Het stamcafé XVII

09-01-2017 18:51 3003 berichten
Nummertje 27 alweer!

Gezellig in Portland, Oregon.

Het is weer eens wat anders.

Have fun Stammers!

Nieuwe meekletsers zijn van harte welkom, as usual.

LV, Yasmijn, Star, Leo

quote:Talkinghead schreef op 02 februari 2017 @ 22:33:

Ik val even binnen vanuit Afas Live waar ik sta te wachten op de toegift van Skunk Anansie. Weet je nog Oudblond, Paradiso, een jaar geleden? Ze kreeg het publiek ook hier op de hurken Ik vond het een uitermate tamme en saaie bedoening. Wat een treurig publiek.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie het over hetzelfde concert?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 03 februari 2017 @ 11:26:

Hebben jullie het over hetzelfde concert?Ja.
quote:Star schreef op 03 februari 2017 @ 11:29:

[...]

Ja.Nah wat vreemd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Er vliegt hier al de hele morgen een koolmeesje tegen mijn schuifpui. Ga ik naar buiten vliegt hij weg maar hij komt telkens terug. Het is niet dat mijn ramen zo schoon zijn..
quote:Nouschi schreef op 03 februari 2017 @ 11:30:

[...]

Nah wat vreemd

De recencisten van de Telegraaf en de NRC waren niet eens gematigd enthousiast over een concert wat ik echt meer dan geweldig vond

Het kan.
Ben ik een zeikerd van een moeder als het kind maar mooi zelf zijn studentenhuisje gaat schilderen en inrichten?
quote:Phaedra__ schreef op 03 februari 2017 @ 11:52:

Ben ik een zeikerd van een moeder als het kind maar mooi zelf zijn studentenhuisje gaat schilderen en inrichten?Eerder een goeie moeder. Op je eigen benen jij!
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Phaedra__ schreef op 03 februari 2017 @ 11:51:

[...]

De recencisten van de Telegraaf en de NRC waren niet eens gematigd enthousiast over een concert wat ik echt meer dan geweldig vond

Het kan.Ja maar dat gaat over het concert. Dit gaat over het publiek. Bij de een zitten ze op de hurken van enthousiasme en de ander vond het een heel saai publiek.
quote:Nouschi schreef op 03 februari 2017 @ 11:56:

[...]

Ja maar dat gaat over het concert. Dit gaat over het publiek. Bij de een zitten ze op de hurken van enthousiasme en de ander vond het een heel saai publiek.Tijdens 1 song ging Skin het publiek in en vroeg te knielen. Dat deden pak 'm beet 200 mensen die dichtbij stonden. Van de 6000 in de zaal.
quote:Phaedra__ schreef op 03 februari 2017 @ 11:52:

Ben ik een zeikerd van een moeder als het kind maar mooi zelf zijn studentenhuisje gaat schilderen en inrichten?
Wij stonden tussen leuke mensen denk ik, ik sprak na afloop een vriendin die het publiek op haar plek ook zo vervelend vond. En het was in Paradiso indrukekkender, maar ja, dat is ook ook een kerk natuurlijk
quote:Star schreef op 03 februari 2017 @ 11:57:

[...]

Tijdens 1 song ging Skin het publiek in en vroeg te knielen. Dat deden pak 'm beet 200 mensen die dichtbij stonden. Van de 6000 in de zaal.Benieuwd of jij geknield zat?
quote:Star schreef op 03 februari 2017 @ 11:57:

[...]

Tijdens 1 song ging Skin het publiek in en vroeg te knielen. Dat deden pak 'm beet 200 mensen die dichtbij stonden. Van de 6000 in de zaal.Dat was in Paradiso wel anders. Ik was er gisteren niet. Hoe was het geluid?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2017 @ 12:01:

[...]

Ja?

Ik zou wel helpen, maar hij zal er echt net zo hard aan moeten werken.
quote:Nouschi schreef op 03 februari 2017 @ 11:56:

[...]

Ja maar dat gaat over het concert. Dit gaat over het publiek. Bij de een zitten ze op de hurken van enthousiasme en de ander vond het een heel saai publiek.Ook over het publiek. Terwijl ik die hele Dome uit zijn dak heb zien gaan.
quote:Phaedra__ schreef op 03 februari 2017 @ 12:06:

[...]

Ja?

Ik zou wel helpen, maar hij zal er echt net zo hard aan moeten werken.Hallo! Ik ben het! Natuurlijk help ik en hoe.
quote:Nouschi schreef op 03 februari 2017 @ 12:04:

[...]

Benieuwd of jij geknield zat? Neen
Helpen inderdaad. Maar mama neemt de studentenvilla helemaal eigenhandig voor haar rekening.
quote:Phaedra__ schreef op 03 februari 2017 @ 12:07:

[...]

Ook over het publiek. Terwijl ik die hele Dome uit zijn dak heb zien gaan.Precies. Zelfs de tribunes stonden van begin tot eind.
quote:Oudblond schreef op 03 februari 2017 @ 12:05:

[...]

Dat was in Paradiso wel anders. Ik was er gisteren niet. Hoe was het geluid?De bas stond wat hard.
quote:Star schreef op 03 februari 2017 @ 12:27:

[...]

De bas stond wat hard.Dat is vaak bij Skunk. Ze hebben hun eigen subs mee. In Paradiso waren die niet aangesloten, wel opgesteld omdat Skin er op gaat staan.
quote:Oudblond schreef op 03 februari 2017 @ 12:35:

[...]

Dat is vaak bij Skunk. Ze hebben hun eigen subs mee. In Paradiso waren die niet aangesloten, wel opgesteld omdat Skin er op gaat staan.Was nu te hard, vond Skin ook
Ik heb weer een goede daad verricht zonet. Ik heb leerlingen geholpen door een onderzoek in te vullen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2017 @ 12:22:

[...]

Hallo! Ik ben het! Natuurlijk help ik en hoe.

Ja, helpen!

Maar jij echt alles doen en het kind helemaal niets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven