zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Ja oeps gister niet meer van gekomen. Waren het wel van plan maar Ik ben zwaar verkouden en ben in slaap gevallen.
Alle reacties Link kopieren
@lala heb ik vorig jaar ook gehad... had plots een abces die met antibiotica niet weg ging.. wat kan een operatie dan ontzettend opluchten!

Haha oké die testen worden het in ieder geval niet dus!

Hier helaas nog niks, behalve dat m'n borsten nu echt ontzettend veel pijn doen.. moet ze echt stevig vast houden als ik de trap af loop

Ik ga er een beetje van uit dat deze cyclus weer zo.'n 50 dagen gaat duren.. Ik had gehoopt dat het minder zou zijn maar helaas niet dus, zit nu op dag 40 ofzo.

Verder ben ik gelukkig nog steeds aardig relaxed
@matroesjka beterschap! 't is een hardnekkig virus helaas
@matroeskja jou vraag van de maya app had ik ook. Wij hadden vorige keer op de eerste dag van vruchtbare dagen volgens de app sex gehad, de laatste dag van de vruchtbare dagen en nog 1x keer 2 dagen later. Daarna ook nog wel maar niet meer bijgehouden wanneer

@lala beterschap gewenst. Fijn dat de operatie nu achter de rug is:). Kun je mooi herstellen.

@ovaluatietesten. Ik heb daar nu nog niet zo'n behoefte aan. Heel gek. Ik merk dat het voor mij wel goed werkt om de controle wat los te laten. (lees niet precies te weten wanneer ei sprong is). Ik wordt er anders zo gestrest van. Nu veel relaxter.

@bloempje. Balen zeg! Op naar ronde 3! 3x is scheepsrecht

@dookster. Begrijpelijk dat je verdrietig bent. Moet echt een plekje krijgen denk ik.

@hier moet vriend 2 verstandskiezen laten trekken rond de vruchtbare dagen. Bij de kaakchirurg. Dus geen idee of er wat van komt.
oja wil iemand voor mij de tabel nog aanpassen. Nod 24-02. Bedankt alvast.
@Hier, vandaf maandag begonnen met ovulatietesten, vandaag had ik een hele positieve test. Vanavond en morgen maar even gebruik van maken. Volgens de app heb ik vandaag mijn laatste vruchtbare dag van deze cyclus, dus het komt redelijk overeen.

Ik zal straks even de berichten lezen en dan goed reageren.
Ik blijf meelezen hoor dames maar merk dat het een beetje lastig is voor me op dit moment om steeds te reageren. Weet dat ik wel mee lees en met jullie meeleef, hopelijk voel ik me binnenkort een beetje beter en dan ben ik er weer helemaal bij x
In the end we only regret the chances we didn't take.
@dookster begrijpelijk hoor. Neem de tijd
Begrijpelijk dookster neem er de tijd voor, en als je zo ver bent weer vol gas.
@Dookster, begrijpelijk dat je nog verdrietig bent en dat mag ook! Fijn om te horen dat jullie het nog een keer gaan proberen, het is ook fijn dat je vriendinnen hebt zodat je erover kan praten.

@Lala, fijn dat je, je al wat beter voelt. Ook fijn dat je toch nog gebruik hebt kunnen maken van je vruchtbare dag. Hopelijk is het raak.

@Matroesjka, spannend, op het wachtbankje!

@Koekiemonster, zo dat is nogal een lange cyclus. Knap hoor, dat je er zo rustig in staat!

@vlammetje, vervelend die pms klachten. Gaat het al wat beter?

@Bloempje, jammer. Succes in de volgende ronde!
@ovulatietesten, ik heb de digitale ovulatietesten van clear blue gebruikt, deels omdat de recensies goed waren en omdat je de test meteen met je ochtend urine kan doen. Scheelt een hoop gedoe om de testen op het werk te doen.

Mijn man stond er een beetje raar van te kijken dat ik van maandag tot vrijdag iedere ochtend in een plastic bakje had geplast. Urine opvangen vind ik wat makkelijker.

Vrijdag was de test heel erg duidelijk een hele dikke smiley. Dus toen we weer allebei thuis waren had ik dat laten weten en ook laten vallen dat we het maar moesten doen. Hij was er klaar voor, zo leuk! We hebben het vrijdag en gisteren gedaan, voor de zekerheid ook maar vandaag. Dan ga ik op het wachtbankje zitten!

Mijn NOD ga ik instellen op 18 februari.
Logisch dookster! Dikke knuffel en denk goed om jezelf!

Ben benieuwd Askyla! Spannend weer! De pms klachten gingen over in menstruatie (zoals altijd heel stipt) en daarna in zware griep. Heb nu al 2 dagen flinke koorts.. ellende dus. En ben vooral bang dat ons dochtertje ook weer ziek wordt want die krijgt nog steeds antibiotica voor 1 oortje.. zucht het houdt echt nooit op met dat gekwakkel..
Spannend Ashkyla! Wel heel fijn dat je nu duidelijkheid je eisprong hebt kunnen bepalen. Jullie hebben er in ieder geval goed gebruik van gemaakt

Heel begrijpelijk dat je even een stapje terug doet dookster. Neem de tijd om dit een plekje te geven. En als je er behoefte aan hebt dan kan je hier natuurlijk van je afschrijven!

Wat goed dat je er zo rustig in kunt staan koekiemonster! Dat scheelt je heel wat onrust in je hoofd. Ik hoop voor je dat je menstruatie snel komt en je cyclus dan korter wordt. Beter is nog dat je snel een positieve test hebt natuurlijk.

Ik heb ondertussen mijn zwangerschapskleding weer uit de kast gepakt. Echt niet normaal hoe snel het dit keer gaat. Mijn gewone broeken passen niet meer. Morgen ben ik 10 weken maar heb nu al de buik die ik vorige keer pas met 15 weken had. Verbergen op het werk wordt een uitdaging de komende 2 weken haha.
Ri88 jeetje. Ik zeg snel ff winkelen voor een mooi wijd tuniekje of een mooie sjaal die het verbloemt wanneer wil je het op je werk vertellen?
dookste Heel begrijpelijk, neem je tijd!

koekiemonster haha, deze testen doen hun werk wel denk ik.. maar van de 5 heb ik er alweer 1 verpest net als die zwangerschaps test afgelopen keer haha.. ik ben echt een kluns. Vervelend inderdaad, na die operatie wel weggebleven? Ik hoop op snel een positieve test voor jou! En als je ongesteld word.. dan hoop ik op een normale cyclus, vind het echt knap van je.. ik zou het heel lastig vinden denk ik

kaartje de tabel is aangepast! Hoe gaat het nu met jou ?

ashyka ik ga met je mee het wachtbankje op! Spannend weer! Ik hoop voor je dat het deze keer raak is. Moet wel fijn voelen die hele duidelijke ovulatie test! Die ik gebruikt heb liepen op en worden steeds donkerder. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Vind het maar een geklooi! Dat opvangen doe ik ook. Ik kan niet over een stekkie plassen haha..

vlammetje bleh.. het zit jullie niet mee de laatste tijd hé.. beterschap!

Rii alweer 10 weken! Wat gaat de tijd hard! Leuk dat je al een buikje krijgt, minder makkelijk te verbergen inderdaad haha.. wanneer is je volgende echo, en hoe voel je je nu ?

matroesjka hoe gaat het tot dus ver op het wachtbankje?

Nod alweer over 11 dagen. Ik vind het deze maand snel gaan, gelukkig. Ik ben over het algemeen heel rustig, we zien het allemaal wel.
Lala ik verwacht er eigenlijk niet zo veel van dus wachtbankje is niet zo spannend. Jij bent er dus ook best relaxed over. Onze NOD is nagenoeg gelijk zie ik
suus en thistime jullie al enig idee of het raak is?
matroesjka dat is fijn! Die ellende afgelopen keer wil ik proberen te vermijden, ik kan mezelf gek maken maar het is zo onnodig. Ja zie ik nu ook. Mijn nod was ook de 15e toevallig net naar 16 aangepast. Cyclussen zijn steeds 27 dagen. Behalve de eerste van 22 dagen en 1 van 28 dag.. dus die 22 dagen trok mijn gemiddelde een beetje naar beneden. Open ik net maja nadat ik die 22 dagen cyclus heb verwijderd en toen was het natuurlijk verschoven haha. Leuk dat we een beetje gelijk lopen
Ja bij mij zegt maya gemiddeld 32 dagen. Cyclussen tot nu toe tussen de 29 en 33 dus ik houd maar gewoon aan wat maya zegt. Ik weet alleen nog niet of ik op de 15e ook wil testen. Ik denk eigenlijk dat ik wil wachten tot NOD+5 dagen tenzij ik echt hele sterke zwangerschapssymptomen heb.
matroesjka Ja inderdaad, snap ik. Ik wil ook het liefst zaterdag ochtend als het dan nog nodig is testen. Nod is op donderdag. Maarja dat zeg ik nu haha. We gaan het zien, altijd moet je je best doen om iets te bereiken, zo bizar om nu gewoon helemaal nergens invloed op te hebben, ik ken dat nog helemaal niet echt.
Achja is alvast goede oefening I guess met kinderen weet je ook maar nooit hoe het gaat lopen haha.
Wel leuk toch rii ? Dan wordt t wel steeds echter wellicht ?!

Hier geen idee of t raak is , voel vsn alles maja aantal symptomen daarvan voel ik met een komende ongesteldheid ook. M'n nod is waars wat later want ik heb t idee m'n eisprong later te hebben gevoeld.. dus ik wacht t wel af..

Heb niet te veel illusies , aangezien dochterlief Rond m'n vruchtbare tijd veel Bii ons heeft geslapen ivm ziek zijn.. we zien t wel :-)
Dookster logisch :( mega veel sterkte nogmaals

Beterschap voor de zieken, hoop dat jullie snel opknappen

Op de wachtbank, ik doe met jullie mee min of meer een beetje. Heb dit weekend meerdere keren vroege test gedaan omdat k 0,0 geduld heb en die waren zo negatief als wat dus ik denk dat ik de volgende ronde pas weer op t wachtbankje aanschuif, nu het idee dat het deze eerste jammergenoeg niet is gelukt.
Spannend op het wachtbankje allemaal! Wel of geen kwaaltjes wil niet zo veel zeggen nog. Ik hoop in ieder geval dat er weer een aantal dansende poppetjes bij komen deze maand!

Suus, zeker wel leuk dat ik al wat begin te zien! Maakt het inderdaad wat echter. Nog leuker wordt het als ik m'n buik ook vol trots kan showen over 2 weekjes! Nu doe ik vooral nog erg mijn best om hem verborgen te houden haha.

Lalameme, de termijnecho staat op 17 februari. Nog iets minder dan 2 weken geduld dus! Vind het wel weer erg spannend. Heb niet veel kwaaltjes dus dat zorgt voor onzekerheid. We hopen en duimen heel hard dat deze kleine lekker blijft groeien en helemaal gezond is.
Ha Ri hopelijk dan over 2 weken een mooie echo en verder een zwangerschap met weinig kwaaltjes voor jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven