Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 18 januari 2009 om 15:08
en het grappige met GG is dat zijn naam de mannelijke equivalent van mijn nick is....Dus toen ik zijn naam op icq tegenkwam, stuurde ik hem berichtje dat ie een originele nick had:-) Hij antworodde toen dat t zn echte naam was (komt heel weinig voor in Griekenland) en deed nogal sjagerijnig. Omdat je op icq geen profiel van iemand ziet, d8 ik dat ie een of andere 60-jarige sjaggie ambtenaar was..dus liet t voor wat t was. Totdat hij mij begon te mailen en fotootje stuurde, waar ik echt letterlijk steil van achterover sloeg....en t bleek dat hij een maandje jonger is dan ik.
ik noem hem altijd mr. X, omdat a) zn naam begint met een X dus en b) omdat als ie belt zn nummer afgeschermd is.
Ik ben benieuwd of ie vandaag nog gaat smsen, heb m gisteren niet meer geantwoord (stoer he?)
ik noem hem altijd mr. X, omdat a) zn naam begint met een X dus en b) omdat als ie belt zn nummer afgeschermd is.
Ik ben benieuwd of ie vandaag nog gaat smsen, heb m gisteren niet meer geantwoord (stoer he?)
zondag 18 januari 2009 om 15:13
zondag 18 januari 2009 om 15:16
quote:Xenia66 schreef op 18 januari 2009 @ 15:08:
en het grappige met GG is dat zijn naam de mannelijke equivalent van mijn nick is....Dus toen ik zijn naam op icq tegenkwam, stuurde ik hem berichtje dat ie een originele nick had:-) Hij antworodde toen dat t zn echte naam was (komt heel weinig voor in Griekenland) en deed nogal sjagerijnig. Omdat je op icq geen profiel van iemand ziet, d8 ik dat ie een of andere 60-jarige sjaggie ambtenaar was..dus liet t voor wat t was. Totdat hij mij begon te mailen en fotootje stuurde, waar ik echt letterlijk steil van achterover sloeg....en t bleek dat hij een maandje jonger is dan ik.
Icq....dat is echt eeuwen geleden dat ik dat heb gebruikt. Dat is toch met een bloemetje als logo?
Ik vind het stoer van je dat je hem niet alles laat betalen. Dat geeft jou veel meer meerwaarde! En kan je jezelf ten alle tijde recht in de spiegel aankijken! Ik zou dat ook niet gauw doen hoor, op iemands zak teren!
Maar hij zal vast wel wat laten horen toch? Hij ging toch naar vluchten kijken?
Icq....dat is echt eeuwen geleden dat ik dat heb gebruikt. Dat is toch met een bloemetje als logo?
Ik vind het stoer van je dat je hem niet alles laat betalen. Dat geeft jou veel meer meerwaarde! En kan je jezelf ten alle tijde recht in de spiegel aankijken! Ik zou dat ook niet gauw doen hoor, op iemands zak teren!
Maar hij zal vast wel wat laten horen toch? Hij ging toch naar vluchten kijken?
zondag 18 januari 2009 om 15:18
zondag 18 januari 2009 om 15:18
en weet je wat zo bijzonder is aan hem? hij belt bijna nooit, dus het was altijd mailen/smsen (omdat ie voor zn werk altijd aan foon zit en ik ben ook niet zon beller,dus prima). Maar toen ik in april vorig jaar in ziekenhuis lag, smste hij toevallig hoe t met mij was en ik zei dat ik in t ziekenhuis lag...meteen ging de telefoon! Dat vind ik gewoon heel bijzonder. Laatst smste ie ook dat ie mij miste en of ie kon bellen, maar zat op mn werk dus ging ff niet. Dan is er weer een hele periode stil van beide kanten en dan is ie er opeens weer (of ik).
zondag 18 januari 2009 om 15:23
WM; in Griekenland moet je een man etentjes etc. laten betalen, omdat je hem anders in zn eer aantast. Dus heb daar geen problemen mee (in t begin wel hoor, maar dat moest ik ook leren). Maar deed dan wel iets terug, bijv. dat ik kroeg betaalde of in Amsterdam de rondvaartboot (hele discusie daar met hem). Maar ik weiger pertinent geld van hem aan te nemen als cadeautje. Ik zat in Gr.land laatste jaar heel moeilijk, en hij bood me van alles aan, maar ik heb gewoon dubbelop gewerkt om er zelf uit te komen. En dat waardeert ie wel denk ik. zouden Griekse of Russische vrouwen bijv. nooit doen.
zondag 18 januari 2009 om 15:35
Ok...begrijpelijk dan!
Maar inderdaad wel heel lief dat hij belde toen je in het ziekenhuis lag. Dat is zeker speciaal!
Knap ook dat je zelf helemaal uit de nare financiele situatie bent gekropen. Het is inderdaad dan heel verleidelijk om dan aangeboden geld aan te nemen! Maar wat ik al eerder zei het siert je allleen maar meer dat je het dan niet doet!
Maar inderdaad wel heel lief dat hij belde toen je in het ziekenhuis lag. Dat is zeker speciaal!
Knap ook dat je zelf helemaal uit de nare financiele situatie bent gekropen. Het is inderdaad dan heel verleidelijk om dan aangeboden geld aan te nemen! Maar wat ik al eerder zei het siert je allleen maar meer dat je het dan niet doet!
zondag 18 januari 2009 om 16:57
So, het liedje staat erop. Echt lachen zo in zo'n semi-studio. Ben er blij mee.
Hier GG nog eens goed ge-evalueerd. Klinkt toch echt bijna als de ideale man, Xen....
En miran orale zaken aant doen in der breisel.
Kga strakjes ook nog een drankje doen, maar weinig zin/inspiratie om me om te kleden. We will see.
Hier GG nog eens goed ge-evalueerd. Klinkt toch echt bijna als de ideale man, Xen....
En miran orale zaken aant doen in der breisel.
Kga strakjes ook nog een drankje doen, maar weinig zin/inspiratie om me om te kleden. We will see.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 18 januari 2009 om 18:15
Dag allemaal,
Zo te horen nogal wat hormonen die hier bij wat forummers door het lijf gieren
Ben benieuwd naar de afloop!!
Met mij gaat het nog steeds niet zo goed, griep wil niet weg, last van bijwerkingen van de antibioticakuur, en verder voel ik me ook niet top. Vrijdag weer bij de huisarts geweest
Weer medicijnen gekregen en moet het rustig aan doen. Ben bang dat oververmoeidheid ook een grote rol speelt, waarom het niet echt snel verbetert ( al voel ik me vandaag ietsje beter). Ben bang dat mijn lichaam ho zegt omdat maar doorren, en denk dat het psychische me allemaal ook lichamelijk nu opbreekt. Anyway, zal vast weer over gaan, en voel me ook alwel iets beter, maar denk dat ik gewoon uitgeblust ben, wat niet leuk is om te moeten constateren.
Lees dus zo af en toe wel mee, maar niet veel fut om te reageren (sorry).
Zo te horen nogal wat hormonen die hier bij wat forummers door het lijf gieren
Ben benieuwd naar de afloop!!
Met mij gaat het nog steeds niet zo goed, griep wil niet weg, last van bijwerkingen van de antibioticakuur, en verder voel ik me ook niet top. Vrijdag weer bij de huisarts geweest
Weer medicijnen gekregen en moet het rustig aan doen. Ben bang dat oververmoeidheid ook een grote rol speelt, waarom het niet echt snel verbetert ( al voel ik me vandaag ietsje beter). Ben bang dat mijn lichaam ho zegt omdat maar doorren, en denk dat het psychische me allemaal ook lichamelijk nu opbreekt. Anyway, zal vast weer over gaan, en voel me ook alwel iets beter, maar denk dat ik gewoon uitgeblust ben, wat niet leuk is om te moeten constateren.
Lees dus zo af en toe wel mee, maar niet veel fut om te reageren (sorry).
zondag 18 januari 2009 om 18:36
LM: klinkt niet goed allemaa hoor, heel veel beterschap en neem de tijd die je nodig hebt. Neem aan dat je nog niet werkt toch?
MP: ik heb R niet uitgenodigd hoor, vriendinnetje heeft me uit bed weten te rukken, is net weg. Hebben je mannen t leuk gehad in het museum?
Ingel: vanavond dus nog steeds niet VDN? maar wel gezellig drankje dus!
En GG klinkt idd als de ideale man, maar je maakt ook snel een ideaalbeeld van iemand als je diegene niet dagelijks om je heen hebt....in mijn geval is het jaarlijks
heb wel gehoopt hoor dat ik door zn muur heen kon prikken en weet dat ik dat op bepaalde manier ook wel gedaan heb, maar het is niet voldoende dus...wij blijven elkaars opties en dus geen prioriteiten.
MP: ik heb R niet uitgenodigd hoor, vriendinnetje heeft me uit bed weten te rukken, is net weg. Hebben je mannen t leuk gehad in het museum?
Ingel: vanavond dus nog steeds niet VDN? maar wel gezellig drankje dus!
En GG klinkt idd als de ideale man, maar je maakt ook snel een ideaalbeeld van iemand als je diegene niet dagelijks om je heen hebt....in mijn geval is het jaarlijks
zondag 18 januari 2009 om 18:40
zondag 18 januari 2009 om 18:47
Hola, ik ben er weer, want z'n moeder kwam eten, dus qua hormonen........ saved by the bell ........idd heerlijk gezoend in m'n breisel haha, hij had ook een lekkere trui aan. Het was heerlijk, knus en gezellig bij TM. Tja, alsof het gisteren was ipv een maand geleden. Hij was ook heel blij om mij weer te zien. Lekker bijgekletst. Wijn gedronken. Leuk, relaxt. Zucht...
zondag 18 januari 2009 om 18:49
Hallooo allemaal!!
Net thuis van werk, en morgen lekker vrije dag, jippie!!!
Ben nog steeds in de "negeermodus", hij zal het wel voelen hoor, want meestal stuur ik 'm wel sms terug, vandaag nog niks van 'm gehoord, maar weet zeker dat ie voelt dat ik pissed ben, dus hij kiest ook ff het hazepad denk ik hihi!
Ben ook wat harder geworden..als ik niet belangrijk genoeg voor hem ben, dan hij ook niet belangrijk genoeg voor mij! Zó!
Net thuis van werk, en morgen lekker vrije dag, jippie!!!
Ben nog steeds in de "negeermodus", hij zal het wel voelen hoor, want meestal stuur ik 'm wel sms terug, vandaag nog niks van 'm gehoord, maar weet zeker dat ie voelt dat ik pissed ben, dus hij kiest ook ff het hazepad denk ik hihi!
Ben ook wat harder geworden..als ik niet belangrijk genoeg voor hem ben, dan hij ook niet belangrijk genoeg voor mij! Zó!
zondag 18 januari 2009 om 18:53