Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 februari 2017 @ 20:43:

[...]

Jammer.

Ik wil ook een poster van een vitrinekast Die honingraadjes zijn prachtig. En dan vragen wat je er in moet zetten want je hebt al een zo'n smaakloze vitrinekast die koste wat kost moet blijven
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 20:44:

[...]

Die honingraadjes zijn prachtig. En dan vragen wat je er in moet zetten want je hebt al een zo'n smaakloze vitrinekast die koste wat kost moet blijven

Ze heeft al een bod

Vitrinekasten zijn zo jaren '80.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 februari 2017 @ 20:42:

[...]

Jij weet nog een adresje toch? Al zal een familieportret niet makkelijk te koop zijn.

Ik kan je het hotel verder niet aanraden. Ze serveerden zult bij het ontbijt. Ik was al misselijk en toen had ik SS-opa nog niet eens gezien.

Die honingraatdingetjes zijn leuk.
quote:vrouwjagersma schreef op 02 februari 2017 @ 21:03:

[...]

Ik kan je het hotel verder niet aanraden. Ze serveerden zult bij het ontbijt. Ik was al misselijk en toen had ik SS-opa nog niet eens gezien.

Die honingraatdingetjes zijn leuk.

Ow bah. Als vegetariër skip ik dan helemaal.

Ja die passen hier in huis ook wel. Liet ik net al aan man zien.
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 20:43:

[...]

Dat is toch geen fascist.Daar valt best over te discussiëren...
Oh dear, how sad, never mind.
Ik heb van die honingraatdingen in mijn badkamer hangen
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:Hayek schreef op 02 februari 2017 @ 21:30:

[...]

Daar valt best over te discussiëren...Daar is een hele pijler voor, dus veel plezier
quote:OliviaMoore schreef op 02 februari 2017 @ 21:32:

Ik heb van die honingraatdingen in mijn badkamer hangen Leuk! Ook eenvotrinekast?
quote:vrouwjagersma schreef op 02 februari 2017 @ 21:34:

[...]

Daar is een hele pijler voor, dus veel plezier Nee, ik ga m'n regel dat ik niet in actueel mag komen juist weer streng handhaven. Ik heb mezelf teveel ruimte gegund....
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 21:35:

[...]

Leuk! Ook eenvotrinekast?

Dat hele topic

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er een nieuwe nick komt.

Wel standvastig in wat ze mooi vindt, dat moet ik toegeven.
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 21:35:

[...]

Leuk! Ook eenvotrinekast?

Dat komt er niet in hier.

Maar mijn huis is niet vol genoeg voor de TO, dus ik kan vast ook geen goede tips geven.
quote:OliviaMoore schreef op 02 februari 2017 @ 21:39:

[...]

Dat komt er niet in hier.

Maar mijn huis is niet vol genoeg voor de TO, dus ik kan vast ook geen goede tips geven.Gewoon zeggen wat jou afschuwelijk lijkt...
quote:Hayek schreef op 02 februari 2017 @ 21:40:

[...]

Gewoon zeggen wat jou afschuwelijk lijkt...

Ik denk dat binnenkort die honingraatjes bij action liggen dankzij de verhoogde vraag door het vivaforum.
quote:Hayek schreef op 02 februari 2017 @ 21:38:

[...]

Nee, ik ga m'n regel dat ik niet in actueel mag komen juist weer streng handhaven. Ik heb mezelf teveel ruimte gegund....Ik heb een heerlijk frisse start, zonder actueel. Heel fijn.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 02 februari 2017 @ 21:42:

[...]

Ik denk dat binnenkort die honingraatjes bij action liggen dankzij de verhoogde vraag door het vivaforum.

Wat zijn honingraatjes?

Even aannemend dat er niet opeens kuddes imkers naar de Action gaan, is het vast niet wat ik denk....
quote:Hayek schreef op 02 februari 2017 @ 21:40:

[...]

Gewoon zeggen wat jou afschuwelijk lijkt...Kan ik het grootste deel van TO's inrichting benoemen vrees ik
Ik ga denk ik een vitrinekast vol met 3hoekjes regelen. Zet ik die voor mijn raam met de lamellen open.
quote:OliviaMoore schreef op 02 februari 2017 @ 21:50:

[...]

Kan ik het grootste deel van TO's inrichting benoemen vrees ik

Gewoon doen!

Hebben wij nog wat leuks te lezen!
quote:OliviaMoore schreef op 02 februari 2017 @ 21:50:

[...]

Kan ik het grootste deel van TO's inrichting benoemen vrees ik

Die foto's stonden in het goede topic dus.

Ik denk wel dat het gezellig voelt in dat huis, dat wel.
Wel bijblijven dames, die honingraatjes lagen vorig jaar al bij Action.

Maarreh, nu we toch zo gezellig interieurtips aan het uitwisselen zijn: ik zoek een nieuwe eettafel. Ik vind nu ineens die boomstamtafels leuk, maar ik ben me er van bewust dat ik die vooral leuk vind omdat je er in elk woonprogramma mee doodgegooid wordt. Wat denken jullie wat tijdlozer is: een gewone beetje robuust houten tafel, of zo' boomstamtafel? Ik vrees een beetje dat zo'n tafel over een jaar of 3 "zooooo 2017" is en dat je huis er dan uitziet als huizen met grenen of steigerhouten meubelen nu. Wat denken jullie?
Am Yisrael Chai!
Ga maar gewoon voor de tijdloze robuuste tafel!
quote:fashionvictim schreef op 02 februari 2017 @ 21:58:

Maarreh, nu we toch zo gezellig interieurtips aan het uitwisselen zijn: ik zoek een nieuwe eettafel. Ik vind nu ineens die boomstamtafels leuk, maar ik ben me er van bewust dat ik die vooral leuk vind omdat je er in elk woonprogramma mee doodgegooid wordt. Wat denken jullie wat tijdlozer is: een gewone beetje robuust houten tafel, of zo' boomstamtafel? Ik vrees een beetje dat zo'n tafel over een jaar of 3 "zooooo 2017" is en dat je huis er dan uitziet als huizen met grenen of steigerhouten meubelen nu. Wat denken jullie?Maak het zelf! Veel goedkoper en echt niet moeilijk. En als je het na 3 jaar zat bent gooi je niet honderden euros weg maar veel minder
Don't worry, be happy!

Maarreh, nu we toch zo gezellig interieurtips aan het uitwisselen zijn: ik zoek een nieuwe eettafel. Ik vind nu ineens die boomstamtafels leuk, maar ik ben me er van bewust dat ik die vooral leuk vind omdat je er in elk woonprogramma mee doodgegooid wordt. Wat denken jullie wat tijdlozer is: een gewone beetje robuust houten tafel, of zo' boomstamtafel? Ik vrees een beetje dat zo'n tafel over een jaar of 3 "zooooo 2017" is en dat je huis er dan uitziet als huizen met grenen of steigerhouten meubelen nu. Wat denken jullie?Ik zou gewoon die boomstamtafel doen. Liefst 2, met een doorgezaagde hangmat ertussen. Dat is zoooooo niet 2017 .. ook over 3 jaar niet.

Maarreh, nu we toch zo gezellig interieurtips aan het uitwisselen zijn: ik zoek een nieuwe eettafel. Ik vind nu ineens die boomstamtafels leuk, maar ik ben me er van bewust dat ik die vooral leuk vind omdat je er in elk woonprogramma mee doodgegooid wordt. Wat denken jullie wat tijdlozer is: een gewone beetje robuust houten tafel, of zo' boomstamtafel? Ik vrees een beetje dat zo'n tafel over een jaar of 3 "zooooo 2017" is en dat je huis er dan uitziet als huizen met grenen of steigerhouten meubelen nu. Wat denken jullie?

Ik mijd de action als de ziekte, dus dat weet ik niet.

Die tafels vonden wij ook mooi, maar zijn wel 2016. En degene zonder lelijk gelast onderstel zijn erg prijzig.

Ik vind het wel tijdlozer dan steigerhout. Mits met goed onderstel. Dat hout blijft wel mooi.

Robuust is de veilige optie.
quote:yasmijn schreef op 02 februari 2017 @ 22:03:

Ga maar gewoon voor de tijdloze robuuste tafel!

Ja, maar wat voor een dan?

Wat is nu een tijdloze maar toch mooie robuuste eettafel?
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven