Het Stamcafé XVIII
zondag 5 februari 2017 om 20:42
quote:SaveAngie schreef op 05 februari 2017 @ 20:37:
[...]
En echt lekker? Ik twijfel nog om zo'n ding te kopen..
Ja echt!
Ik gebruik het ding veel te weinig voor andere dingen dan aardappelpartjes en frites. Er zit zo'n inzetmandje bij en daar had ik eerst bakpapier opgedaan, partjes pompoen met een beetje olie, peper, zout en chilivlokken.
Ging echt heel hard. Halverwege feta en walnoot bij gegooid. Super!
[...]
En echt lekker? Ik twijfel nog om zo'n ding te kopen..
Ja echt!
Ik gebruik het ding veel te weinig voor andere dingen dan aardappelpartjes en frites. Er zit zo'n inzetmandje bij en daar had ik eerst bakpapier opgedaan, partjes pompoen met een beetje olie, peper, zout en chilivlokken.
zondag 5 februari 2017 om 20:44
zondag 5 februari 2017 om 20:44
quote:Renaissance schreef op 05 februari 2017 @ 20:42:
Fijn! Volgende maand gaan we daar heen. Zo'n zin in.
Moet je er een dagje van maken. Achter het museum is het rampgebied. Is onherkenbaar opnieuw opgebouwd. Pak je de Twentse Welle even mee.
En naderhand hapje en drankje doen op de Oude Markt. Alles loopafstand van het station.
Fijn! Volgende maand gaan we daar heen. Zo'n zin in.
Moet je er een dagje van maken. Achter het museum is het rampgebied. Is onherkenbaar opnieuw opgebouwd. Pak je de Twentse Welle even mee.
En naderhand hapje en drankje doen op de Oude Markt. Alles loopafstand van het station.
zondag 5 februari 2017 om 20:45
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 05 februari 2017 @ 20:42:
[...]
Ja echt!
[afbeelding]Ok, ik ben om
[...]
Ja echt!
[afbeelding]Ok, ik ben om
When they go low, we go high. (M.Obama)
zondag 5 februari 2017 om 20:46
quote:yasmijn schreef op 05 februari 2017 @ 20:44:
[...]
En naderhand hapje en drankje doen op de Oude Markt. Alles loopafstand van het station.Nu heb ik ook zin om te gaan
[...]
En naderhand hapje en drankje doen op de Oude Markt. Alles loopafstand van het station.Nu heb ik ook zin om te gaan
When they go low, we go high. (M.Obama)
zondag 5 februari 2017 om 20:48
zondag 5 februari 2017 om 20:54
zondag 5 februari 2017 om 20:55
Rare dromen dit jaar:
- met siblings in giga apartement gaan wonen en dan spijt hebben dat ik mijn eigen huur heb opgezegd
- pinpasjes verpulverd behalve degene die niet meer geldig is/waar ik geen code van weet, uiteraard op vakantie zonder contanten
- iets ergs waar ik heel nuchter/praktisch op reageer. (weten dat het een droom is maar wakker worden ho maar)