Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 3 februari 2017 om 13:08
vrijdag 3 februari 2017 om 13:13
quote:Dana schreef op 03 februari 2017 @ 13:06:
Gooilob en Missie, zijn die niet allebei van de anti-napraatbrigade? Die hier altijd komen melden dat ze zo tegen roddelen zijn en net dan doen alsof ze zelf anderen altijd in hun waarde laten?
Even voor de duidelijkheid hoor, dat ik maar even weet hoe serieus ik die nepbioloogroeperij van ze moet nemen.
Gooilob beweert dat ze een betere publicatielijst heeft dan Freek. Freek staat drie keer in Nature, dat is geen kattenpis. Benieued wat ze dan gedaan heeft.
Naturalis neemt alleen leuke biologen aan
Ooit college over de indeling van iemand van Naturalis gehad. Leukste college ooit.
Naturalis heeft ook een publieke functie, beetje sex appeal is dan wel handig.
Gooilob en Missie, zijn die niet allebei van de anti-napraatbrigade? Die hier altijd komen melden dat ze zo tegen roddelen zijn en net dan doen alsof ze zelf anderen altijd in hun waarde laten?
Even voor de duidelijkheid hoor, dat ik maar even weet hoe serieus ik die nepbioloogroeperij van ze moet nemen.
Gooilob beweert dat ze een betere publicatielijst heeft dan Freek. Freek staat drie keer in Nature, dat is geen kattenpis. Benieued wat ze dan gedaan heeft.
Ooit college over de indeling van iemand van Naturalis gehad. Leukste college ooit.
Naturalis heeft ook een publieke functie, beetje sex appeal is dan wel handig.
vrijdag 3 februari 2017 om 13:16
quote:Phaedra__ schreef op 03 februari 2017 @ 13:08:
[...]
Wie niet. Dan was ik lang en heel slank met grote, pronte borsten een torenhoog IQ en zo rijk dat ik niet hoefde te werken.
O ik heb wel grote tieten en teveel IQ. Van dat laatste merk je niks en van beide niet rijk geworden
.
Dat slanke wil niet zo. Bijdehand vriendje van zoon: 'ik zie geen verschil' nadat zoon zei dat ik een dikke buik had omdat ik zwanger was.
[...]
Wie niet. Dan was ik lang en heel slank met grote, pronte borsten een torenhoog IQ en zo rijk dat ik niet hoefde te werken.
O ik heb wel grote tieten en teveel IQ. Van dat laatste merk je niks en van beide niet rijk geworden
Dat slanke wil niet zo. Bijdehand vriendje van zoon: 'ik zie geen verschil' nadat zoon zei dat ik een dikke buik had omdat ik zwanger was.
vrijdag 3 februari 2017 om 13:17
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 03 februari 2017 @ 13:13:
[...]
Naturalis heeft ook een publieke functie, beetje sex appeal is dan wel handig.Er heeft blijkbaar iets gestaan over eieren, wat ze verwijderd heeft? Misschien ging dat over haar eigen cv.
[...]
Naturalis heeft ook een publieke functie, beetje sex appeal is dan wel handig.Er heeft blijkbaar iets gestaan over eieren, wat ze verwijderd heeft? Misschien ging dat over haar eigen cv.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 3 februari 2017 om 13:17
vrijdag 3 februari 2017 om 13:18
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 03 februari 2017 @ 13:16:
[...]
.
Oh, dat is pijnlijk!
Een deel van eerder genoemde heb ik ook. In verband met mijn privacy laat ik in het midden welk deel.
[...]
Oh, dat is pijnlijk!
Een deel van eerder genoemde heb ik ook. In verband met mijn privacy laat ik in het midden welk deel.
vrijdag 3 februari 2017 om 13:33
quote:charlottew88 schreef op 03 februari 2017 @ 13:24:
Missie denkt dat Martin Gaus een bioloog is
Oh ja, die heeft een hond. Mijn buren zijn ook biologen, denk ik. Beetje alternatieverig inderdaad, Goh. Ik word er bijna paranoia van. Overal waar ik kijk zijn ineens biologen.
Als het maar niet besmettelijk is.
Ik heb al een dotje haar onder mijn oksels. Ik zal toch niet óók....
Missie denkt dat Martin Gaus een bioloog is
Oh ja, die heeft een hond. Mijn buren zijn ook biologen, denk ik. Beetje alternatieverig inderdaad, Goh. Ik word er bijna paranoia van. Overal waar ik kijk zijn ineens biologen.
Ik heb al een dotje haar onder mijn oksels. Ik zal toch niet óók....
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 3 februari 2017 om 13:38
quote:Dana schreef op 03 februari 2017 @ 13:33:
[...]
Ik heb al een dotje haar onder mijn oksels. Ik zal toch niet óók.... Als je in de IT werkt, is de kans groot...
[...]
Ik heb al een dotje haar onder mijn oksels. Ik zal toch niet óók.... Als je in de IT werkt, is de kans groot...
vrijdag 3 februari 2017 om 13:39
vrijdag 3 februari 2017 om 13:42
quote:vrouwjagersma schreef op 03 februari 2017 @ 13:39:
Volgens mij hebben sommige mensen een probleem met iemand die aantoonbaar erg intelligent is, maar alsnog in staat om leuk, vriendelijk en laagdrempelig iets te vertellen. De kift, denk ik. Ik had biologie als eindexamenvak, maar met Vonk als docent had ik het er ongetwijfeld beter vanaf gebracht.Hij is gewoon op meer vlakken succesvol. Dat is helemaal moeilijk.
Volgens mij hebben sommige mensen een probleem met iemand die aantoonbaar erg intelligent is, maar alsnog in staat om leuk, vriendelijk en laagdrempelig iets te vertellen. De kift, denk ik. Ik had biologie als eindexamenvak, maar met Vonk als docent had ik het er ongetwijfeld beter vanaf gebracht.Hij is gewoon op meer vlakken succesvol. Dat is helemaal moeilijk.