2 Persoonlijkheden

06-02-2017 14:45 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor dit topic even een anoniem account.
quote:Taralina schreef op 06 februari 2017 @ 16:55:

[...]

Dit hoop ik ook niet voor TO, al heb ik er een hard hoofd in gezien haar eerdere beslissingen om met dit onbetrouwbare figuur te trouwen, een huis te kopen en kinderen te krijgen...Klopt
quote:Sam-31 schreef op 06 februari 2017 @ 17:00:

Bedankt allemaal,

Op een gegeven moment zit je in een donker hol en wil je het allemaal niet onder ogen zien terwijl je donders goed weet dat het niet kan.

Jullie hebben me even een goede duw gegeven, hoe erg het ook is mijn eigen verhaal terug te lezen en niet snap waarom we nog samen zijn!

Thanks!

Wat ga je nu concreet doen met je nieuw verworven inzicht?

De scheiding in gang zetten?

Bedankt allemaal,

Op een gegeven moment zit je in een donker hol en wil je het allemaal niet onder ogen zien terwijl je donders goed weet dat het niet kan.

Jullie hebben me even een goede duw gegeven, hoe erg het ook is mijn eigen verhaal terug te lezen en niet snap waarom we nog samen zijn!

Thanks!

Dag TO, sportieve reactie!

ik hoop oprecht dat je bovenstaande nu écht inziet en voor jezelf en je kinderen kiest.

Het is een zeer onbetrouwbare man, je moet er immers steeds 'zelf achter komen' als hij weer eens iets uitgevreten heeft. Bovendien is het geen goed voorbeeld voor je kinderen dat papa aan de drugs is en onbetrouwbaar is en dat mama dit allemaal maar gewoon pikt. En ben je niet bang voor soa's als hij met anderen (of het nu mannen of vrouwen zijn) het bed deelt?

En dan hebben we het nog niet eens over zijn dreigement om het jou heel lastig te gaan maken als je bij hem weggaat - wat een ongelofelijke klootzak!
Wat maakt zijn geaardheid uit? Hij is drugsverslaafd, gokverslaafd en dreigt nu al met het feit dat hij geen gemakkelijke ex zal zijn.

Wegwezen dus.
Life is short. Eat dessert first.
Heb je werk en genoeg inkomen om hem de deur uit te zetten en in het huis te blijven of op jezelf te gaan wonen met de kinderen?

Bedankt allemaal,

Thanks!Sorry, maar deze man is echt een klootzak.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 06 februari 2017 @ 17:08:

Wat maakt zijn geaardheid uit? Hij was vanaf het allereerste begin een leugenaar.
Ik word er verdrietig van als ik je verhaal lees. Ik vind het erg voor jou. Je man komt over als een l*l, je gaat niet gelukkig worden als je bij hem blijft. Je kan beter krijgen, gelukkig zijn, zonder hem. Kies voor jezelf, en je kinderen. Zij hebben vast ook last van de situatie!

Bedankt allemaal,

Thanks!ik hoop voor je dat het lukt om los te komen

Bedankt allemaal,

Thanks!Sterkte en succes! Doorzetten!
Ik hoop echt dat je nu stappen durft te ondernemen om het voor je kinderen en jou veiliger en beter te maken.

Je moet maar zo denken: erger kan het niet worden. En langzaamaan zal alles beter worden en denk je bij jezelf: what was I thinking?
Is dit echt? Waarom laat je je leven zo doormodderen?
Ik zou zoveel mogelijk geld apart zetten en weggaan. Laat je ook testen op soa's en Aids. Die gasten die aan seksdating doen met drugsgebruik zijn roekeloos. Ik hoop voor je dat hij niet spuit want dat is pas gevaarlijk!
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Ik snap niet dat je kinderen neemt met een vent die interesse heeft in mannen?! Uitzoeken of het wat voor hem is, ammehoela. Als het je niet trekt heb je niets uit te zoeken. OK we gaan verder, zeg je? Sorry, maar je hebt jezelf en kinderen in deze idiote situatie gestuurd. Wellicht onbewust door naiviteit en liefde, maar ontzettend dom. Dan weer gokverslaving en dan drugsverslaving van 5 jaar!! Enkel op een feestje? O ja, dan is het niet erg. Jij hebt echt een plaat voor je hoofd. Die vent is 1 en al rotzooi en zo ook jouw huwelijk. Je hebt te veel gepikt van hem en nu zit me met de gebakken peren. Ik denk dat je weg moet van hem, want je bent een begeleider van hem. Hij trekt je de afgrond in en de kinderen straks ook. Mijn post is hard, maar ik ben echt geshockeerd van wat je allemaal schrijft alsof het niets is.
Och och och die kindertjes. Dat worden jaren therapie.

Succes TO. Ik hoop dat je voor jezelf en je kinderen kiest, al je geld van de bank haalt en die vent eruit schopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven