Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fee-de-Goede schreef op 02 februari 2017 @ 13:18:

[...]

De mods bepalen of de stafjes 'onterecht' zijn. Niet elk stafje is een ban he?

Want anders waren er heel veel meer mensen met een ban op aktueel.Ik bedoelde dat zij leden aan het staffen was dus wellicht ia ze daarom geband. Omdat ze bij wijze van iedereen ging staffen.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Marana_ schreef op 02 februari 2017 @ 11:53:

IHATEMODELS heeft een perma ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Goh... duurde best lang Jammer zeg.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:karin12345 schreef op 02 februari 2017 @ 13:24:

[...]

Een alternatieve variant voor de schilderijen van Ikea?Ik vind het nog lelijker dan die Ikea schilderijen.
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 13:20:

Wat is het toch met dat Ixxi. Ik vind het echt zo ontzettend lelijk.Ik vind het ook niks. Doe dan een goede print van een mooie foto of een goede reproductie. Maar zo'n plaatje in allemaal stukjes, ik zie daar de zin echt niet van in.
quote:Tulisa schreef op 02 februari 2017 @ 13:25:

[...]

Ik bedoelde dat zij leden aan het staffen was dus wellicht ia ze daarom geband. Omdat ze bij wijze van iedereen ging staffen.Alleen de mods weten dat. Vraag het op het CM.
quote:Renaissance schreef op 02 februari 2017 @ 13:26:

[...]

Ik vind het ook niks. Doe dan een goede print van een mooie foto of een goede reproductie. Maar zo'n plaatje in allemaal stukjes, ik zie daar de zin echt niet van in.En dan die plastic stukjes er tussen.
quote:Solomio schreef op 02 februari 2017 @ 13:25:

[...]

Jammer zeg. Net nu jullie een keer samen naar het theater zouden gaan.
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 13:27:

[...]

En dan die plastic stukjes er tussen.Ja, lelijk.
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 13:27:

[...]

En dan die plastic stukjes er tussen.Gezien de foto's van haar interieur die TO in de OP plakte zou het wel wat voor haar kunnen zijn
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 02 februari 2017 @ 13:29:

[...]

Gezien de foto's van haar interieur die TO in de OP plakte zou het wel wat voor haar kunnen zijn

Nou ja, ieder wat-ie mooi vindt. Maar jezus, wat is het vol.

Maar zij vindt mijn huis wrs veel te leeg
Ohja das hip he? Ik vind het geen porum.
Haha, vol vind ik niet zo'n punt. Ik denk dat de meeste mensen mijn huis ook heel vol zouden vinden.

Hip doe ik geloof ik niet aan.
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 13:25:

[...]

Ik vind het nog lelijker dan die Ikea schilderijen.Maar Ikea kan nu echt niet meer ( kon wat mij betreft al nooit maar soit) en dus is Ixxi het nieuwe hip of zo.
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 13:31:

[...]

Nou ja, ieder wat-ie mooi vindt. Maar jezus, wat is het vol.

Maar zij vindt mijn huis wrs veel te leeg Jouw huis kan niet leger zijn dan het mijne
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik snap ook niets van die vitrinekast met bordjes voor het raam.

Waarom in hemelsnaam??? Maar daar mag je niets over zeggen.
quote:karin12345 schreef op 02 februari 2017 @ 13:32:

[...]

Maar Ikea kan nu echt niet meer ( kon wat mij betreft al nooit maar soit) en dus is Ixxi het nieuwe hip of zo.

Ik vind het echt de ik ben zo hip dat ik geen Ikea wil, maar ik heb geen geld voor echt iets moois, dus doe ik wat ik stukjes knippen en dan lijkt het net heel hip en arti.

Maar ja, ik ben een zeikert in sommige dingen
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 13:34:

[...]

Ik vind het echt de ik ben zo hip dat ik geen Ikea wil, maar ik heb geen geld voor echt iets moois, dus doe ik wat ik stukjes knippen en dan lijkt het net heel hip en arti.

Maar ja, ik ben een zeikert in sommige dingen Nee hoor, je zegt het precies goed!
quote:Oudblond schreef op 02 februari 2017 @ 13:33:

[...]

Jouw huis kan niet leger zijn dan het mijne

Dat denk ik ook niet. Ik heb sowieso een kind met zooi. Hoewel ik inmiddels zoveel heb weggegooid de afgelopen weken dat ik bijna niets meer in huis heb

Ik heb 2 hele bijzondere, goed kwalitatieve foto's die ik eigenlijk heel graag aan mijn muur wil. Maar ik vind een lijst niet mooi, een lijst zonder lijst niet mooi, canvas moet ik van huilen en glas vind ik ook niet mooi. Dus ik weet niet wat ik wil.

Al jaren niet
Ik krijg er een beetje zo'n idee bij:

En dan alles zo lekker schots en scheef op den duur...bleghh.
Waarom gaan mensen met weinig geld niet naar de Kunstuitleen?

Met een beetje zoeken vind je echt wel wat moois.
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 13:36:

[...]

Dat denk ik ook niet. Ik heb sowieso een kind met zooi. Hoewel ik inmiddels zoveel heb weggegooid de afgelopen weken dat ik bijna niets meer in huis heb

Ik heb 2 hele bijzondere, goed kwalitatieve foto's die ik eigenlijk heel graag aan mijn muur wil. Maar ik vind een lijst niet mooi, een lijst zonder lijst niet mooi, canvas moet ik van huilen en glas vind ik ook niet mooi. Dus ik weet niet wat ik wil.

Al jaren niet Achter glas worden de kleuren van foto's ook niet mooier, daar ben ik onlangs achter gekomen, het maakt de foto's donkerder. Erg jammer.
quote:Renaissance schreef op 02 februari 2017 @ 13:46:

[...]

Achter glas worden de kleuren van foto's ook niet mooier, daar ben ik onlangs achter gekomen, het maakt de foto's donkerder. Erg jammer.Op glas kan ook, maar dan vind ik de bevestigingen op de muur weer niet mooi.
Zelf overschilderen, direct op de muur.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Renaissance schreef op 02 februari 2017 @ 13:46:

[...]

Achter glas worden de kleuren van foto's ook niet mooier, daar ben ik onlangs achter gekomen, het maakt de foto's donkerder. Erg jammer.Geeft ontspiegeld glas ook dat effect?
dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven