Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Lezen mensen.

"Als je niet meer weet met welk e-mailadres je het viva-account hebt gemaakt, of je kunt niet meer bij die mail, dan kun je ook met een ander adres mailen om de rechten aan te vragen. Maar dan moet je ter verificatie hier met je nick ook vragen om de rechten. Anders kan iedereen wel mailen en zeggen dat ie IBI is."

Van Marana in modtopic.

Mod bevestigde dit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 05 februari 2017 @ 09:39:

Lezen mensen.

"Als je niet meer weet met welk e-mailadres je het viva-account hebt gemaakt, of je kunt niet meer bij die mail, dan kun je ook met een ander adres mailen om de rechten aan te vragen. Maar dan moet je ter verificatie hier met je nick ook vragen om de rechten. Anders kan iedereen wel mailen en zeggen dat ie IBI is."

Van Marana in modtopic.

Mod bevestigde dit.Volgens mij gaat het om de willekeur dat de iemand de ene keer niet hoeft te mailen ( van geen enkel mailadres) en de andere keer wel.
Beter lezen

Joostisandersgeaard zei hier dat niet gedaan te hebben, maar het gewoon geprobeerd te hebben in het modtopic. Wat dus lukte. Willekeur.
Zoals er zo veeeeeel willekeur is hier
Willekeur en voorkeur. Maakt mij niets uit allemaal. Maar wel leuk om te lezen dat iemand even duidelijk maakt in het modtopic. Vermaak.
quote:Fee-de-Goede schreef op 05 februari 2017 @ 09:49:

Willekeur en voorkeur. Maakt mij niets uit allemaal. Maar wel leuk om te lezen dat iemand even duidelijk maakt in het modtopic. Vermaak.Echt? Legio mensen hebben er al opmerkingen over gemaakt in het modtopic. En dan zeggen "nou laat dan maar hoor die rechten"? Ik vind dat eerder vermakelijk kinderachtig dan dat het een 'verdient'.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 05 februari 2017 @ 09:55:

[...]

Echt? Legio mensen hebben er al opmerkingen over gemaakt in het modtopic. En dan zeggen "nou laat dan maar hoor die rechten"? Ik vind dat eerder vermakelijk kinderachtig dan dat het een 'verdient'.

Ik worship het nergens? Overdrijven is ook een vak.

Ik vind het wel vermaak net als de meeste reacties in dit topic.
quote:Fee-de-Goede schreef op 05 februari 2017 @ 09:58:

[...]

Ik worship het nergens? Overdrijven is ook een vak.

Ik vind het wel vermaak net als de meeste reacties in dit topic.

Nee jij niet idd.

Ik vind het vooral gezeik over iedere keer hetzelfde. Nou dan moet je de ene keer mailen en de andere keer niet, so what?
Na 3 nickwissels soïso geen plaatjesrechten meer vind ik
Vermakelijk inderdaad. Vooral omdat de mods een beleid ervoor bedenken, dat helemaal niet blijkt te bestaan. Maar dat mensen wel slikken. Niets mis met dat aantonen.
quote:Nouschi schreef op 05 februari 2017 @ 10:08:

[...]

Nee jij niet idd.

Ik vind het vooral gezeik over iedere keer hetzelfde. Nou dan moet je de ene keer mailen en de andere keer niet, so what?Dat zeg ik. Puur vermaak.
quote:MarindaH schreef op 05 februari 2017 @ 09:45:

Beter lezen

Joostisandersgeaard zei hier dat niet gedaan te hebben, maar het gewoon geprobeerd te hebben in het modtopic. Wat dus lukte. Willekeur.

Vorige keer moest ik wel mailen terwijl een ander het wel direct kreeg.

Ik zag juniormod staan en dacht: ik probeer het. Was te lui om te zoeken waar het heen moest
quote:Nouschi schreef op 05 februari 2017 @ 09:39:

Lezen mensen.

"Als je niet meer weet met welk e-mailadres je het viva-account hebt gemaakt, of je kunt niet meer bij die mail, dan kun je ook met een ander adres mailen om de rechten aan te vragen. Maar dan moet je ter verificatie hier met je nick ook vragen om de rechten. Anders kan iedereen wel mailen en zeggen dat ie IBI is."En dan krijgt IBI plakrechten, terwijl ze daar niet om gevraagd heeft. De digitale wereld zal schudden op haar grondvesten
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 februari 2017 @ 10:27:

[...]

En dan krijgt IBI plakrechten, terwijl ze daar niet om gevraagd heeft. De digitale wereld zal schudden op haar grondvesten Nee dan kan Claudio rechten krijgen en daar was het nou net om te doen.
quote:MarindaH schreef op 05 februari 2017 @ 10:11:

Vermakelijk inderdaad. Vooral omdat de mods een beleid ervoor bedenken, dat helemaal niet blijkt te bestaan. Maar dat mensen wel slikken. Niets mis met dat aantonen.Ik zou gewoon wegblijven, boycotten. Zo maken jullie een statement.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Tulisa schreef op 05 februari 2017 @ 10:33:

[...]

Ik zou gewoon wegblijven, boycotten. Zo maken jullie een statement.

Dan heb jij niks meer te doen joh.
quote:Nouschi schreef op 05 februari 2017 @ 10:29:

[...]

Nee dan kan Claudio rechten krijgen en daar was het nou net om te doen.Want IBI blijkt ineens een gore plaatjes plakkende gek? Ik mag toch aannemen dat ze ook in het geval van een 'vreemd mailadres' even de nick bekijken waar de rechten voor worden aangevraagd.
quote:Nouschi schreef op 05 februari 2017 @ 10:09:

Na 3 nickwissels soïso geen plaatjesrechten meer vind ik
quote:Nouschi schreef op 05 februari 2017 @ 10:09:

Na 3 nickwissels soïso geen plaatjesrechten meer vind ik Eens!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Renaissance schreef op 05 februari 2017 @ 10:42:

[...]

Jij bent nieuw, toch?
quote:doornroosje9 schreef op 05 februari 2017 @ 10:44:

[...]

Jij bent nieuw, toch?Ja, daarom moet ik er nog even aan wennen dat Noushi zulke beslissingen neemt. Wat een macht heeft die vrouw
quote:MarindaH schreef op 05 februari 2017 @ 10:39:

[...]

Dan heb jij niks meer te doen joh.Hahaha. Ik geef jullie tips en tricks om de mods terug te pakken.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Renaissance schreef op 05 februari 2017 @ 10:55:

[...]

Ja, daarom moet ik er nog even aan wennen dat Noushi zulke beslissingen neemt. Wat een macht heeft die vrouw Nouschi is eigenlijk de nieuwe forumTrump.
quote:Renaissance schreef op 05 februari 2017 @ 10:55:

[...]

Ja, daarom moet ik er nog even aan wennen dat Noushi zulke beslissingen neemt. Wat een macht heeft die vrouw Alle voorstellen lopen via Nous idd. Dat hebben nieuwelingen soms niet door en dat zorgt wel regelmatig voor permabans. Daar zorgt ze dan voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven