Erotische feesten
dinsdag 31 januari 2017 om 10:53
Na het zien gisteren van het programma "lauren en de liefde" ben ik wel nieuwsgierig geworden naar erotische feesten. Ik ben wel single en alleen gaan lijkt mij niets dus zou een vriend of vriendin moeten vragen. Maar ik vraag mij wel af welk feest het meest geschikt is? Er is er een van Eyes wide shut van Madame... en dan heb je Little sins. Bij de eerste mag je geen sex hebben en bij de tweede is dit juist veelvuldig aanwezig. Nu ben ik bang dat ik er tussenin zit. Dat opdringerige en meesgesleurd worden in acties lijkt mij niets maar ook niet dat ik helemaal niets zou kunnen doen als je daar zin in zou hebben en het alleen maar dansen in lingerie zou zijn. Zouden jullie ervaringen willen delen? Vind het erg interessant om te lezen en het zou mij helpen bij het maken van mijn beslissing Waarom ik vermeld dat ik single ben is dat ik dus geen rekening hoef te houden met voorkeuren van een partner. Anders beslis je dat toch samen.
dinsdag 31 januari 2017 om 11:14
Olaf, op zich een verstandig idee, maar die feesten zitten niet bij mij in de buurt en de entree is niet mis. Zeker omdat ik zoiets maar 1 of een paar keer per jaar zou doen, zou ik het een teleurstelling vinden dat ik geen sex zou kunnen hebben wanneer dat wel gewenst is. Ik meen dat er soms weleens iets na zo'n feest gebeurt in hotelkamers maar dat dat meer met de eigen partner is. Een pc spreekt mij niet zo aan denk ik, de spanning van zo'n feest trekt mij toch meer aan. @Olaf, heb jij ook nog ervaring met andere soortgelijke feesten en wat is jouw lievelingsfeest?
dinsdag 31 januari 2017 om 11:36
Je hoeft je iig geen zorgen te maken om opdringerig gedrag of dat je meegesleurd wordt in iets waar je geen zin in hebt.
Ik bezocht, toen ik nog single was, veel van dat soort feesten en ben er nooit lastiggevallen op wat voor manier dan ook.
Het is ook niet zo dat er op de dansvloer volop geneukt wordt of zo, daar zijn aparte ruimtes voor ingericht dus zelfs al mocht iemand je aan je haren willen meeslepen dan is er niks aan de hand, genoeg mensen die ingrijpen als er iets tegen je zin in zou gebeuren.
Bij mijn weten zijn de feesten van Madame Homard vooral voor koppels, voor een single dame dus niet zo heel aantrekkelijk.
Ik bezocht, toen ik nog single was, veel van dat soort feesten en ben er nooit lastiggevallen op wat voor manier dan ook.
Het is ook niet zo dat er op de dansvloer volop geneukt wordt of zo, daar zijn aparte ruimtes voor ingericht dus zelfs al mocht iemand je aan je haren willen meeslepen dan is er niks aan de hand, genoeg mensen die ingrijpen als er iets tegen je zin in zou gebeuren.
Bij mijn weten zijn de feesten van Madame Homard vooral voor koppels, voor een single dame dus niet zo heel aantrekkelijk.
dinsdag 31 januari 2017 om 11:50
Stellar, bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je niet aangeraakt wordt terwijl je dat niet wilt. Dat het er gemoedelijk aan toe gaat. Want dat was wel een beetje mijn angst: hoe zou je een aanranding of verkrachting voorkomen? Je bent immers op een progressief sexfeest. Maar zo te lezen houdt iedereen zich aan de regels of er wordt tijdig ingegrepen. Jammer van de koppels bij Madame Homard, maar als ik met een kennis zou gaan vorm je ook een soort koppel. Misschien dan wel leuk?
dinsdag 31 januari 2017 om 11:55
dinsdag 31 januari 2017 om 12:15
Ik vind het wel bijzonder dat je denkt dat je aanranding of verkrachting moet zien te voorkomen. In de swingerswereld is een 'nee' van een vrouw nog altijd een 'nee' en wie zich daar niet aan houdt, wordt terstond verwijderd. Eén kik is al genoeg. Ik ga niet uit in gewone kroegen, omdat de situatie daar juist heel anders is, in een club voel ik me veilig.
dinsdag 31 januari 2017 om 12:24
quote:canvas schreef op 31 januari 2017 @ 12:15:
Ik vind het wel bijzonder dat je denkt dat je aanranding of verkrachting moet zien te voorkomen. In de swingerswereld is een 'nee' van een vrouw nog altijd een 'nee' en wie zich daar niet aan houdt, wordt terstond verwijderd. Eén kik is al genoeg. Ik ga niet uit in gewone kroegen, omdat de situatie daar juist heel anders is, in een club voel ik me veilig.Helemaal mee eens. Ik stap als single dame vrijwel alleen in het swingerscircuit, juist ook omdat het veel veiliger is.
Ik vind het wel bijzonder dat je denkt dat je aanranding of verkrachting moet zien te voorkomen. In de swingerswereld is een 'nee' van een vrouw nog altijd een 'nee' en wie zich daar niet aan houdt, wordt terstond verwijderd. Eén kik is al genoeg. Ik ga niet uit in gewone kroegen, omdat de situatie daar juist heel anders is, in een club voel ik me veilig.Helemaal mee eens. Ik stap als single dame vrijwel alleen in het swingerscircuit, juist ook omdat het veel veiliger is.
Well behaved women rarely make history.
dinsdag 31 januari 2017 om 12:58
quote:merel2014 schreef op 31 januari 2017 @ 11:50:
Stellar, bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat je niet aangeraakt wordt terwijl je dat niet wilt. Dat het er gemoedelijk aan toe gaat. Want dat was wel een beetje mijn angst: hoe zou je een aanranding of verkrachting voorkomen? Je bent immers op een progressief sexfeest. Maar zo te lezen houdt iedereen zich aan de regels of er wordt tijdig ingegrepen. Jammer van de koppels bij Madame Homard, maar als ik met een kennis zou gaan vorm je ook een soort koppel. Misschien dan wel leuk?
De personen die naar zo'n feest gaan zijn ook gewoon mensen met normen en waarden he
Sterker nog, ik voel me op Bitch in alleen een string veiliger/gerespecteerder dan geheel aangekleed in de gemiddelde club.
Waarom zouden ze jou aanranden of verkrachten als er genoeg mensen aanwezig zijn die wel vrijwillig sex willen hebben?
De personen die naar zo'n feest gaan zijn ook gewoon mensen met normen en waarden he
Sterker nog, ik voel me op Bitch in alleen een string veiliger/gerespecteerder dan geheel aangekleed in de gemiddelde club.
Waarom zouden ze jou aanranden of verkrachten als er genoeg mensen aanwezig zijn die wel vrijwillig sex willen hebben?
dinsdag 31 januari 2017 om 13:50
@rooss. Dit komt meer bij mij op omdat je bij foto's van Sins een soort groepsgebeuren orgieachtige foto's ziet, in een grotere openbare ruimte en niet in aparte kamers. Een sv zoeken is wel een goed idee ja. Dat idee heb ik dat mannen denken "de vrouwen zijn overal voor in" maar dat blijkt mee te vallen. Blijkbaar nooit iemand van jullie af moeten houden en is 1 signaal genoeg. Weet niet waar lauren was. Deed mij wat ik van tv kijken ken een beetje aan funfortwo denken, maar of het daar ook echt was?
dinsdag 31 januari 2017 om 14:18
@Merel2014 Dankje voor je reactie. Ik zag aan het einde van de aflevering op de buitenkant van het gebouw staan 'welcome to eyes wide shut', maar als ik dat Google kom ik meer op feesten met dat thema en niet een bepaalde club. Nog een vraagje, weten jullie of er ook jongere stellen (tussen 20 en 30) naar dit soort clubs gaan?
dinsdag 31 januari 2017 om 14:38
dinsdag 31 januari 2017 om 15:54
Geen ervaring met de specifieke clubs, merel2014, maar het lijkt me wel fijner om iemand mee te nemen daarheen. Zelf ook vaak met het idee gespeeld om te gaan. De meeste clubs zijn gebaseerd op koppels en als single ken je dan tenminste toch al iemand. Je kan samen toekomen en op ontdekking gaan en toch zonder binding flirten, oninteressante mensen makkelijker afhouden en misschien sneller partnerruil doen. Alleen zo moeilijk om iemand te vinden die dit ook wil...
dinsdag 31 januari 2017 om 18:12
Ik ga geregeld naar kinky feesten,zoals bitch en kinky on the beach en toxic enz.
Geweldige feesten,waar respect heel hoog in het vaandel staat.
Je word echt niet aangerand enz,en ik heb ook nooit sex gehad op dit soort feesten.
Nee is nee,heel duidelijk.
Er lopen ook beveiligers rond,die de boel wel een beetje in de gaten houden,en op dit soort feesten mogen single mannen niet naar binnen.
Ze willen de vervelende mannen buiten houden.
Geweldige feesten,waar respect heel hoog in het vaandel staat.
Je word echt niet aangerand enz,en ik heb ook nooit sex gehad op dit soort feesten.
Nee is nee,heel duidelijk.
Er lopen ook beveiligers rond,die de boel wel een beetje in de gaten houden,en op dit soort feesten mogen single mannen niet naar binnen.
Ze willen de vervelende mannen buiten houden.
dinsdag 31 januari 2017 om 19:35
Inderdaad Charles alleen lijkt mij ook minder fijn. Ja vrij lastig om iemand te vinden lijkt mij. Toch best apart om met een kennis of vriend te gaan en dat stukje te delen. Naar de sauna ok maar dit gaat een stapje verder. Ben jii al wel bekend in b.v. de Swingerswereld of is zoiets ook helemaal nieuw voor je?
dinsdag 31 januari 2017 om 19:39
dinsdag 31 januari 2017 om 19:42
quote:Charles_Gentle28 schreef op 31 januari 2017 @ 15:54:
Geen ervaring met de specifieke clubs, merel2014, maar het lijkt me wel fijner om iemand mee te nemen daarheen. Zelf ook vaak met het idee gespeeld om te gaan. De meeste clubs zijn gebaseerd op koppels en als single ken je dan tenminste toch al iemand. Je kan samen toekomen en op ontdekking gaan en toch zonder binding flirten, oninteressante mensen makkelijker afhouden en misschien sneller partnerruil doen. Alleen zo moeilijk om iemand te vinden die dit ook wil...Lekker aan t hengelen joh?
Geen ervaring met de specifieke clubs, merel2014, maar het lijkt me wel fijner om iemand mee te nemen daarheen. Zelf ook vaak met het idee gespeeld om te gaan. De meeste clubs zijn gebaseerd op koppels en als single ken je dan tenminste toch al iemand. Je kan samen toekomen en op ontdekking gaan en toch zonder binding flirten, oninteressante mensen makkelijker afhouden en misschien sneller partnerruil doen. Alleen zo moeilijk om iemand te vinden die dit ook wil...Lekker aan t hengelen joh?
dinsdag 31 januari 2017 om 19:50
Fijn Wendy en anderen om zulke positieve berichten te horen dat stelt mij wel gerust! Gelukkig is de beveiliging goed geregeld en de sociale controle groot. Ben nog wel benieuwd naar verhalen over eyes wide shut, little sins en andere feesten zou iemand een persoonlijk bezoek/avond willen beschrijven? Spannend en informatief om te lezen ) Thnx!
dinsdag 31 januari 2017 om 20:28
@merel2014 Ik ben met mijn vriend meerdere malen naar de kamasutrabeurs geweest en daar was een soort van swingerscafe die meer voor jongeren was bedoelt. De eerste keer zijn we hier voor de lol naar binnen gegaan en vonden het allebei erg leuk (niets met andere stellen gedaan trouwens). De laatste keer op de beurs was deze plek er niet meer en zijn we naar het 'gewone' swingerscafe geweest wat een totale teleurstelling was. Onder andere vanwege de mensen die daar rond liepen, eerlijk gezegd vond ik het gewoon smerig en het tegenovergestelde van opwindend.
Mij lijkt het erg leuk en spannend om een keer naar een club te gaan, om te kijken hoe het is. Omdat ik gister bij Lauren zag dat het niet alleen maar om sex draait en je er ook gewoon kunt kletsen, en de aankleding van zo'n plek ook mooi en sfeervol is, spreekt mij dit wel aan. Ook omdat ik zag dat er niet alleen maar mensen rond lopen die ik onaantrekkelijk zou vinden, haha.
Alleen moet ik het nog aan mijn vriend vragen of hij het ook leuk zou vinden. De vorige keren op de beurs was het toch meer spontaan dat we daar naar binnen gingen. Ik weet niet wat hij ervan vindt als ik zeg dat ik een keer naar zo'n club zou willen. Er ligt ook nogal een taboe op zoiets.
Zo. Lang verhaal haha.
Mij lijkt het erg leuk en spannend om een keer naar een club te gaan, om te kijken hoe het is. Omdat ik gister bij Lauren zag dat het niet alleen maar om sex draait en je er ook gewoon kunt kletsen, en de aankleding van zo'n plek ook mooi en sfeervol is, spreekt mij dit wel aan. Ook omdat ik zag dat er niet alleen maar mensen rond lopen die ik onaantrekkelijk zou vinden, haha.
Alleen moet ik het nog aan mijn vriend vragen of hij het ook leuk zou vinden. De vorige keren op de beurs was het toch meer spontaan dat we daar naar binnen gingen. Ik weet niet wat hij ervan vindt als ik zeg dat ik een keer naar zo'n club zou willen. Er ligt ook nogal een taboe op zoiets.
Zo. Lang verhaal haha.
dinsdag 31 januari 2017 om 22:31
quote:merel2014 schreef op 31 januari 2017 @ 19:35:
Inderdaad Charles alleen lijkt mij ook minder fijn. Ja vrij lastig om iemand te vinden lijkt mij. Toch best apart om met een kennis of vriend te gaan en dat stukje te delen. Naar de sauna ok maar dit gaat een stapje verder. Ben jii al wel bekend in b.v. de Swingerswereld of is zoiets ook helemaal nieuw voor je?
Heb enkele ervaringen in swingersmilieu waar het met medeweten van partner gebeurde, maar in privé-sfeer. Clubs zijn redelijk nieuw voor me en het onbekende schrikt me nog wat af. Met iemand samen gaan lijkt me ideaal. Als er seks zou gebeuren, liefst inderdaad in wat afgescheiden ruimte.
Wil wel meer over praten, maar liever niet in openbaar...
Heb enkele ervaringen in swingersmilieu waar het met medeweten van partner gebeurde, maar in privé-sfeer. Clubs zijn redelijk nieuw voor me en het onbekende schrikt me nog wat af. Met iemand samen gaan lijkt me ideaal. Als er seks zou gebeuren, liefst inderdaad in wat afgescheiden ruimte.
Wil wel meer over praten, maar liever niet in openbaar...