RADELOOS

28-01-2017 23:26 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben iemand tegengekomen op internet en sprak daarmee af. Leek op zijn foto wel aardig maar in het echt viel het tegen, bleek een handicap te hebben. Eind van het liedje, ik dronken en we hebben seks gehad. Dom ik weet het... Ik ga dus morgen naar hem toe zou zeggen dat het niks werd maar kom er vandaag achter dat ik zwanger ben.... Hij heeft een verstandelijke beperking en is 5 jaar jonger (hij: 23 ik 28)

Wat moet ik nu doen?
Hoe lang ben je zwanger? Abortus zou ik denken?
Tuurlijk
Een week nu ongeveer... Ik ben zo wanhopig en weet niet wat ik moet. Abortus is een idee maar moet ik het hem vertellen of niet
Kon je nu niets beters verzinnen....?
die ik wilde bestaat al...
Wat bedoel je
En net lid geworden om dit verhaal hier te posten?
Ik lees al een tijdje mee zonder account. Ik zou wel graag willen kijken of ik hier baat bij heb
Nee je hoeft het niet te vertellen.
Vind ik (!)
Ik ben bang dat mijn geweten dan gaat opspelen op den duur. Ik laar snel blijken dat er iets is dus ben daar best bang voor
quote:Wat moet ik nu doen?Een ander verhaaltje verzinnen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Zijn eventuele begeleider of anders ouders contacten, alvast een afspraak maken bij de abortuskliniek.
Als het bij "1 date en nooit meer" is gebleven en je plant het kind niet te houden, zou ik niets vertellen.

Het wordt anders als je een echte relatie had.
Hoe kan je nu al weten dat je zwanger bent, of heb je maand gewacht om te vertellen dat het bij dat ene nachtje blijft?
Jammer dat ik hier zulke negatieve reacties krijg. als je niets zinnigs te melden hebt gelieve niet te reageren
Ik las dat de abortuspil nu ook via de huisarts te krijgen is, om de drempel wat lager te maken. Geen idee alleen of 1 week zwanger nog kan met zo'n pil. Nee, je hoeft hem niks te vertellen, natuurlijk niet. Zou ook maar een soa-test laten doen meteen want je hebt onbeschermde sex gehad.

Of er is iets mis gegaan oid maar zwanger betekent dat je ook een ziekte kan hebben overgenomen. Dus ik zou even naar de huisarts gaan en dan kun je ook een abortus aanvragen. Als je dat wilt tenminste, ik snap de topictitel niet helemaal, waar twijfel je over? Sterkte.
Gewoon een abortus. Hem afwimpelen en dan zie je hem toch nooit meer. Vertellen vind ik echt onzin.

Wat ben je dom geweest.
Ojee..nog even oefenen, hoor! Dit is wel heel tranentrekkend slecht bedacht geschreven..
Heeft iemand ervaring met abortusklinieken met wachtijden ?
Wat ga je overigens doen als je het hem toch vertelt en hij wil het kind houden (en desnoods in zijn ééntje opvoeden)?

Of hij is razend op je dat jij een abortus overweegt?
Hoezo wachttijden?
Ik zou iig naar de huisarts gaan.
quote:MamavanDemy schreef op 28 januari 2017 @ 23:35:

Jammer dat ik hier zulke negatieve reacties krijg. als je niets zinnigs te melden hebt gelieve niet te reagerenDat maken wij natuurlijk zelf wel uit.
quote:MamavanDemy schreef op 28 januari 2017 @ 23:33:

Ik ben bang dat mijn geweten dan gaat opspelen op den duur. Ik laar snel blijken dat er iets is dus ben daar best bang voorMaar je hoeft hem na dat ene gesprek (dat het niks gaat worden tussen jullie) toch nooit meer te zien. En als hij tijdens dat gesprek merkt dat 'er iets is' dan denkt hij waarschijnlijk gewoon dat je het lastig vindt om het 'uit te maken'? Ik zou ook voor een abortus kiezen in jouw geval en niks vertellen tegen hem... en met je geweten zul je zelf moeten dealen. Je bent tenslotte zelf zo dom geweest om onveilige seks te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven