Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ha MP, dus de kids even gedumpt? :-)

Ik heb (gelukkig) nooit een tikkende klok gehad...kan me vooorstellen dat het 'zoeken' naar een man nog extra dimensie krijgt en daardoor ook meer onrust. Ik sta in prrincipe wel open voror man met kinderen hoor, no problem, maar heb ze alleen zelf nooit gewild...
well done MP !
Heb je zin om te zoenen Miran? Heb je tijd? Voelt het goed? Doen dan!
enne...hoop toch niet dat ik R gekwetst heb of zo, want hij heeft nog niet gereageerd (en dat doet ie meestal binnen een minuut). Bel m aan het eind van de middag anders hoor.

Regent t bij jullie ook zo? heb geen zin om mn cocoonkametje uit te komen en mn poezebeesten ook niet geloof ik..
quote:ingelke_kepringelke schreef op 18 januari 2009 @ 14:24:

[...]

Serieus? Klinkt nogal heftig.

Hoe komt het dat je zoveel (hebt ge)huilt?

Geen idee

Het zat al vroeg in mij, gewoon van nature erg onzeker!

Ook faalangsttrainingen gehad enzo...

Dus het gaat al stukken beter als je het bekijkt met vroeger!
haha, its in the air!

R smst net terug: als je klaar bent om gered te worden, dan zal ik jou direct pakken, zeg t maar!

Miran: volg je gevoel...
Hm, toch wel leuk zulke smsjes he?
Heeft toch wel wat he, als mannen zo direct zijn

ik doe even: adem in adem uit adem in adem uit (die spinnewebben moeten nog even blijven zitten)
HAHAHA........echt???
Vnvd; drankje doen met VDL.

Ik ga alvast inzingen voor straks.

Tot morgen dames!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
ben je ook beschermd opgevoed, WM?
Ok ik ga...........en dan lekker in onsexy outfit,

zondags breisel....
quote:Miranda01 schreef op 18 januari 2009 @ 14:34:

HAHAHA........echt???je bedoelt die spinnewebben? ja dus...wil t eigenlijk liever niet meer doen met R (schept alleen maar verwarring en zoooo lekker is het gewoon niet met hem)
je gaat naar hem toe, Miran?
Bij twijfel niet inhalen, toch.

Miran, have fun! Als ie je in onflatteus breisel lekker vindt is ie meteen goedhgekeurd.
quote:Xenia66 schreef op 18 januari 2009 @ 14:35:

ben je ook beschermd opgevoed, WM?

Nee eigenlijk niet heel erg.

Er waren zeker wel regels maar mocht op vrij jonge leeftijd al heel veel. Ik ben wel enigkind.
fuck, kom niet van hem af nu.....wil naast me komen kruipen....help
Hij kwam je leven redden, geen nieuw leven maken! Je wil toch niet? Morgen mag ie komen eten en dat ding ophangen. Dág R!
Thanks MP! Hij smste dat ie naast me wil kruipen, moest plekje warm houden etc.....net teruggemst dat plekje al is ingenomen door mn poezebeesten en ik m later wel bel.

Heb hier echt geen zin in! maar ok, ik had een ietsiepietsie klein twijfelmoment omdat ik die directheid dan wel opwindend vind..
Tuurlijk is dat opwindend, en daarbij is het leuk om te horen dat iemand je zo lekkeer vindt dat ie wel bij je wil komen ... liggen.

Welldone!

En hey, wat is dat met GG, dat verhaal ken ik niet, ga je naar hem toe? Is dat een continuing story?
en hahaha Miran is al onderweg in haar breisel, wat een hilariteit hier!

ik ga nog maar een pot koffie zetten
Domme R...........die gaat weer te ver in z'n koppie......pfff is dat nou een vent?
Period is al begonnnen...........heb hem dus echt weinig meer te bieden dan zoenen hahaha........arme TMMMM
GG is iemand die ik ontmoet heb via icq. Heb hem in Athene ontmoet in oktober 2006, daarna ging ik winter in Nederland werken en kwam hij naar Amsterdam voor weekend. Toen ik in de zomer van 2007 4 maanden terug in G. was, zou hij bij mij komen, maar lukte dat niet vanwege zn werk. Date in oktober vorig jaar ging niet door omdat ik cancelde vanwege die date met ZZP en nu hebben we dus weer iets in planning binnenkort.

het is een V+ eigenlijk, hij gaf meteen al aan dat hij geen relaitie wil/kan, is workaholic (eigen bedrijf), zakenman die over hele wereld reist en dus ook wel verschilende liefjes heeft her en der. Maar we hebben een hele leuke klik en hij heeft al zoveel buien van mij doorstaan (had mbt hem nogal wat swinging moods en dat liet ik hem dan ook weten) en toch blijft hij mij geweldig vinden. Zegt dat ie nog nooit zon direct en open meisje heeft ontmoet en dat ik hem een spiegel voorhou. En ik ben geloof ik ook enige die geen geld van hem wil aannemen en laat hem ook niet alles betalen. Dat vindt ie erg komisch geloof ik. Dus als ik m zie, nog maar 2x dus in 2,5 jaar, is het echt heel gaaf. We praten veel en de sex is hemels...Sta er - sinds ik weer in Ned. woon - veel nuchterder in, dus dat voelt goed voro me.
Ben je nou nog niet weg, Miran? Enne...een goede schipper.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven