Seksdate met tinderdate

28-01-2017 23:18 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal, al eerder een topic geopend, daarom schrijf ik hier maar even door.. 5 weken geleden een tindermatch, naar wa verplaatst en bedoeling van beide was duidelijk. Vonden elkaar lekker en een date afgesproken die nog lang op zich liet wachten. App contact maar gericht op 1 ding zeg maar. Prima want wonder boven wonder lukt het om het 'warm' te houden. Geen probleem dus en inmiddels heel veel zin in elkaar. Nu gedraagt hij zich ineens boos en jaloers nu duidelijk wordt dat ik in de tussentijd niet op de bank zit te wachten, meneer meldt met regelmaat dat hij ook ' maatjes' heeft, wanneer ik eerlijk vertel dat er fwb in mijn leven is blijft het stil.. hypocriet in mijn ogen en in dit stadium ook compleet onnodig.. dit riekt naar een hele foute man en dat is geen punt, ben niet op zoek naar een relatie. Maar waarom ineens moeilijk doen. Insteek was duidelijk. Ervaringen?
Al gedoe voor er ook maar een eerste seksdate is geweest? Zou ik al klaar mee zijn.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Er zijn wel 100.000 kerels die een seksdate met je willen, 10 er van zijn leuk en 3 kunnen redelijk foutloos appen en 2 zeiken er niet zo als deze.

Kies degene die het dichtste bij woont en blokkeer dit gekkie ; die heeft het gewoon niet zo goed begrepen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ben blij dat je nu nog niet gedate hebt ziet hoe hij is , snel afkappen er is je een hoop elende bespaart gebleven
Next. Ja toch? Zo gaat dat op tinder, voor jou 10 anderen. Ik geloof er niks van trouwens dat hij echt een date met je wil, er zijn ook mannen die het chatten over een date heel spannend vinden en toch niet echt gaan daten. Gebonden mannen bv...
Dat ie gebonden is schoot ook door mijn hoofd idd. Aparte is dat hij me een fb verzoek stuurde, vond ik al raar want: insteek is duidelijk. Geaccepteerd omdat ik nieuwsgierig ben. Daar lijkt ie overtuigd vrijgezel. Komt aan met hartjes, liefje etc. Heb gevraagd of andere dames hier wel intrappen in dit player gedrag.. wist ook wel dat ik fladder en zinspeelt hier zelf op. Inderdaad ws een meneer die het spannend vindt en gewoon bezet is. Sta er zelf van te kijken van dat moeilijke gedoe en zo geen zin in en tijd voor!
Je wordt genaaid zonder te neuken, is dat wat.
Nou geen zin en tijd voor zeg je zelf, dan is het duidelijk toch? Afkappen en lekker verder tinderen.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
quote:GateKeeper schreef op 28 januari 2017 @ 23:54:

Je wordt genaaid zonder te neuken, is dat wat. Dit.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2017 @ 23:24:

Er zijn wel 100.000 kerels die een seksdate met je willen, 10 er van zijn leuk en 3 kunnen redelijk foutloos appen en 2 zeiken er niet zo als deze.

Kies degene die het dichtste bij woont en blokkeer dit gekkie ; die heeft het gewoon niet zo goed begrepen.
quote:snoopp17 schreef op 28 januari 2017 @ 23:24:

ben blij dat je nu nog niet gedate hebt ziet hoe hij is , snel afkappen er is je een hoop elende bespaart geblevenWat een bjoetie!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Een potentiele fwb die er nu al zo'n probleem van maakt dat je ook seks met anderen hebt. Ik denk dat je het beter nu al kan afkappen.
Even een vraagje tussendoor: zoek jij zo'n sekstinderdate dan ook in je eigen woonplaats? Ik overweeg op zich wel Tinder, maar ben zo huiverig voor al die onbekenden die mij dan ook langs zien schuiven op hun app...
Ook bij een seksdate moet er een klik zijn en moet je gewoon attent zijn. Dit gaat hem niet worden. Geen hand vol maar een land vol met kerels die wel leuk zijn voor een seksdate.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Vlammetje: nee ik zoek zo'n seksdate niet in mijn eigen woonplaats, flink wat kilometers verderop.

Ja pfff het is al een gedoe voordat er actie is geweest. Ik heb het afgekapt. Thanks voor de reacties!
Hij wil gewooon aanbeden worden en dat doe jij niet.
quote:badmeester schreef op 29 januari 2017 @ 10:38:

Hij wil gewooon aanbeden worden en dat doe jij niet.Denk dat hier wel wat in zit.
Badmeester: dat denk ik ook ja, teksten als je breekt mijn hart! Whahahaaaa je kent me niet hé en idem dito.. dacht dat dat gedraai met een seksdate er niet zo zijn maar zo zie je maar
Dus aysen, stel je hebt weer een seksdate wat doe je dan?

- ach wat fijn dat je me gaat nemen, ik heb al maanden geen sex gehad;

- ja ik ben je sletje want je bent zo heerlijk mannelijk;

- god mijn ex hield t maar vijf minuten uit en jij een uur;

- en als hij zijn broek uitdoet dan zeg je: oh zo groot, pfoe ik weet niet of ik dat kan hebben hoor.

En weer een man gelukkig.
Soms is het haast, te makkelijk.....
quote:badmeester schreef op 29 januari 2017 @ 11:17:

- en als hij zijn broek uitdoet dan zeg je: oh zo groot, pfoe ik weet niet of ik dat kan hebben hoor.

En weer een man gelukkig.
quote:badmeester schreef op 29 januari 2017 @ 11:17:

En weer een man gelukkig.Jaaa ik weet wel hoe het heurt maar jeetje als ik je grappig, geil en leuk vind.. prima basis voor een seksdate, mannen haha
quote:aysen schreef op 29 januari 2017 @ 12:36:

[...]

Jaaa ik weet wel hoe het heurt maar jeetje als ik je grappig, geil en leuk vind.. prima basis voor een seksdate, mannen hahaMannen? Vrouwen! Jij doet het fout;-)
Heb ook wel eens hetzelfde meegemaakt op tinder, heel leuk contact gehad met een vrouw en beide ook duidelijk dat het eigenlijk enkel voor seks was. Maar naarmate ze meer begon te vragen over mijn persoonlijke ervaringen begon ze zich eigenlijk terug te trekken en heel jaloers te doen terwijl deze er niet toe doen. Het is soms beter om sommige dingen niet te vertellen, ik zeg niet dat je moet liegen maar door ze subtiel te verzwijgen kan het soms wel helpen. Met de tinderdates die ik nu heb, zeg ik nog vrij weinig over mijn seksleven buiten de dingen die ik graag doe maar niks meer over andere partners.
Even een off topic vraagje.

Ik heb geen tinder, wil geen tinder en hoef geen tinder, een kennis die fb vriendin van me is zit wél op tinder. Nu schijn ik daar zichtbaar te zijn omdat zij met mij bevriend is op fb?

Weet iemand hoe dat zit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven