Mode & Beauty alle pijlers

Afspraak bij de kapper

28-01-2017 14:27 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Ik wil even jullie mening...

Ik heb van de week online een afspraak gemaakt om vandaag mijn haar te laten doen. Wassen, knippen, drogen en folies erin zetten. Ik kom op afgesproken tijd bij in de zaak en blijkt dat ze niet genoeg tijd hebben om mijn behandeling te doen.

De medewerkster heeft geprobeerd oplossing aan te dragen door het bv in 2 delen te doen……Alleen kleuren en op een andere dag knippen. (beetje omslachtig vind ik).Folies zetten niet door heel mijn haar maar alleen het aangezicht. Daar kom ik niet voor. Ik wil dat het goed gebeurd. Ik heb duidelijk bij de online afspraak aangegeven dat ik folies wil. Het lijkt mij dat het systeem weet hoeveel tijd ervoor uitgetrokken moet worden. De medewerkster geeft zelf aan dat het systeem niet goed werkt qua tijdsmarges. Als van te voren al blijkt dat het qua tijd niet uit komt hadden ze dit van te voren al kunnen laten weten door bv te bellen of een mail te versturen lijkt mij.

Nu moet ik dus op een andere dag terug komen en evt afspraken verzetten hiervoor.

Ik ben nu niet tevreden met hoe dit afgehandeld is.

Wat zouden jullie doen?
aan het typen......
Een andere kapper zoeken. Maar dat is misschien erg makkelijk gedacht.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
andere kapper zoeken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Andere kapper gaan
Mijn kapper loopt ook vaak uit. Hou ik rekening mee, als ik aan het einde van de dag ben. Maar echt niet dat ze gaat zeggen dat het niet kan. Dan werkt ze langer door.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Andere kapper. En gewoon bellen voor een afspraak.
Ik zou nooit online een afspraak maken.

Persoonlijk contact met een kapper werkt het beste.

Je kunt een andere kapper zoeken die tijd heeft als jij ook kunt.
Andere kapper zoeken.

En telefonisch een afspraak maken. Ik heb heel veel haar, dus dat zeg ik er altijd bij, kunnen ze daar rekening mee houden qua inplannen
jammer, maar wat verwacht je nu van de kapper dan?
Hoe was het dan wel naar tevredenheid opgelost dan?
Bij mijn kapper kan ik om dit te voorkomen alleen online een afspraak maken om te knippen. Het is een foutje. Kapper zal het vast aanpassen want die wil natuurlijk niet dat dit nog een keer zal gebeuren.
Wat ik zou doen? Niet zo zeuren. Mijn god zeg, het gaat om een kappersbezoek, geen operatie. Natuurlijk is het vervelend als er een planningsfout is gemaakt, maar ze heeft geprobeerd een tussenoplossing te zoeken. Daar ga je mee akkoord of niet, je kunt er ook voor kiezen een geheel nieuwe afspraak te maken en dan alsnog alles in 1 keer te laten doen. Maar er zo'n big deal van maken snap ik echt niet, werkelijk niet. Leer relativeren.

Nb: enige goede reden om er een big deal van te maken is als het je bruidskapsel betreft en je dus vandaag zou gaan trouwen. Dan zou ik ook boos zijn
Ik spreek toch geen Chinees?!
Ik zou hier ook van balen. Wat was voor jou een gepaste oplossing geweest.

Bij mijn kapper kun om deze reden niet voor alle behandelingen online een afspraak maken.
quote:gizzmo-returns schreef op 28 januari 2017 @ 14:43:

jammer, maar wat verwacht je nu van de kapper dan?

Dit.

Fouten kunnen gemaakt worden. Ze heeft wel geprobeerd een oplossing te zoeken. Dat je er niet blij mee bent snap ik, maar wat verwacht je nog meer dan?
Ik vraag me dan ook af hoe je wel tevreden gesteld kan worden

Iedereen maakt fouten

Ook een kapper.

Tenzij ik een bruiloft of iets belangrijks heb die avond zou ik me vooral niet zo druk om maken.

Dus wat ik had gedaan?

Een vriendin gebeld en haan lunchen of zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Things happen. Get over it.
Ik snap TO best wel. Als mij dit zou overkomen, zou de kans groot zijn dat ik zelf pas een maand later weer tijd heb.

Daarbij investeer je zelf tijd voor een afspraak, ik hou er niet van als mensen mijn tijd minder belangrijk vinden dan die van hen. Zeker niet als ik ze betaal.

Daarbij had de kapper van te voren kunnen zien dat die afspraak gepland stond, dus TO al veel eerder op de hoogte kunnen brengen dat het niet mogelijk was.

Dusja een foutje kan best gemaakt worden, maar ik snap haar frustraties.
quote:lollypopje schreef op 28 januari 2017 @ 15:39:

Ik snap TO best wel. Als mij dit zou overkomen, zou de kans groot zijn dat ik zelf pas een maand later weer tijd heb.

Daarbij investeer je zelf tijd voor een afspraak, ik hou er niet van als mensen mijn tijd minder belangrijk vinden dan die van hen. Zeker niet als ik ze betaal.

Daarbij had de kapper van te voren kunnen zien dat die afspraak gepland stond, dus TO al veel eerder op de hoogte kunnen brengen dat het niet mogelijk was.

Dusja een foutje kan best gemaakt worden, maar ik snap haar frustraties.Dit dus.
Als er niet bijstond dat je online alleen een afspraak kunt maken voor knippen dan vind ik het wel slordig. Een excuus dat het niet goed werkt zo (en aangeven dat ze het zal veranderen) zou ik dan wel op zijn plaats vinden. Verder zou ik er dan weer geen punt van maken, jammer maar helaas, volgende keer beter.
Wij werken ook met online afspraken. Het is zo dat als iemand n afspraak maakt..dat de eigenaar n bericht krijgt van die afspraak. Dus dat heeft diegene meteen kunnen zien. Ook krijg je als klant meestal n bevestiging.

Het klopt dat de computer sommige behandelingen niet de juiste tijd inplant...maar dan moet de eigenaar uit zich zelf de tijd aanpassen. Of n belletje geven. Wel zo netjes.
Andere kapper zoeken.
Wat een reacties! Dank je wel alvast daarvoor. Ik ga ze nu even lezen.
aan het typen......
quote:lollypopje schreef op 28 januari 2017 @ 15:39:

Dusja een foutje kan best gemaakt worden, maar ik snap haar frustraties.

Inderdaad Lolly

Ik ben aardig gefrustreerd naar buiten gegaan. Aangezien ik een flink bedrag achter laat voor een behandeling verwacht ik ook een bepaalde service. Ook ik heb tijd vrij moeten maken voor de kappersafspraak. Ze hadden ook aan kunnen bieden dat ze bv het knippen gratis zou kunnen doen bij mijn nieuwe afspraak. Stukje klantenbinding en service.

Ik heb nu via de mail in ieder geval een klacht ingediend. Ik ben benieuwd wat ik daar van terug hoor.
aan het typen......
quote:Frikandellekuh schreef op 28 januari 2017 @ 22:37:

[...]

Inderdaad Lolly

Ik ben aardig gefrustreerd naar buiten gegaan. Aangezien ik een flink bedrag achter laat voor een behandeling verwacht ik ook een bepaalde service. Ook ik heb tijd vrij moeten maken voor de kappersafspraak. Ze hadden ook aan kunnen bieden dat ze bv het knippen gratis zou kunnen doen bij mijn nieuwe afspraak. Stukje klantenbinding en service.

Ik heb nu via de mail in ieder geval een klacht ingediend. Ik ben benieuwd wat ik daar van terug hoor.Heb je al een reactie gehad?
Andere kapper zoeken inderdaad.En volgende telefonisch afspreken.

Moest trouwens laatst een half uur wachten op haar knippen, terwijl ik een afspraak had gemaakt.Er was een andere klant id emoest haar geverfd en die was zonder afspraak erheen gegaan.In dit geval vond ik het niet zo erg, want ik had niet zoveel haast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven