Clinique
maandag 6 februari 2017 om 19:40
maandag 6 februari 2017 om 19:43
quote:Ceylon schreef op 06 februari 2017 @ 19:40:
De mascara is geweldig (ze hebben er eentje die je met warm water afwast, voor de rest gaat ie nergens naartoe). De lippenstift vind ik erg tegenvallen.
Je weet dat ze op dieren testen??juist niet
De mascara is geweldig (ze hebben er eentje die je met warm water afwast, voor de rest gaat ie nergens naartoe). De lippenstift vind ik erg tegenvallen.
Je weet dat ze op dieren testen??juist niet
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
maandag 6 februari 2017 om 19:50
maandag 6 februari 2017 om 19:52
quote:Ceylon schreef op 06 februari 2017 @ 19:50:
[...]
Clinique verkoopt producten in China. En daar is het verplicht om op dieren te testen.het potje dat bij de douglas ligt niet, ik ben groot fan van dierproefvrij en doneer daar ook aan,maarja, elke paracetamol is ook op een dier getest en plofkip eet ik ook weleens bij de MC als kipnuggets bestel, dusja dan kun je wel alles boycotten
[...]
Clinique verkoopt producten in China. En daar is het verplicht om op dieren te testen.het potje dat bij de douglas ligt niet, ik ben groot fan van dierproefvrij en doneer daar ook aan,maarja, elke paracetamol is ook op een dier getest en plofkip eet ik ook weleens bij de MC als kipnuggets bestel, dusja dan kun je wel alles boycotten
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
maandag 6 februari 2017 om 19:53
Ik ben allergisch voor verschillende stofjes en heb jaren geleden allemaal testjes gedaan bij een dermatoloog en die heeft mij toen aangeraden om alleen makeup van Clinique te gebruiken. Sindsdien zijn inderdaad alle klachten die ik had verdwenen en nooit teruggekomen. Dus ja, ik raad Clinique zeker aan
maandag 6 februari 2017 om 20:10
quote:ladygaga_xx schreef op 06 februari 2017 @ 19:52:
[...]
het potje dat bij de douglas ligt niet, ik ben groot fan van dierproefvrij en doneer daar ook aan,maarja, elke paracetamol is ook op een dier getest en plofkip eet ik ook weleens bij de MC als kipnuggets bestel, dusja dan kun je wel alles boycotten
zat mensen die daar weinig moeite mee hebben hoor
clinique test niet op dieren tenzij een land, zoals china, wettelijk heeft vastgelegd dat het moet
met andere woorden clinique test op dieren, al zouden ze het liever niet doen
[...]
het potje dat bij de douglas ligt niet, ik ben groot fan van dierproefvrij en doneer daar ook aan,maarja, elke paracetamol is ook op een dier getest en plofkip eet ik ook weleens bij de MC als kipnuggets bestel, dusja dan kun je wel alles boycotten
zat mensen die daar weinig moeite mee hebben hoor
clinique test niet op dieren tenzij een land, zoals china, wettelijk heeft vastgelegd dat het moet
met andere woorden clinique test op dieren, al zouden ze het liever niet doen
maandag 6 februari 2017 om 20:11
maandag 6 februari 2017 om 20:34
Lisa, dat is inderdaad ook een optie maar dan kan je enkel online advies krijgen en niet in een winkel. Dat is prima eens je weet wat je nodig hebt maar dat weet ik nog niet...
Ksenija, ja dat is ook zo. Maar toch fijn om verschillende ervaringen te lezen.
Bedankt voor de reacties. Ik ga beginnen met wat samples denk ik.
Ksenija, ja dat is ook zo. Maar toch fijn om verschillende ervaringen te lezen.
Bedankt voor de reacties. Ik ga beginnen met wat samples denk ik.
maandag 6 februari 2017 om 20:59
maandag 6 februari 2017 om 21:22
maandag 6 februari 2017 om 21:23
quote:lisa198 schreef op 06 februari 2017 @ 21:06:
En crèmes uit potten is weggegooid geldHelemaal niet. Dat hangt van de ingrediënten van het product af. Veel ingrediënten reageren niet op lucht. (hyralonzuur en uv filter bv) Antioxidanten wel, maar die worden door sommige merken ingekapseld en dan heb je dat probleem niet. (Clarins doet dat bv) Ligt er maar net aan waar je het voor gebruikt dus.
En crèmes uit potten is weggegooid geldHelemaal niet. Dat hangt van de ingrediënten van het product af. Veel ingrediënten reageren niet op lucht. (hyralonzuur en uv filter bv) Antioxidanten wel, maar die worden door sommige merken ingekapseld en dan heb je dat probleem niet. (Clarins doet dat bv) Ligt er maar net aan waar je het voor gebruikt dus.