Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 18 januari 2009 om 14:25
zondag 18 januari 2009 om 14:27
zondag 18 januari 2009 om 14:29
quote:ingelke_kepringelke schreef op 18 januari 2009 @ 14:24:
[...]
Serieus? Klinkt nogal heftig.
Hoe komt het dat je zoveel (hebt ge)huilt?
Geen idee
Het zat al vroeg in mij, gewoon van nature erg onzeker!
Ook faalangsttrainingen gehad enzo...
Dus het gaat al stukken beter als je het bekijkt met vroeger!
[...]
Serieus? Klinkt nogal heftig.
Hoe komt het dat je zoveel (hebt ge)huilt?
Geen idee
Het zat al vroeg in mij, gewoon van nature erg onzeker!
Ook faalangsttrainingen gehad enzo...
Dus het gaat al stukken beter als je het bekijkt met vroeger!
zondag 18 januari 2009 om 14:48
zondag 18 januari 2009 om 14:59
GG is iemand die ik ontmoet heb via icq. Heb hem in Athene ontmoet in oktober 2006, daarna ging ik winter in Nederland werken en kwam hij naar Amsterdam voor weekend. Toen ik in de zomer van 2007 4 maanden terug in G. was, zou hij bij mij komen, maar lukte dat niet vanwege zn werk. Date in oktober vorig jaar ging niet door omdat ik cancelde vanwege die date met ZZP en nu hebben we dus weer iets in planning binnenkort.
het is een V+ eigenlijk, hij gaf meteen al aan dat hij geen relaitie wil/kan, is workaholic (eigen bedrijf), zakenman die over hele wereld reist en dus ook wel verschilende liefjes heeft her en der. Maar we hebben een hele leuke klik en hij heeft al zoveel buien van mij doorstaan (had mbt hem nogal wat swinging moods en dat liet ik hem dan ook weten) en toch blijft hij mij geweldig vinden. Zegt dat ie nog nooit zon direct en open meisje heeft ontmoet en dat ik hem een spiegel voorhou. En ik ben geloof ik ook enige die geen geld van hem wil aannemen en laat hem ook niet alles betalen. Dat vindt ie erg komisch geloof ik. Dus als ik m zie, nog maar 2x dus in 2,5 jaar, is het echt heel gaaf. We praten veel en de sex is hemels...Sta er - sinds ik weer in Ned. woon - veel nuchterder in, dus dat voelt goed voro me.
het is een V+ eigenlijk, hij gaf meteen al aan dat hij geen relaitie wil/kan, is workaholic (eigen bedrijf), zakenman die over hele wereld reist en dus ook wel verschilende liefjes heeft her en der. Maar we hebben een hele leuke klik en hij heeft al zoveel buien van mij doorstaan (had mbt hem nogal wat swinging moods en dat liet ik hem dan ook weten) en toch blijft hij mij geweldig vinden. Zegt dat ie nog nooit zon direct en open meisje heeft ontmoet en dat ik hem een spiegel voorhou. En ik ben geloof ik ook enige die geen geld van hem wil aannemen en laat hem ook niet alles betalen. Dat vindt ie erg komisch geloof ik. Dus als ik m zie, nog maar 2x dus in 2,5 jaar, is het echt heel gaaf. We praten veel en de sex is hemels...Sta er - sinds ik weer in Ned. woon - veel nuchterder in, dus dat voelt goed voro me.