Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 18 januari 2009 om 13:30
En MIran; mijn dateloze periode gaat niet voor niets samen met een alcoholvrije periode hoor...ik ken mezelf en wil gewoon geen dingen doen en zeggen die ik eigenlijk niet wil, net als dat ik nu ik niet drink veel makkelijker de chips of de toastjes laat staan!
Als je niet zéker weet dat je zin hebt om dinsdag naar de spannende meneer (ik weet even niet meer welke afkorting hij ook weer is) te gaan, zou ik lekker afbellen!
Als je niet zéker weet dat je zin hebt om dinsdag naar de spannende meneer (ik weet even niet meer welke afkorting hij ook weer is) te gaan, zou ik lekker afbellen!
zondag 18 januari 2009 om 13:30
Ik vond je plaatjes helemaal geweldig, Miran! haha en dat na je drankgelag! ken t ook wel hoor die dronkemans-smsjes (kan me nog schamen als ik aan sommige perioden in mn leven terugdenk), wat dat betreft is het nu wel heel saai in mn leven (maar ook relaxed).
Je moet uiteraard zelf weten of je naar TM gaat, maar je had t zo goed op de rails nu met hem/jezelf, dus zou jammer zijn als je nu weer in die oude valkuil met hem stapt....ik zou dat mezelf niet aandoen, maar ok, we hebben allemaal onze zwakke momenten natuurlijk..
En is ook wel heel lief van R, dat alarm. Maar toch irriteert het me een beetje. Ik had liever gehad dat ie eens spontaan zou zeggen dat ie een dag komt klussen of zo. Hij weet/ziet dat er nog veel moet gebeuren en dan komt ie weer met zoiets aan.
Klinkt heel ondankbaar waarschijnlijk, maar kan t niet helpen.
Je moet uiteraard zelf weten of je naar TM gaat, maar je had t zo goed op de rails nu met hem/jezelf, dus zou jammer zijn als je nu weer in die oude valkuil met hem stapt....ik zou dat mezelf niet aandoen, maar ok, we hebben allemaal onze zwakke momenten natuurlijk..
En is ook wel heel lief van R, dat alarm. Maar toch irriteert het me een beetje. Ik had liever gehad dat ie eens spontaan zou zeggen dat ie een dag komt klussen of zo. Hij weet/ziet dat er nog veel moet gebeuren en dan komt ie weer met zoiets aan.
Klinkt heel ondankbaar waarschijnlijk, maar kan t niet helpen.
zondag 18 januari 2009 om 13:38
MP; ik heb nog nooit een man 'genomen' om niet meer alleen te zijn. Ik vind het nl. heerlijk om alleen te zijn, maar ken ook de 'geneugten' van het samenzijn/samenwonen. ik bedoelde meer met een mr GoodEnough, iemand die op t eerste oog niet bij mij past toch een kans geven...maar misschien drukte ik dat niet helemaal goed uit.
ik ben tot mn 28e alleen geweest, was al vroeg zelfstandig omdat ik op mn 17e bij mijn vader ging wonen die er nooit was vanwege zn werk. Dus op mn 17e al de verantwoordelijkheid van huishouden, administratie etc. naast mn studie. Van 28e tot 37e dus samengewoond en nu alweer 5,5 jaar alleen.
Echt heel knap van je dat je gezin zo goed draait! Is toch een hele verantwoordelijkheid, 2 opgroeiende kinderen. Wat dat betreft heb ik t maar makkelijk natuurlijk.
ik ben tot mn 28e alleen geweest, was al vroeg zelfstandig omdat ik op mn 17e bij mijn vader ging wonen die er nooit was vanwege zn werk. Dus op mn 17e al de verantwoordelijkheid van huishouden, administratie etc. naast mn studie. Van 28e tot 37e dus samengewoond en nu alweer 5,5 jaar alleen.
Echt heel knap van je dat je gezin zo goed draait! Is toch een hele verantwoordelijkheid, 2 opgroeiende kinderen. Wat dat betreft heb ik t maar makkelijk natuurlijk.
zondag 18 januari 2009 om 13:38
Miranda... Ik moet misschien ook harder zijn tegen VM. We gaan zien of ik dat maandag kan. Maar ik wil zulke gesprekken niet over de foon of mail doen. Gewoon als ik hem zie. Dat doe ik morgen, dus dan pas kan ik er met hem over praten.
Aan de andere kant wist ik waar ik aan begon en dat de komende tijd erg druk zal zijn. Ik kan nu geen duidelijk antwoord geven, want ik heb nog niet met hem gepraat....dat zal morgen pas zijn!
Aan de andere kant wist ik waar ik aan begon en dat de komende tijd erg druk zal zijn. Ik kan nu geen duidelijk antwoord geven, want ik heb nog niet met hem gepraat....dat zal morgen pas zijn!
zondag 18 januari 2009 om 13:41
quote:misspoez schreef op 18 januari 2009 @ 13:34:
[verdedigdemanmodus] Er moet veel gebeuren maar van een niet geverfde muur ga je niet dood en van teveel koolmono-oxyde wel Xen. Dus zo stom is het niet! [/verdedigdemanmodus]
Je hebt helemaal gelijk, MP! ik weet het ik weet het....is waarschijnlijk ook persoonlijk he...is al eerder wat voorgevallen met R
Ik zal m straks bellen en vragen wanneer ie tijd heeft om mn leven te redden, ok?
[verdedigdemanmodus] Er moet veel gebeuren maar van een niet geverfde muur ga je niet dood en van teveel koolmono-oxyde wel Xen. Dus zo stom is het niet! [/verdedigdemanmodus]
Je hebt helemaal gelijk, MP! ik weet het ik weet het....is waarschijnlijk ook persoonlijk he...is al eerder wat voorgevallen met R
Ik zal m straks bellen en vragen wanneer ie tijd heeft om mn leven te redden, ok?
zondag 18 januari 2009 om 13:42
Ja Xen.........ik vind het ook heel attent van R !
TM, ik zie het wel dinsdag of ik zin heb........
En ik denk wel dat ik het inmiddels aankan om hem te zien zonder me daarna rot te voelen. En gezien de periode, zit sex er toch niet in haha, dus dat scheelt qua hormoon-emoties....
MP, voor jou ligt de situatie wel anders dan voor mij, waardoor je relaxter bent denk ik? Je hebt je kindjes. Ik heb nog de stille hoop die te krijgen, al wordt die kans steeds kleiner.....
TM, ik zie het wel dinsdag of ik zin heb........
En ik denk wel dat ik het inmiddels aankan om hem te zien zonder me daarna rot te voelen. En gezien de periode, zit sex er toch niet in haha, dus dat scheelt qua hormoon-emoties....
MP, voor jou ligt de situatie wel anders dan voor mij, waardoor je relaxter bent denk ik? Je hebt je kindjes. Ik heb nog de stille hoop die te krijgen, al wordt die kans steeds kleiner.....
zondag 18 januari 2009 om 13:46
zondag 18 januari 2009 om 13:52
quote:winkelmandje schreef op 18 januari 2009 @ 13:38:Aan de andere kant wist ik waar ik aan begon en dat de komende tijd erg druk zal zijn.Ja dan zijn het 2 dingen, dit accepteren en er niet meer om huilen (daar word je zo lelijk van zeg ik altijd....grapje hoor!) , want je kan de situatie niet veranderen....lukt dat niet, dan moet je met hem praten dat je dit niet trekt, en je grenzen stellen ! Kijk het is ook geen ramp. Hij zegt niet af, hij verschuift het alleen maar naar een dagje later. Alleen dat jij daarvan alweer moet huilen vind ik niet normaal. Toch?
zondag 18 januari 2009 om 14:04
So, diepe gesprekken hiero. Geloof dat ik niet echt helden na kan denken/goeie inhoudelijke reacties kan geven. Mn broer zit naast me op de toesten te klooien.....hij wil de nokia-tune kunnen spelen......
Miran; ast eigenlijk begon om de seks (date met tm) waarom dan niet afzeggen als er geen seks gaat komen.....?
Miran; ast eigenlijk begon om de seks (date met tm) waarom dan niet afzeggen als er geen seks gaat komen.....?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 18 januari 2009 om 14:14
quote:Miranda01 schreef op 18 januari 2009 @ 13:52:
[...]
Ja dan zijn het 2 dingen, dit accepteren en er niet meer om huilen (daar word je zo lelijk van zeg ik altijd....grapje hoor!) , want je kan de situatie niet veranderen....lukt dat niet, dan moet je met hem praten dat je dit niet trekt, en je grenzen stellen ! Kijk het is ook geen ramp. Hij zegt niet af, hij verschuift het alleen maar naar een dagje later. Alleen dat jij daarvan alweer moet huilen vind ik niet normaal. Toch?
Je hebt gelijk...alleen dat niet meer huilen is heel moeilijk! Ben niets voor niets vroeger "huilenbalk" genoemd
Kijk als ik nu iets omgooi hoef ik al niet meer te huilen, nou hele vooruitgang
We zullen zo ie zo gaan praten maandag, ik wil het zeker wel even aangeven!
[...]
Ja dan zijn het 2 dingen, dit accepteren en er niet meer om huilen (daar word je zo lelijk van zeg ik altijd....grapje hoor!) , want je kan de situatie niet veranderen....lukt dat niet, dan moet je met hem praten dat je dit niet trekt, en je grenzen stellen ! Kijk het is ook geen ramp. Hij zegt niet af, hij verschuift het alleen maar naar een dagje later. Alleen dat jij daarvan alweer moet huilen vind ik niet normaal. Toch?
Je hebt gelijk...alleen dat niet meer huilen is heel moeilijk! Ben niets voor niets vroeger "huilenbalk" genoemd
We zullen zo ie zo gaan praten maandag, ik wil het zeker wel even aangeven!
zondag 18 januari 2009 om 14:22
Há ben er alweer! Er waren zoveel moeders dat ik vond dat ik mezelf dat anderhalve uur lekker vrij te geven! Egoistisch he? *grinnik* Nee hoor, weet wel dat dat niet zo is.
En goed zo Xen! We willen je nog graag houden hier!
En Miran, je hebt wel gelijk, bij mij is natuurlijk de biologische klok niet meer aan het tikken (sorry voor de oneerbiedige benaming) ... ik geloof gelijk dat dat een groot verschil maakt!
En goed zo Xen! We willen je nog graag houden hier!
En Miran, je hebt wel gelijk, bij mij is natuurlijk de biologische klok niet meer aan het tikken (sorry voor de oneerbiedige benaming) ... ik geloof gelijk dat dat een groot verschil maakt!
zondag 18 januari 2009 om 14:23
zondag 18 januari 2009 om 14:24
quote:winkelmandje schreef op 18 januari 2009 @ 14:14:
[...]
Serieus? Klinkt nogal heftig.
Hoe komt het dat je zoveel (hebt ge)huilt?
[...]
Serieus? Klinkt nogal heftig.
Hoe komt het dat je zoveel (hebt ge)huilt?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.