Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 05 februari 2017 @ 23:40:

Ik ben op heel veel stranden ter wereld geweest maar nergens zijn ze mooier dan op de Wadden.Klopt, en het licht is ook heel bijzonder, net als op de foto die ik postte.
quote:Kootsies schreef op 05 februari 2017 @ 23:41:

[...]

Klopt, en het licht is ook heel bijzonder, net als op de foto die ik postte.Ja echt prachtig!
Denkend aan Holland

Zie ik brede rivieren

Traag

Door oneindig laagland gaan
quote:Kootsies schreef op 05 februari 2017 @ 23:41:

[...]

Klopt, en het licht is ook heel bijzonder, net als op de foto die ik postte.Bijna net zo mooi als het noorderlicht.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 05 februari 2017 @ 23:46:

[...]

Bijna net zo mooi als het noorderlicht.
Oh nu wil ik ook naar de Waddeneilanden zeg ik hardop, ja zegt mijn man gaan we doen lijkt mij ook leuk
quote:_alice_ schreef op 05 februari 2017 @ 23:47:

Oh nu wil ik ook naar de Waddeneilanden zeg ik hardop, ja zegt mijn man gaan we doen lijkt mij ook leuk Wij gaan elk najaar naar een Waddeneiland. Afgelopen sept was het Vlieland. Zalig en ook nog eens prachtig weer.
Ameland is het leukst.
quote:yasmijn schreef op 05 februari 2017 @ 23:39:

[...]

Zomers snap ik. Maar is het niet heerlijk om in andere jaargetijden uit te waaien! BV op Vlieland, zo uitgestrekt en je komt geen mens tegen.

Maar wel zand.

Als er flinke storm is vind ik het heel soms nog wel leuk om 's nachts het strand op te gaan. Voor even.

[...]

quote:yasmijn schreef op 05 februari 2017 @ 23:48:

[...]

Wij gaan elk najaar naar een Waddeneiland. Afgelopen sept was het Vlieland. Zalig en ook nog eens prachtig weer.Lijkt mij leuk je kan dan ook met de boot of veer naar Ameland?
quote:_alice_ schreef op 05 februari 2017 @ 23:51:

[...]

Lijkt mij leuk je kan dan ook met de boot of veer naar Ameland?Geen idee. Vast wel

[...]

Lijkt mij leuk je kan dan ook met de boot of veer naar Ameland?Je kunt vanaf Ameland naar Schiermonnikoog en Terschelling en vice versa. Vlieland niet geloof ik.

[...]

Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

[...]

Lijkt mij leuk je kan dan ook met de boot of veer naar Ameland?

Aah!

Even klunen over Terschelling dan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Kootsies schreef op 05 februari 2017 @ 23:56:

[...]

Je kunt vanaf Ameland naar Schiermonnikoog en Terschelling en vice versa. Vlieland niet geloof ik.Van Vlieland kun je naar Terschelling. Heb het gezien.
quote:Phaedra__ schreef op 05 februari 2017 @ 23:50:

[...]

Maar wel zand.

Als er flinke storm is vind ik het heel soms nog wel leuk om 's nachts het strand op te gaan. Voor even.

Storm vind ik dan weer niks.

Jij kunt ' voor even'

Voor ons hier in het oosten is dat ondenkbaar.
Waar ga jij vroeg in het jaar op vakantie Yasmijn is het daar mooi weer nu?
quote:feow schreef op 06 februari 2017 @ 00:01:

[...]

Aah!

Even klunen over Terschelling dan.
Juist bij storm gaat dat zand overal zitten. Het liefst onder je linker contactlens, in je oren en in je nekplooi. Daarna graaft het zich een weg naar je navel, je sokken, je oksel en je bilnaad.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:yasmijn schreef op 06 februari 2017 @ 00:01:

[...]

Van Vlieland kun je naar Terschelling. Heb het gezien.Maar niet direct van Ameland naar Vlieland bedoelde ik.
quote:feow schreef op 06 februari 2017 @ 00:08:

Juist bij storm gaat dat zand overal zitten. Het liefst onder je linker contactlens, in je oren en in je nekplooi. Daarna graaft het zich een weg naar je navel, je sokken, je oksel en je bilnaad.Zonder storm is het nog erger hoor, dan zweet je en kruipt het zand in alle gaten van je lichaam
quote:_alice_ schreef op 06 februari 2017 @ 00:07:

Waar ga jij vroeg in het jaar op vakantie Yasmijn is het daar mooi weer nu?

Ik ben al laat. Normaal doen wij onze ' grote vakantie' in februari maar dat kwam nu niet uit.

Het is er altijd mooi weer
quote:_alice_ schreef op 06 februari 2017 @ 00:10:

[...]

Zonder storm is het nog erger hoor, dan zweet je en kruipt het zand in alle gaten van je lichaam Nee hoor. Dan zweef ik elegant over het zand wat rustig op de grond blijft liggen.
quote:feow schreef op 06 februari 2017 @ 00:13:

[...]

Nee hoor. Dan zweef ik elegant over het zand wat rustig op de grond blijft liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven