Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 03 februari 2017 @ 13:40:

[...]

Lieverd, is je kunstgebit uitgevallen?Ich bin ein Berliner
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2017 @ 13:37:

[...]

Je suis Catharina de Medici.En de Queen! Jij hebt het er maar druk mee!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zal ik een topic openen met mijn interieur en dan vragen of iemand een leuk vloerkleed weet?
Ja lekker rellen. Leuk.
Dat doe jij nu.

Ik denk wel dat ik veel tips krijg en die kan ik nog wel gebruiken.
Tuurlijk.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 03 februari 2017 @ 13:42:

[...]

Hij is gewoon op meer vlakken succesvol. Dat is helemaal moeilijk.

Precies. Ik vind het altijd wel bijzonder hoeveel mensen een hekel aan iemand hebben, zonder te zien dat het eigenlijk om hun eigen complexen gaat. Behalve als ik een hekel aan iemand heb, dan is dat altijd beargumenteerd.

Maar als je maar goed genoeg zoekt, zijn we allemaal wel ergens goed in. Ik weet wat osmose is, dus ik ben een bioloog. Ik dacht wel dat zoet water zoet was omdat er glucose in opgelost zat, dus een geniaal bioloog ben ik dan weer niet.

Ik doe altijd boodschappen bij de Aldi, dus ik ben econoom ook. Vroeger deed ik ook boodschappen bij de Aldi, dus ik ben ook een historicus.
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2017 @ 13:37:

[...]

Je suis Catharina de Medici.
Mijn eerste topic hier was een inrichtingstopic, ik heb er nog warme herinneringen aan.
quote:vrouwjagersma schreef op 03 februari 2017 @ 13:49:

[...]

Precies. Ik vind het altijd wel bijzonder hoeveel mensen een hekel aan iemand hebben, zonder te zien dat het eigenlijk om hun eigen complexen gaat. Behalve als ik een hekel aan iemand heb, dan is dat altijd beargumenteerd.

Maar als je maar goed genoeg zoekt, zijn we allemaal wel ergens goed in. Ik weet wat osmose is, dus ik ben een bioloog. Ik dacht wel dat zoet water zoet was omdat er glucose in opgelost zat, dus een geniaal bioloog ben ik dan weer niet.

Ik doe altijd boodschappen bij de Aldi, dus ik ben econoom ook. Vroeger deed ik ook boodschappen bij de Aldi, dus ik ben ook een historicus.Lekker ding

Mijn eerste topic hier was een inrichtingstopic, ik heb er nog warme herinneringen aan.Laat me raden.. welke houtkachel past het best bij de witte muur?

Mijn eerste topic hier was een inrichtingstopic, ik heb er nog warme herinneringen aan.Welke inrichting? Zetten, Rekken, of een ander gesticht?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 03 februari 2017 @ 13:46:

Zal ik een topic openen met mijn interieur en dan vragen of iemand een leuk vloerkleed weet?

Een greep uit de te verwachten reacties.

- Ieks, een kleed, wat onhygiënisch.

- Die lamp... die moet echt weg, hoor. Echt.

- Waarom hangt dat ding daar aan de muur?

- Ik heb mijn kamer heel anders ingericht, zou jij ook eens moeten doen.

- Doe eens een foto.

- Waarom heb je nou nog geen foto geplaatst? Zo kunnen we toch niets zeggen?

- Doe normaal, je hebt een foto geplaatst! Daar gaat je praivussie. Wat moet je man hier wel niet van denken?

- OMG, dit is zoooooo 2016, die stoel, dat kan echt niet hoor.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2017 @ 13:52:

[...]

Welke inrichting? Zetten, Rekken, of een ander gesticht?Zuidlaren, uiteraard. Dat was echt een scheldwoord in mijn jeugd.
quote:Dana schreef op 03 februari 2017 @ 13:53:

[...]

Een greep uit de te verwachten reacties.

- Ieks, een kleed, wat onhygiënisch.

- Die lamp... die moet echt weg, hoor. Echt.

- Waarom hangt dat ding daar aan de muur?

- Ik heb mijn kamer heel anders ingericht, zou jij ook eens moeten doen.

- Doe eens een foto.

- Waarom heb je nou nog geen foto geplaatst? Zo kunnen we toch niets zeggen?

- Doe normaal, je hebt een foto geplaatst! Daar gaat je praivussie. Wat moet je man hier wel niet van denken?

- OMG, dit is zoooooo 2016, die stoel, dat kan echt niet hoor.Dat. En dan nog even in de napraat mekkeren over iemands smaak en dat die van hen zoveel beter is. I love it.
quote:Fee-de-Goede schreef op 03 februari 2017 @ 13:52:

[...]

Laat me raden.. welke houtkachel past het best bij de witte muur?

Nee, ik zocht vensterbankinspiratie. Ik heb nu twee reusachtige, boosaardige sanseveria's. Lekker ongezellig, precies wat ik wilde.
quote:vrouwjagersma schreef op 03 februari 2017 @ 13:53:

[...]

Zuidlaren, uiteraard. Dat was echt een scheldwoord in mijn jeugd.Oost Brabant schijnt ook erg te zijn
quote:vrouwjagersma schreef op 03 februari 2017 @ 13:54:

[...]

Nee, ik zocht vensterbankinspiratie. Ik heb nu twee reusachtige, boosaardige sanseveria's. Lekker ongezellig, precies wat ik wilde.
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2017 @ 13:55:

[...]

Oost Brabant schijnt ook erg te zijn Neen. Alleen het zuidelijke gedeelte van het oosten.
quote:Fee-de-Goede schreef op 03 februari 2017 @ 13:54:

[...]

Dat. En dan nog even in de napraat mekkeren over iemands smaak en dat die van hen zoveel beter is. I love it. Hier reageren heel bijzondere mensen. Heel Nederland zit vol met Actions en Xenossen, maar niemand hier komt daar. De TO van gisteren, die iets aan de muur zocht, heeft een stijl waar zij gelukkig van wordt. Voorstellen haar huis te veranderen in een soort van toonzaal voor Goede Smaak vind ik een beetje vreemd.
quote:vrouwjagersma schreef op 03 februari 2017 @ 13:58:

[...]

Hier reageren heel bijzondere mensen. Heel Nederland zit vol met Actions en Xenossen, maar niemand hier komt daar. De TO van gisteren, die iets aan de muur zocht, heeft een stijl waar zij gelukkig van wordt. Voorstellen haar huis te veranderen in een soort van toonzaal voor Goede Smaak vind ik een beetje vreemd.Ik hou ook van jou
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2017 @ 13:55:

[...]

Oost Brabant schijnt ook erg te zijn
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:vrouwjagersma schreef op 03 februari 2017 @ 13:58:

[...]

Hier reageren heel bijzondere mensen. Heel Nederland zit vol met Actions en Xenossen, maar niemand hier komt daar. De TO van gisteren, die iets aan de muur zocht, heeft een stijl waar zij gelukkig van wordt. Voorstellen haar huis te veranderen in een soort van toonzaal voor Goede Smaak vind ik een beetje vreemd.Klopt helemaal.
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2017 @ 13:52:

[...]

Welke inrichting? Zetten, Rekken, of een ander gesticht?
quote:Star schreef op 03 februari 2017 @ 14:00:

[...]

Ik hou ook van jou Ik word ongemakkelijk van openbaar getoonde affectie. Maar jij bent ook goed volk, hoor. En je hebt verstand van woninginrichting, dat moet gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven