zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kutzooi dookster, meer woorden heb ik er niet voor!
He, wat jammer dookster. logisch dat je van slag bent.
jeetje wat verdrietig dookster, dikke knuffel.... wat moet jij je klote voelen.. t zet ons allemaal weer met beide benen op de grond denk ik.. en wat een stomme gynaecoloog, natuurlijk zie je dit niet zomaar ff als een gewone menstruatie. dat is t niet en zo voelt t waarschijnlijk ook niet.. je hebt geproefd aan t zwanger zijn, en dan `ineens` gaat het mis, sterkte met t verwerken..
Aah nee dookster! Dat is niet de bedoeling, wat naar zeg! Ik schrik er echt van!
Oh nee dookster ik lees nu je berichtjes pas. Wat vreselijk naar! Tuurlijk is dit geen normale menstruatie, wat een hork zeg. Vind het heel verdrietig voor je.. hele dikke knuffel! En sterkte samen
Wat ik me trouwens afvraag , en dat bedoel ik echt niet vervelend dus hoop echt dat t zo niet overkomt !, mAAR MET 4 weken is er toch sowieso nog niks te zien qua leven ?
Wat vind ik dit erg voor je Dookster... heel veel sterkte

En inderdaad, dit zet ons allemaal denk ik even weer met beide benen op de grond dat die mooie roze wolk niet altijd even mooi is..

Die gynaecoloog bedoeld het allemaal vast heel erg goed maar wat komt het ontzettend belabberd z'n strot uit.. Weet niet hoe ik in zo'n geval gereageerd zou hebben..
Blijkbaar kunnen ze het zo vergroten dat ze de 'framboos' vorm kunnen waarnemen. Maar zelfs dat zagen ze niet meer... Dus waarschijnlijk is het gewoon heel snel na de positieve test verdwenen. + hij kon zien dat m'n baarmoedermond zover open was dat ik duidelijk ongesteld ging worden.

Ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie zo meeleven en aan me denken enzo

Heb er vanavond met m'n vriendin over gepraat en ook zijn we nog bij m'n andere vriendin langs geweest. Hun hebben vorig jaar een miskraam gehad en daarom hadden we hun nog niet verteld over de positieve test. Hun zijn daarna tot nu toe nog steeds niet weer zwanger geraakt. Dus is allemaal heel verdrietig maar op zich voel ik me, naast toch wel behoorlijk wat pijn, emotioneel wel weer wat beter. Het is fijn om zulke lieve vrienden om me heen te hebben. Vooral omdat we hier natuurlijk ver bij familie vandaan zitten.

We hebben wel besloten om door te gaan binnenkort, weet niet of dat deze maand gelijk al gaat gebeuren maar we zijn nog steeds van mening dat we heel graag een gezinnetje willen.
In the end we only regret the chances we didn't take.
Dookster wat een mega rotbericht :(:(

Veel sterkte!
Was je zo blij dat het zo snel gelukt is, komt daarna meteen deze teleurstelling! Geef jezelf even de tijd het te verwerken, wat fijn dat je er met vriendinnen over kunt praten.

Het gezinnetje komt er vast! Zwanger worden lukt in elk geval, ik hoop dat het gauw zover mag zijn voor jullie. Knuffel!
@Dookster wat een klote zooi zeg sterkte! en die gynaecoloog heeft geen gevoel.
dookster
Nog een hele dikke knuffel dookster. Vind het zo verdrietig voor je.. fijn dat je zoveel steun hebt aan je vrienden. Neem de tijd om het een plekje te geven, heel veel sterkte
Dookster wat fijn dat je het er in je omgeving goed over kunt hebben! Blijf hier ook lekker van je afschrijven als je die behoefte hebt he!

Is het bloeden ondertussen al wat minder geworden?

Hier ondertussen beland op dag 38 en ik heb geen enkel idee waar ik aan toe ben en eigenlijk, ik ben zelf verbaasd, maar boeit het me op moment ook niks! Vanavond was ik aan het werk en zo ineens had ik zo'n gevoel van; al ben je over een jaar pas zwanger, wat boeit het nou eigenlijk! Dat gevoel houdt vast niet lang aan, maar voor nu vind ik het wel erg prettig.

Daarentegen doen m'n borsten wel ontzettend pijn, loop ik ieder uur naar toilet, slaap ik (als ik het mezelf toelaat) de klok 3x rond en ben ik misselijk als de pest. En toch heb ik op een of andere manier de rust dat ik er 100% van uit ga dat ik niet zwanger ben.

Heerlijk dit

Hoe gaat het bij de rest???
Koekie heerlijk als je er zo rustig onder kunt zijn.

@hier ik denk de vruchtbare dagen net gehad. Ik verwacht er niet zo veel van aangezien ik niet precies weet op welke dag ik ovuleer dus we gaan het wel zien.
Ik heb deze week echt veel last van pms klachten! Zo moe, prikkelbaar, hoofdpijn, buikpijn en kramp.. bleeeh laat die menstruatie maar komen want ik ben er helemaal klaar mee. Ik las dat pms erger kan worden na de zwangerschap of na de dertigste, ik hoop niet dat het nu begint want zoveel last heb ik normaal niet. Ik ben vaak wel wat gespannen en emotioneel de week voor de menstruatie maar voel me normaal niet zo slecht als nu. Of er zit nog een griepje onder ofzo.. die hadden we toch niet zoveel gehad
Dat moet inderdaad heerlijk zijn koekiemonster! Fijn dat je er ondanks alle kwaaltjes nu zo rustig instaat!

Spannend matroesjka! vanaf nu word het afwachten.

Bah vlammetje, dat is vervelend! Hoop dat je je snel beter voelt! Die griepjes had je volgens mij inderdaad al genoeg gehad!

Gisteren toch nog iets van de vruchtbare dagen mee gepakt. Ik zie wel hoe het verder loopt. Vriend vind het niet zo fijn omdat mijn lichaam mijn energie nodig heeft om te herstellen. Ik heb wat pijn maar voel me prima. Ik ben 2 dagen geleden begonnen met ovulatie testen. Ze zijn steeds licht positief maar nog geen knaller. Ik wil die testen niet gebruiken om meteen dan het bed in te duiken. Maar dat ik wat meer inzicht krijg in mijn cyclus.
@lala ben je al weer een beetje hersteld? Waar ben je aan geopereerd als ik vragen mag?

En welke ovulatietesten gebruik jij?
@koekie fijn dat je zo relaxt bent. Hopelijk mag het gevoel even blijven.

@matroeskja ben je nog op vakantie of alweer thuis?

@lola beterschap.

@vlammetje voor jou hopelijk snel van je klachten af.

Hier vandaag drukte in huis. Gordijnenbus, tuinmannen bezig, kwam niet iemand voor het toilet langs en nog iemand voor de tegels. Op zich wel handig alles op 1 dag. (behalve de tuinmannen dan. Die zijn langer bezig natuurlijk).
hier helaas dag 1 van ronde 3.......bleeeeeeh
Even een teken van leven van mijn kant.

M'n emoties gaan alles kanten op, maar toch de meeste tijd erg verdrietig.

@koekie, bloeden is nog lekker aan de gang. Ben wel een flink stolsel verloren in de nacht van dinsdag op woensdag, dus ik denk dat, dat het was... Het gevoel van 'rust' wat jij nu hebt, had ik ook voordat ik positief testte, hoop dat het voor jouw hetzelfde betekent

@Vlam, vervelend dat je er nu zo'n last van hebt. Hoop dat het iets eenmaligs is voor je.

@lala, beterschap! Snap dat je het graag wilt maar denk ook aan jezelf he x

@Bloem, balen meis, hopelijk meer succes in deze ronde

Dit is tegen iedereen: voel je absoluut niet schuldig om fijn nieuws hier te delen hoor. Tuurlijk voel ik me rot, maar dat voel ik me toch wel. Een beetje positiviteit is daarom juist niet verkeerd denk ik.
In the end we only regret the chances we didn't take.
@kaartje alweer thuis hoor.

@lala je vriend heeft gelijk. Lekker herstellen.

@dookster wat confronterend zo'n prop.

Vraag aan allen: maya geeft 3 vruchtbare dagen aan en het advies is om tijdens die dagen om de dag seks te hebben. Maar op welke dagen doe je het dan?
Dookster heel naar dat bloedverlies en de prop. Ik vond ieder wc bezoek ook zo confronterend toen. Hopelijk is het bloeden snel klaar en kunnen jullie weer voorzichtig naar de toekomst gaan kijken! Denk veel aan je.

Matroesjka, ik zou proberen om 2 dagen voor je eisprong, de dag van je eisprong en 2 dagen na je eisprong seks te hebben. Dan moet je sowieso goed zitten denk ik. Het schijnt dat spermacellen zo'n 3 dagen blijven 'leven' en een eicel maar 1 dag. Dus als je eisprong dan 1 of 2 dagen eerder of later is, dan is er alsnog een goede kans dat ze elkaar tegenkomen
@dookster

Ook hier word veel aan je gedacht. Wat vervelend en confronterend dan dat grote stolsel.. nog een hele dikke knuffel! Snap dat je wel wat positiefs kan gebruiken.

@matroesjka

Hoe heb je het gehad daar? Genoten van jullie vakantie ? Ik heb vaak om de dag seks maar dat is sinds ik gestopt ben met de pil sowieso niet een groot probleem haha.. tijdens de vruchtbare dagen probeer ik dat iniedergeval zeker aan te houden!

@rii

Hoe gaat het nu met jou ?

@kaartje

Lekker druk geweest! Voelen jullie je al helemaal thuis daar ? Word zo te horen hard aan gewerkt !

@koekiemonster

Kleine operatie, is prima verlopen en voel me goed. Misschien een klein beetje moe en wat wond pijn. Ik had al lange tijd een ontsteking. Komt wel goed, is alleen vervelend. Andere behandelingen sloegen niet aan dus dan helaas op deze manier.. al enig teken verder bij jou, ook vervelend die lange cyclussen steeds.. knap dat je daar zo rustig onder blijft

@bloempje

Wat stom bloempje, hoop dat het dit keer lukt!
Koekiemonster ik gebruik de ovulatie en zwangerschaps testen van big bazar. Die zijn echt het goedkoopste. Ik vind ze wel lastig in gebruik. Die van de kruidvat werken makkelijker maar zijn duurder. Je moet echt je best doen bij de big bazar testen haha.. action testen wil ik ook nog nog gaan proberen. Voor mij de eerste maand. Test van vanavond was iets donkerder dan die van de afgelopen 2 dagen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven