Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 2 februari 2017 om 13:25
quote:Fee-de-Goede schreef op 02 februari 2017 @ 13:18:
[...]
De mods bepalen of de stafjes 'onterecht' zijn. Niet elk stafje is een ban he?
Want anders waren er heel veel meer mensen met een ban op aktueel.Ik bedoelde dat zij leden aan het staffen was dus wellicht ia ze daarom geband. Omdat ze bij wijze van iedereen ging staffen.
[...]
De mods bepalen of de stafjes 'onterecht' zijn. Niet elk stafje is een ban he?
Want anders waren er heel veel meer mensen met een ban op aktueel.Ik bedoelde dat zij leden aan het staffen was dus wellicht ia ze daarom geband. Omdat ze bij wijze van iedereen ging staffen.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
donderdag 2 februari 2017 om 13:25
donderdag 2 februari 2017 om 13:26
donderdag 2 februari 2017 om 13:27
donderdag 2 februari 2017 om 13:29
donderdag 2 februari 2017 om 13:31
donderdag 2 februari 2017 om 13:33
donderdag 2 februari 2017 om 13:34
quote:karin12345 schreef op 02 februari 2017 @ 13:32:
[...]
Maar Ikea kan nu echt niet meer ( kon wat mij betreft al nooit maar soit) en dus is Ixxi het nieuwe hip of zo.
Ik vind het echt de ik ben zo hip dat ik geen Ikea wil, maar ik heb geen geld voor echt iets moois, dus doe ik wat ik stukjes knippen en dan lijkt het net heel hip en arti.
Maar ja, ik ben een zeikert in sommige dingen
[...]
Maar Ikea kan nu echt niet meer ( kon wat mij betreft al nooit maar soit) en dus is Ixxi het nieuwe hip of zo.
Ik vind het echt de ik ben zo hip dat ik geen Ikea wil, maar ik heb geen geld voor echt iets moois, dus doe ik wat ik stukjes knippen en dan lijkt het net heel hip en arti.
Maar ja, ik ben een zeikert in sommige dingen
donderdag 2 februari 2017 om 13:35
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 13:34:
[...]
Maar ja, ik ben een zeikert in sommige dingen Nee hoor, je zegt het precies goed!
[...]
Maar ja, ik ben een zeikert in sommige dingen Nee hoor, je zegt het precies goed!
donderdag 2 februari 2017 om 13:36
quote:Oudblond schreef op 02 februari 2017 @ 13:33:
[...]
Jouw huis kan niet leger zijn dan het mijne
Dat denk ik ook niet. Ik heb sowieso een kind met zooi. Hoewel ik inmiddels zoveel heb weggegooid de afgelopen weken dat ik bijna niets meer in huis heb
Ik heb 2 hele bijzondere, goed kwalitatieve foto's die ik eigenlijk heel graag aan mijn muur wil. Maar ik vind een lijst niet mooi, een lijst zonder lijst niet mooi, canvas moet ik van huilen en glas vind ik ook niet mooi. Dus ik weet niet wat ik wil.
Al jaren niet
[...]
Jouw huis kan niet leger zijn dan het mijne
Dat denk ik ook niet. Ik heb sowieso een kind met zooi. Hoewel ik inmiddels zoveel heb weggegooid de afgelopen weken dat ik bijna niets meer in huis heb
Ik heb 2 hele bijzondere, goed kwalitatieve foto's die ik eigenlijk heel graag aan mijn muur wil. Maar ik vind een lijst niet mooi, een lijst zonder lijst niet mooi, canvas moet ik van huilen en glas vind ik ook niet mooi. Dus ik weet niet wat ik wil.
Al jaren niet
donderdag 2 februari 2017 om 13:46
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 13:36:
[...]
Al jaren niet Achter glas worden de kleuren van foto's ook niet mooier, daar ben ik onlangs achter gekomen, het maakt de foto's donkerder. Erg jammer.
[...]
Al jaren niet Achter glas worden de kleuren van foto's ook niet mooier, daar ben ik onlangs achter gekomen, het maakt de foto's donkerder. Erg jammer.
donderdag 2 februari 2017 om 13:47