Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 2 februari 2017 om 20:12
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 20:08:
Ik heb geen idee en dat kan ik niet uitstaan.
Die nu Disney is was eerst die ene, toch? En daartussen nog iets anders?
Zojuist het hele topic eens doorgelezen, vond het wel vermakelijk
Ik heb geen idee en dat kan ik niet uitstaan.
Die nu Disney is was eerst die ene, toch? En daartussen nog iets anders?
Zojuist het hele topic eens doorgelezen, vond het wel vermakelijk
-nienke- wijzigde dit bericht op 02-02-2017 20:51
Reden: mag uiteraard niet nickhinten :)
Reden: mag uiteraard niet nickhinten :)
% gewijzigd
donderdag 2 februari 2017 om 20:16
quote:Oudblond schreef op 02 februari 2017 @ 20:01:
[...]
Daarom even aarden (behalve babykamer want die toevoeging aan het gezin brengt ook weer andere 'nu-noden' mee).
Man en ik wonen nu in Nl (Niet ons thuisland), maar hebben al een aantal buitenlandse verhuizingen doorgemaakt. We hebben er elke keer onze eigen thuis van gemaakt. Mede door een aantal basisstukken waar we samen van droomden en (in 25 jaar tijd) uiteindelijk aan konden schaffen, voelt het thuis. Nu zijn we echt geland. Flat gekocht, verbouwd en die stukken waren leading in onze verbouwing. Gewoon omdat we er achter kwamen dat de meubels waar we verliefd op werden en we pas bv 4 jaar later kochten echt bij ons passen. Eerst maar die babykamer en samen ontdekken wat jullie echt mooi vinden en er van dromen. Bracht ons dichter bij elkaar trouwens.
Meestal voel ik me snel thuis, dit keer even niet. Ging allemaal te snel ofzo. Ik voel me nu wel thuis, maar het is nog niet zoals het zijn moet.
Sommige dingen gaan idd telkens mee.
Een aantal dingen waar ik erg blij mee ben heb ik gekregen, mp of kringloop en zelf opgeknapt. De eames stoeltjes en mijn schommelstoel word ik ook blij van.
Het is voor mij even teveel showroomspul, dat moet een eigen draai krijgen.
Voor de babykamer een verenlamp . En wil graag een sebra kili. Maar die is prijzig en tweedehands niet te krijgen.
[...]
Daarom even aarden (behalve babykamer want die toevoeging aan het gezin brengt ook weer andere 'nu-noden' mee).
Man en ik wonen nu in Nl (Niet ons thuisland), maar hebben al een aantal buitenlandse verhuizingen doorgemaakt. We hebben er elke keer onze eigen thuis van gemaakt. Mede door een aantal basisstukken waar we samen van droomden en (in 25 jaar tijd) uiteindelijk aan konden schaffen, voelt het thuis. Nu zijn we echt geland. Flat gekocht, verbouwd en die stukken waren leading in onze verbouwing. Gewoon omdat we er achter kwamen dat de meubels waar we verliefd op werden en we pas bv 4 jaar later kochten echt bij ons passen. Eerst maar die babykamer en samen ontdekken wat jullie echt mooi vinden en er van dromen. Bracht ons dichter bij elkaar trouwens.
Meestal voel ik me snel thuis, dit keer even niet. Ging allemaal te snel ofzo. Ik voel me nu wel thuis, maar het is nog niet zoals het zijn moet.
Sommige dingen gaan idd telkens mee.
Een aantal dingen waar ik erg blij mee ben heb ik gekregen, mp of kringloop en zelf opgeknapt. De eames stoeltjes en mijn schommelstoel word ik ook blij van.
Het is voor mij even teveel showroomspul, dat moet een eigen draai krijgen.
Voor de babykamer een verenlamp . En wil graag een sebra kili. Maar die is prijzig en tweedehands niet te krijgen.
donderdag 2 februari 2017 om 20:17
Ik hou van gek en lelijk.
Kijk graag naar Nederlandstalige muziekprogramma's bijvoorbeeld om lekker te griezelen.
Zou het liefst elke 5 jaar mijn huis opnieuw inrichten met kringloop.
Nu heb ik een woonkamer ergens gezien met een zwart wit geblokte vloer, fluo jaren 80 velours banken en veel grote porceleinen luipaarden.
Dan ben ik een hele dag helemaal blij.
Maar man heeft smaak en een rustig huis is wel fijn.
Als ik daarnaast de gekte negeer blijk ik een heel consistente smaak te hebben.
De pronkstukken in huis zijn van mij en sommige heb ik al decennia lang, maar ik ben slecht in praktisch.
Kijk graag naar Nederlandstalige muziekprogramma's bijvoorbeeld om lekker te griezelen.
Zou het liefst elke 5 jaar mijn huis opnieuw inrichten met kringloop.
Nu heb ik een woonkamer ergens gezien met een zwart wit geblokte vloer, fluo jaren 80 velours banken en veel grote porceleinen luipaarden.
Dan ben ik een hele dag helemaal blij.
Maar man heeft smaak en een rustig huis is wel fijn.
Als ik daarnaast de gekte negeer blijk ik een heel consistente smaak te hebben.
De pronkstukken in huis zijn van mij en sommige heb ik al decennia lang, maar ik ben slecht in praktisch.
donderdag 2 februari 2017 om 20:17
donderdag 2 februari 2017 om 20:18
quote:vrouwjagersma schreef op 02 februari 2017 @ 20:06:
Ik hou van een leeg en ongezellig huis. Helaas woon ik niet alleen en heeft mijn echtgenoot verstand van woninginrichting. Du nu heb ik een huis dat mooi ingericht is en niet ongezellig. Ik zit met mijn chagrijnigste rotkop op de bank, dan is het nog net te doen.
Maar ik zal hier niet om tips vragen, voor je het weet, vindt iedereen mijn huis lelijk.
O, ik ben dól op ongevraagd goed advies geven!
Tip: koop een kerstster. Staat garant voor maanden een licht omhoogbuigende tevreden mondhoek.
Ik hou van een leeg en ongezellig huis. Helaas woon ik niet alleen en heeft mijn echtgenoot verstand van woninginrichting. Du nu heb ik een huis dat mooi ingericht is en niet ongezellig. Ik zit met mijn chagrijnigste rotkop op de bank, dan is het nog net te doen.
Maar ik zal hier niet om tips vragen, voor je het weet, vindt iedereen mijn huis lelijk.
Tip: koop een kerstster. Staat garant voor maanden een licht omhoogbuigende tevreden mondhoek.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 2 februari 2017 om 20:21
Vrouw, je giet oan!
Vrouw, je giet oan!
donderdag 2 februari 2017 om 20:22
Maar ik zal hier niet om tips vragen, voor je het weet, vindt iedereen mijn huis lelijk. Heerlijk!
Maar ik zal hier niet om tips vragen, voor je het weet, vindt iedereen mijn huis lelijk. Heerlijk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 2 februari 2017 om 20:23
quote:feow schreef op 02 februari 2017 @ 20:18:
[...]
Tip: koop een kerstster. Staat garant voor maanden een licht omhoogbuigende tevreden mondhoek.Op dit moment staat op mijn bergkast een Kerstster. Ik kan er inderdaad met een minzaam glimlachje naar kijken. Ik vind dit een goede tip van je, misschien kan de TO uit dat topic een foto van een Kerstster aan de muur hangen. Is rood, dat kleurt er mooi bij.
[...]
Tip: koop een kerstster. Staat garant voor maanden een licht omhoogbuigende tevreden mondhoek.Op dit moment staat op mijn bergkast een Kerstster. Ik kan er inderdaad met een minzaam glimlachje naar kijken. Ik vind dit een goede tip van je, misschien kan de TO uit dat topic een foto van een Kerstster aan de muur hangen. Is rood, dat kleurt er mooi bij.
donderdag 2 februari 2017 om 20:23
donderdag 2 februari 2017 om 20:31
quote:Phaedra__ schreef op 02 februari 2017 @ 20:17:
Ik heb echt geen huis vol met dure dingen. Sterker nog, als alles van Ikea er uit moet houd ik 2 bedden over en 2 stoeltjes
Maar dan kan het nog wel in balans zijn.
Druk dan iig een leuk plaatje af op canvas ipv een poster of dat memory met plasticjes gebeuren.Klopt als een bus wat je zegt. Ook ikea heeft heel verschillende stijlen. Kwestie van goed combineren.
Ik heb echt geen huis vol met dure dingen. Sterker nog, als alles van Ikea er uit moet houd ik 2 bedden over en 2 stoeltjes
Maar dan kan het nog wel in balans zijn.
Druk dan iig een leuk plaatje af op canvas ipv een poster of dat memory met plasticjes gebeuren.Klopt als een bus wat je zegt. Ook ikea heeft heel verschillende stijlen. Kwestie van goed combineren.
donderdag 2 februari 2017 om 20:33
quote:vrouwjagersma schreef op 02 februari 2017 @ 20:23:
[...]
Op dit moment staat op mijn bergkast een Kerstster. Ik kan er inderdaad met een minzaam glimlachje naar kijken. Ik vind dit een goede tip van je, misschien kan de TO uit dat topic een foto van een Kerstster aan de muur hangen. Is rood, dat kleurt er mooi bij.Misschien moeten we een portret in SS-kostuum aanraden
[...]
Op dit moment staat op mijn bergkast een Kerstster. Ik kan er inderdaad met een minzaam glimlachje naar kijken. Ik vind dit een goede tip van je, misschien kan de TO uit dat topic een foto van een Kerstster aan de muur hangen. Is rood, dat kleurt er mooi bij.Misschien moeten we een portret in SS-kostuum aanraden
donderdag 2 februari 2017 om 20:40
donderdag 2 februari 2017 om 20:42