Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 3 februari 2017 om 18:12
quote:Dana schreef op 03 februari 2017 @ 14:18:
Ik ben weer een ander soort snob. Ik ga niet naar de Action omdat ik dat soort prijsdumpers nare uitbuiters vind. Alles steeds goedkoper, tot we allemaal goedkope wegwerpwerknemers zijn geworden.
Ik geloof niet dat ik onoverkomenlijke bezwaren heb tegen Action of Primark, maar toch kan ik me er (bijna) nooit toe zetten om er naar binnen te gaan. Dus misschien heb ik toch wel bezwaren, maar moeten ze nog een beetje uitkristalliseren .
Toen de kinderen klein waren kwam ik trouwens wel geregeld bij Action, voor knutselspullen. Die werden er palletsgewijs doorheen gedraaid hier en dan was Action toch wel een uitkomst.
Ik ben weer een ander soort snob. Ik ga niet naar de Action omdat ik dat soort prijsdumpers nare uitbuiters vind. Alles steeds goedkoper, tot we allemaal goedkope wegwerpwerknemers zijn geworden.
Ik geloof niet dat ik onoverkomenlijke bezwaren heb tegen Action of Primark, maar toch kan ik me er (bijna) nooit toe zetten om er naar binnen te gaan. Dus misschien heb ik toch wel bezwaren, maar moeten ze nog een beetje uitkristalliseren .
Toen de kinderen klein waren kwam ik trouwens wel geregeld bij Action, voor knutselspullen. Die werden er palletsgewijs doorheen gedraaid hier en dan was Action toch wel een uitkomst.
vrijdag 3 februari 2017 om 18:44
vrijdag 3 februari 2017 om 18:50
vrijdag 3 februari 2017 om 18:57
quote:Phaedra__ schreef op 03 februari 2017 @ 18:50:
Die hebben mijn ouders ook Joost.
ik had vroeger een Seal point. Die katten zijn echt zo gek ls een deur Heb ik ook:
Mams is de meest aparte. Loopt met een knuffelslang te slepen. Zit ze lekker voor de open haard of ze is aan het eten, gooien we de slang weg: moet ze m halen. Zo'n lekkere doos.
Jij had er zelf toch ook een gehad?
Die hebben mijn ouders ook Joost.
ik had vroeger een Seal point. Die katten zijn echt zo gek ls een deur Heb ik ook:
Mams is de meest aparte. Loopt met een knuffelslang te slepen. Zit ze lekker voor de open haard of ze is aan het eten, gooien we de slang weg: moet ze m halen. Zo'n lekkere doos.
Jij had er zelf toch ook een gehad?