Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Maar ehm, als je kind zes wordt, dan komen er toch geen kindjes die je kind heeft uitgenodigd maar die jij helemaal niet kent? Of klink ik nu als PJK?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Als het waar is vind ik het vooral erg sneu.
Ik dacht dat er een vogeltje vermoord was op een feestje.
Totale onzin dat topic natuurlijk. TO is 1 dag lid en heeft ongeveer 300 berichten
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Dana schreef op 03 februari 2017 @ 21:20:

Maar ehm, als je kind zes wordt, dan komen er toch geen kindjes die je kind heeft uitgenodigd maar die jij helemaal niet kent? Of klink ik nu als PJK?Jawel hoor.
quote:Nouschi schreef op 03 februari 2017 @ 21:21:

Totale onzin dat topic natuurlijk. TO is 1 dag lid en heeft ongeveer 300 berichten

Maar ehm, als je kind zes wordt, dan komen er toch geen kindjes die je kind heeft uitgenodigd maar die jij helemaal niet kent? Of klink ik nu als PJK?Het was haar nichtje, die dat feestje gaf. En TO hielp bij dat feestje, klaarblijkelijk.
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 februari 2017 @ 21:20:

Als het waar is vind ik het vooral erg sneu.Dat zeker.
Ik dacht zo'n Surinaams/Antilliaans? vogeltje in een kooitje sport iets.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Phaedra__ schreef op 03 februari 2017 @ 21:20:

Ik dacht dat er een vogeltje vermoord was op een feestje.Ik dacht dat ze een kinderfeestje wilde organiseren met een vogeltjesthema.

Maar ehm, als je kind zes wordt, dan komen er toch geen kindjes die je kind heeft uitgenodigd maar die jij helemaal niet kent? Of klink ik nu als PJK?Afgelopen feestje was er een nieuw meisje uit de klas. Had ik op aangestuurd. Was erg leuk.
Ik zoek nog inspiratie, dus ik was volenthousiast over een vogeltjesdanskinderfeest, met leuke verenmaskers en zelf vetbollen maken. Viel dat even tegen.
quote:Phaedra__ schreef op 03 februari 2017 @ 21:17:

[...]

Irish is van de videoclipjes.Muziek Phae, muziek.
quote:vrouwjagersma schreef op 03 februari 2017 @ 21:19:

[...]

Dat waren Joey en Chandler. Leuke jongens waren dat. Wel een grote witte eend, net een gans.

Ik vind dat topic over dat vogeltje vreemd. Ik heb ook wel eens een vreemd kind over de vloer, maar daar open ik geen topics over. Geen incidenten met poep, gelukkig.

Oja die hadden er ook een. Maar ik kende dus echt een stel met een eend. Hij heette heel origineel Dagobert.

Maar ik vraag me nog steeds af hoe ze hem zindelijk hebben gekregen. Veel geduld denk ik.
Oh ik snapte het verhaaltje niet zo goed. Ik dacht dat het nichtje de jarige was en dat die zelf iemand uitgenodigd had, die haar moeder niet kende.

Maar het blijft een vreemd verhaal. Ik ben niet snel van het roepen dat iets niet waar is, maar hier heb ik toch mijn twijfels bij.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik moet steeds aan Iep denken. Dat was ook zo'n sneu meisje.
quote:IrishCassidy schreef op 03 februari 2017 @ 21:27:

[...]

Oja die hadden er ook een. Maar ik kende dus echt een stel met een eend. Hij heette heel origineel Dagobert.

Maar ik vraag me nog steeds af hoe ze hem zindelijk hebben gekregen. Veel geduld denk ik.Ik denk eerder dat ze geen leven hadden, en elke keer dat Dagobert aanstalten maakte zijn cloaca open te trekken hem op de kattenbak zetten. Zo krijgen sommigen op dit forum ook baby's zindelijk, met drie maanden.
quote:Phaedra__ schreef op 03 februari 2017 @ 21:33:

Ik moet steeds aan Iep denken. Dat was ook zo'n sneu meisje.Wat een nare film was dat. Ik heb liever dat mijn kinderen van die hysterische onzin op Nickelodeon kijken, dan dat ik ze dergelijke Verantwoord Nederlands Kinderzielstamperij moet uitleggen.
quote:vrouwjagersma schreef op 03 februari 2017 @ 21:36:

[...]

Wat een nare film was dat. Ik heb liever dat mijn kinderen van die hysterische onzin op Nickelodeon kijken, dan dat ik ze dergelijke Verantwoord Nederlands Kinderzielstamperij moet uitleggen.

Eindelijk iemand die dat ook vindt.

Ik vond het zo'n nare, deprimerende en verdrietige film.
quote:Dana schreef op 03 februari 2017 @ 21:30:

Oh ik snapte het verhaaltje niet zo goed. Ik dacht dat het nichtje de jarige was en dat die zelf iemand uitgenodigd had, die haar moeder niet kende.

Maar het blijft een vreemd verhaal. Ik ben niet snel van het roepen dat iets niet waar is, maar hier heb ik toch mijn twijfels bij.Ik ook. Vooral gezien de topics die deze mevrouw verders nog geopend heeft. Het kan niet gek genoeg.
quote:vrouwjagersma schreef op 03 februari 2017 @ 21:36:

[...]

Wat een nare film was dat. Ik heb liever dat mijn kinderen van die hysterische onzin op Nickelodeon kijken, dan dat ik ze dergelijke Verantwoord Nederlands Kinderzielstamperij moet uitleggen.

Gelukkig ken ik Iep niet.

Ik ken wel al die Zweudse kinderboeken, uit de jaren tachtig. Wat een narigheid allemaal. Ik heb nooit begrepen waarom je kinderen nou juist daarop zou moeten vergasten, bij wijze van verstrooiing. Ik bedoel: lezen doe je toch voor je plezier en niet voor je verdriet? Doe mij dan maar Harry Potter hoor.
Ik vond Iep prachtig.
Ik kan me van vroeger nog Franse kinderseries herinneren op Villa achterwerk: dat je dan zag dat een konijn gevild werd, omdat een jongetje uit de grote stad tijdelijk bij zijn oom en tante op het platteland moest wonen. Ik vond het allemaal zo deprimerend (ik was een vreemd kind) en ik keek honderd keer liever Pippi.

Mijn dochter leest goed, maar ze leest het liefste heel stomme moppenboeken. Mag van mij.
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 februari 2017 @ 21:35:

[...]

Ik denk eerder dat ze geen leven hadden, en elke keer dat Dagobert aanstalten maakte zijn cloaca open te trekken hem op de kattenbak zetten. Zo krijgen sommigen op dit forum ook baby's zindelijk, met drie maanden.

Zou kunnen. Geduld dus.

Maar echt het plaatje was zo leuk . Het waren 2 homo's met een eend op een flat.

De liefste mensen, de meest geduldige mensen die ik ooit ben tegengekomen. Met een eend. Dus het kán wel. Een eend.
Pippi wordt hier heel veel naar gekeken. Blijft leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven