Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
ik kan donderdag pas bij mijn eigen huisarts terecht. Kon morgen wel bij een andere maar dat vind ik nu in dit geval toch minder fijn.
Jee Dolf, dat duurt lang! Ik kan me wel voorstellen dat je naar een vaste huisarts wilt. Sterkte tot die tijd...

Ze bellen wel lekker snel terug trouwens.
The owls are not what they seem
Ja dat terugbellen werkt gelukkig wel maar alles vandaag zat helaas vol. Het zal ook niet als spoed worden gezien denk ik. Normaal maakt het me niet uit bij de andere huisarts maar ik praat fijner met onze vaste arts.

Nou ja. Morgen maar even op het werk zeggen waar ik mee zit en dat ik er mee bezig ben.
quote:dolfje schreef op 06 februari 2017 @ 09:03:

Ja dat terugbellen werkt gelukkig wel maar alles vandaag zat helaas vol. Het zal ook niet als spoed worden gezien denk ik. Normaal maakt het me niet uit bij de andere huisarts maar ik praat fijner met onze vaste arts.

Nou ja. Morgen maar even op het werk zeggen waar ik mee zit en dat ik er mee bezig ben.Heel goed, even aangeven op je werk. En kun je misschien op een rustige werkplek gaan zitten? Ik ben ook wel eens een paar dagen op wisselende werkplekken van collega's gaan zitten die vrij waren, zodat niet iedereen me kon vinden. Dat hielp wel!
The owls are not what they seem
Mijn werkplek waar ik twee keer per week zit is rustig het gaat meer over de andere dagen en uren. Het extra werken zeg maar. Komt door personele onderbezetting. En er is gewoon veel veranderd en ik heb daar meer last van dan ik verwacht had. Maar ik denk ook dat dat komt omdat ik al tijden niet fit ben.
quote:Filee schreef op 05 februari 2017 @ 22:00:

OB. Die sneer was niet serieus bedoeld. Dus trek je daar maar niet teveel van aan Dan las ik hem verkeerd. Dank je.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Kijk!

Koning beschermheer tentoonstelling

Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander heeft het beschermheerschap aanvaard van de tentoonstelling ‘In het hart van de renaissance’ in Rijksmuseum Twenthe. De tentoonstelling opent 11 februari 2017 en loopt tot en met 18 juni. President Sergio Mattarella van Italië is tevens beschermheer van de tentoonstelling.

Het grootste deel van de in Enschede getoonde werken is afkomstig uit de Pinacoteca Tosio Martinengo in het Italiaanse Brescia. Dit museum, met een grote collectie werken van kunstenaars uit de Noord-Italiaanse renaissance, heeft het mogelijk gemaakt om Italiaanse meesters, als Rafaël, Titiaan en Bellini te tonen in Rijksmuseum Twenthe.

Dit meldde de Rijksvoorlichtingsdienst op 6 februari 2017. Arnoud Odding, directeur van Rijksmuseum Twenthe, zegt trots en blij te zijn dat de koning en de president van Italië de tentoonstelling een warm hart toedragen.
Rijbewijs opgehaald, klein rondje door de stad gelopen maar we hadden niks nodig, boodschappen gedaan en nu gaan we lekkere broodjes eten en denk ik dat ik mijn pyjama weer aan trek en Netflix aanzet.
Strak plan Dolfje!
Wat leuk Yas!

Netflix ze Dolfje.
Lekker met een kop thee in mijn favoriete mok en proberen niet te piekeren over morgen en overmorgen etcetera.
Moe . Ik ben weer gaan werken en het was druk, rommelig en chaotisch en ons systeem viel een paar keer uit. Heel handig als je gegevens aan het invoeren bent
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Gesmoorde spruiten, gekookte aardappelen en biefstuk met stoofpeertjes na.
Dat zijn geen leuke dagen Charlotte. Lekker voetjes omhoog en even bijkomen!
Doe ik hoor Blond.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb een beetje het 'spannende eerste schooldag gevoel'. Morgen voor het eerst weer werken. Ik lijk zo lang weggeweest te zijn!
Succes morgen Blond!!

Wortelen, doperwten, aardappelen en kabeljauw.
Spannend Blond het word vast een leuke dag morgen.
Wie gaf hier (?) laatst de tip om bij de hutspot de uiten te bakken ipv mee te koken?

Was echt héél lekker!! Vega boomstammetje erbij gehad.

En ik vermoed toch iets besmettelijks oid qua moe, gammel, mwoa... Ik heb weer heerlijk thuis gewerkt en dat scheelt een hoop prikkels enzo.

Helaas morgen en overmorgen wel op kantoor.

Goed van je afspraak Dolfje!
quote:Oudblond schreef op 06 februari 2017 @ 18:45:

Ik heb een beetje het 'spannende eerste schooldag gevoel'. Morgen voor het eerst weer werken. Ik lijk zo lang weggeweest te zijn!

Zo lang was het toch niet? week of 2?

Als je er maar weer zin aan hebt!
Ik zit een beetje te knikkenbollen achter de laptop. Heb nu al zin om naar bed te gaan.

Morgen gaat mijn laptop naar de reparatie, gelukkig krijg ik hem woensdag weer terug. Ben benieuwd hoe het zal bevallen, een avond internet/tv vrij. Misschien bevalt het wel heel goed.

Dolfje, goed dat je je rust pakt en Blond, veel plezier morgen.
Bijna 3 weken Puss. Dus nee niet zo lang maar het lijkt lang omdat ik plots ziek werd en echt afstand genomen heb. Meestal ben ik een bepalende factor op het werk (als ik gepland weg ben wordt dat met het team voorbereid en anders is er vrij veel contact) maar nu heb ik geen idee wat er morgen op het programma staat of in welk vaarwater projecten zitten. Dus het is een soort 'positief spannend'.
Ik heb mijn telefoon op mijn werk in mijn schortzak laten zitten. Schort hangt gelukkig braaf aan de kapstok en zit niet in de wasmasjien, maar ik voel me nu toch een beetje gehandicapt. Stom he, zo veel doe ik helemaal niet met dat ding.
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2017 @ 19:59:

Ik heb mijn telefoon op mijn werk in mijn schortzak laten zitten. Schort hangt gelukkig braaf aan de kapstok en zit niet in de wasmasjien, maar ik voel me nu toch een beetje gehandicapt. Stom he, zo veel doe ik helemaal niet met dat ding.Ongemerkt zijn we toch gehecht geraakt aan onze communicatieapparaten denk ik. Toen ik mijn telefoon verloren was had ik er een paar dagen helemaal geen. Was zo'n naar gevoel, vooral omdat ik toen niemand kon bereiken. Maar ik vind het ook al lastig als ik niet even iets kan googelen of mijn mail checken etc.
Stom gevoel is dat LV. Ik plak ook niet aan mijn tel, maar als ik hem een dagje niet bij me heb voelt dat oncomfortabel. Ach als iemand met je af wil spreken komt 'ie wel naar de kerktoren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven