Cheers!
vrijdag 16 januari 2009 om 17:22
quote:Bambi schreef op 16 januari 2009 @ 09:49:
[quote]Bloesem schreef op 15 januari 2009 @ 19:04:
Maar het is ook eng voor GG om zaad te laten checken omdat de uitslag ook erg definitief is. [quote]
lilian02 schreef op 15 januari 2009 @ 22:51:[/b]
en nu ga ik vast te laat naar bed want GG komt nog thuis en we moeten nog kletsenlezenneuken /quote]
Eeeeeeh.... die GG he, die eet toch niet van 2 walletjes??
Soms ben ik niet echt aanwezig hoor. Dan hang ik maar wat te lallen hier....
~schenkt koude chardonnay in een rij grote glazen op de bar~
[quote]Bloesem schreef op 15 januari 2009 @ 19:04:
Maar het is ook eng voor GG om zaad te laten checken omdat de uitslag ook erg definitief is. [quote]
lilian02 schreef op 15 januari 2009 @ 22:51:[/b]
en nu ga ik vast te laat naar bed want GG komt nog thuis en we moeten nog kletsenlezenneuken /quote]
Eeeeeeh.... die GG he, die eet toch niet van 2 walletjes??
Soms ben ik niet echt aanwezig hoor. Dan hang ik maar wat te lallen hier....
~schenkt koude chardonnay in een rij grote glazen op de bar~
vrijdag 16 januari 2009 om 17:45
vrijdag 16 januari 2009 om 19:34
Hier nog veel wakkere kinderen (twee van mezelf en twee logees en twee zijn dus uit logeren, dus het zijn er helemaal niet veel, maar gewoon 4) Maar we moeten nog spelletjes spelen enzo, dus duurt nog wel ff...
Daarna moet ik aan het werk.. zucht... heb de hele week lopen uitstellen, want ZO druk en ZO moe (zelfs te druk en moe om te forummen) maar nu móét ik er toch echt aan geloven.
Daarna moet ik aan het werk.. zucht... heb de hele week lopen uitstellen, want ZO druk en ZO moe (zelfs te druk en moe om te forummen) maar nu móét ik er toch echt aan geloven.
vrijdag 16 januari 2009 om 21:50
zaterdag 17 januari 2009 om 00:20
Tss..
en ik maar 'saai' tv kijken met kinderen en daarna alleen. Manlief is op veteranentoernooi van tafeltennis.
Is je bekkie wat bijgedraait, Kjong..
Ik heb net ook 'ghostfoto's' gemaakt.. lange sluitertijd en dan door beeld lopen.. neeuh, je zou denken dat ik me aan 't vervelen was, maar ik wilde dat gewoon eens proberen.
Goed Toet, opruimen, voordat je gaat zitten enzo
Toch proberen wat te rusten, Pimpel? Klinkt toch gek, in mijn oren "niet zo druk, 4 kinderen"
Truste allen!
en goed en rustig weekend!!
Madootje beterschap.. hopelijk kun je ook rustig aan doen.
en ik maar 'saai' tv kijken met kinderen en daarna alleen. Manlief is op veteranentoernooi van tafeltennis.
Is je bekkie wat bijgedraait, Kjong..
Ik heb net ook 'ghostfoto's' gemaakt.. lange sluitertijd en dan door beeld lopen.. neeuh, je zou denken dat ik me aan 't vervelen was, maar ik wilde dat gewoon eens proberen.
Goed Toet, opruimen, voordat je gaat zitten enzo
Toch proberen wat te rusten, Pimpel? Klinkt toch gek, in mijn oren "niet zo druk, 4 kinderen"
Truste allen!
en goed en rustig weekend!!
Madootje beterschap.. hopelijk kun je ook rustig aan doen.
Later is nu
zaterdag 17 januari 2009 om 07:34
Rustig aan doen is er nog even niet bij vrees ik. Madokus moet nog thuis komen uit de 24-uursdienst. De eerste was helaas al om kwart over 6 wakker en wilde er toch echt uit om te eten. De tweede volgde daarna al snel. Jammer genoeg houden ze gene rekening met mijn zere hoofd en lopen ze samen gillend door de huiskamer. Vrijgezellenfeestje van mijn langste, liefste vriendinnetje ga ik vrees ik niet redden vandaag.
En Pim, nog een beetje aan werken toegekomen? 4 kinderen niet druk. Ik vind 2 al voor absolute chaos zorgen
En Pim, nog een beetje aan werken toegekomen? 4 kinderen niet druk. Ik vind 2 al voor absolute chaos zorgen
zaterdag 17 januari 2009 om 11:19
Maar dat kan niet hoor Mado.
Du moment de ambulantie thuis is, hup je nest in voor een uur, max 2, en dan met paracetamol in je hol (je mag er 6 op een dag, dus je zit gelijk rechtop) op z'n MINST naar haar toe voor 1 borrel/hapje/kraalrijgen/pruikopzetceremonie.
De tandarts was er een vanachter het ijzeren gordijn getrokken.
Ik heb gisteren een tirade over haar bouwvakkerschap naar Kman gesmst. Zo miste hij me weer.
Als ik nu kauw kauw ik op neptand(vulling). Dat klopt niet. Maarja ik moet de 29ste toch weer terug. Waar ik natuurlijk nu nóg meer tegenop zie. Ook omdat overal waar ze me geprikt heeft, en het verdovingsmiddel op mijn binnenwang en tong is gemorst nog erg zeer doet.
Ga maar nooit naar de tandarts hoor meisjes.
Ik hou van
Nu een marathon op Nickelodeon.
Du moment de ambulantie thuis is, hup je nest in voor een uur, max 2, en dan met paracetamol in je hol (je mag er 6 op een dag, dus je zit gelijk rechtop) op z'n MINST naar haar toe voor 1 borrel/hapje/kraalrijgen/pruikopzetceremonie.
De tandarts was er een vanachter het ijzeren gordijn getrokken.
Ik heb gisteren een tirade over haar bouwvakkerschap naar Kman gesmst. Zo miste hij me weer.
Als ik nu kauw kauw ik op neptand(vulling). Dat klopt niet. Maarja ik moet de 29ste toch weer terug. Waar ik natuurlijk nu nóg meer tegenop zie. Ook omdat overal waar ze me geprikt heeft, en het verdovingsmiddel op mijn binnenwang en tong is gemorst nog erg zeer doet.
Ga maar nooit naar de tandarts hoor meisjes.
Ik hou van
Nu een marathon op Nickelodeon.
zaterdag 17 januari 2009 om 21:20
Ik hoop dat Kjong's tip nog geholpen heeft, Madootje, en dat je nog evenlekker een borreltje kunt drinken bij je vriendin.
Zo leuk. Ik heb eergisteren wat getekend en dat vonden de kinderen zo mooi, dat ze vandaag ook zijn gaan tekenen. LE heeft echt heel veel getekend.. Hoe krijg ik ze rustig bezig
Shaun het schaap ken ik dan weer niet.
Rustig hier
Zo leuk. Ik heb eergisteren wat getekend en dat vonden de kinderen zo mooi, dat ze vandaag ook zijn gaan tekenen. LE heeft echt heel veel getekend.. Hoe krijg ik ze rustig bezig
Shaun het schaap ken ik dan weer niet.
Rustig hier
Later is nu
zaterdag 17 januari 2009 om 21:58
Oeh Kjong, tandartsverhaal klinkt niet fijn. Au!
En Madootje, hoe gaat ie nu?
Ik vind jou altijd zo actief Dream, al fietsend, sportend, werkend en creatiefend enzo. Echt leuk!
Ik probeer voor Lief iets leuks te vinden voor zijn verjaardag. Wordt volgende week 40. Hij viert het zaterdag. Ik heb dus nog een week...
En Madootje, hoe gaat ie nu?
Ik vind jou altijd zo actief Dream, al fietsend, sportend, werkend en creatiefend enzo. Echt leuk!
Ik probeer voor Lief iets leuks te vinden voor zijn verjaardag. Wordt volgende week 40. Hij viert het zaterdag. Ik heb dus nog een week...