Ik heb voor de kerstdagen mijn Mirena laten verwijderen bij de gyn. omdat we graag zwanger willen worden, nu is het afwachten tot mijn menstruatie weer op gang komt. Heeft iemand ervaring hiermee?
Okay thanks, dan weet ik dat we nog even moeten afwachten tot mijn menstruatie zich aandient.
Zijn jullie inmiddels al zwanger of nog in afwachting tot het zover is?
In iedergeval ook voor jullie succes!
Anoniem_6369ef364647e
maandag 19 januari 2009 om 10:05
Heb mijn mirena half juni laten verwijderen, na een paar dagen (geloof een week) heb ik een bloeding gehad, weet niet of dat een echte menstruatie was. Toen eind juli weer ongesteld en eind augustus testte ik positief.
Bij mij inmiddels al een paar jaar geleden: op 10 juli Mirena eruit een week of 2 a 3 later een hele lichte bloeding; nauwelijks menstruatie te noemen en op 13 september een positieve zwangerschapstest (en dat op mijn 37e!).
even om te relativeren t.o.v. de supersuccesverhalen:
na verwijdering M. na 5 maanden zwanger, dit liep mis met 7 wk (dit staat natuurlijk los van de mirena!) en nu weer bezig, hoop dat het deze (2e) ronde raak is......!
Nee, het was zeker niet pijnlijk! Het inzetten is veel vervelender. Bij het eruit halen, vroeg de huisarts me even te hoesten, toen volede ik een klein rukje en was het al gebeurd. Geen centje pijn!
Anoniem_64c0357b16cee
woensdag 18 februari 2009 om 14:12
Verwijderen was echt een fluitje van een cent vond ik. Ik had overigens van tevoren wel een paracetamolletje ingenomen (voor het geval dat ).
Ik ben na het verwijderen van mijn mirena niet meer ongesteld geworden, maar was direct zwanger...dus je zou ook al zwanger kunnen zijn?
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.