Ineens ander uiterlijk..
maandag 6 februari 2017 om 22:32
Oké dit gaat heel raar klinken, maar ik vraag mij af of iemand dit herkent? Ik zie er van de 1 op andere dag ineens anders uit.. het viel mij al op toen ik s'ochtends in de spiegel keek, maar ik dacht dat het misschien door stress/moeheid kwam. Toen ik vandaag thuis kwam keek mijn vriend mij heel wonderlijk aan en riep uit : je ziet er anders uit! Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Toen ik vroeg wat dan anders is zei hij: meer volwassen misschien? Gewoon anders.. ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik voel mij nu een beetje vreemd haha ik weet ook niet of ik vrolijker moet worden van een volwassener uiterlijk overnight????
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
maandag 6 februari 2017 om 22:55
maandag 6 februari 2017 om 22:56

maandag 6 februari 2017 om 22:58
quote:GateKeeper schreef op 06 februari 2017 @ 22:54:
[...]
[img]http://images0.tcdn.nl/prive/article234 ... iggend.JPG[/img]
Links Yolanthe niet zwanger/rechts wel zwanger
Nee dat klopt niet toch? Zoals ik het gehoord had toen op Showniews, zag ze er zo uit omdat ze hormoonbehandelingen had om zwanger te kunnen worden. Maar als het goed is was ze toen nog niet zwanger.
Daar was toen een hele ophef over, dat ze zichzelf zou hebben laten opspuiten met botox etc. Later vertelde ze dat ze toen zo ploffig was door de hormooninjecties.
[...]
[img]http://images0.tcdn.nl/prive/article234 ... iggend.JPG[/img]
Links Yolanthe niet zwanger/rechts wel zwanger
Nee dat klopt niet toch? Zoals ik het gehoord had toen op Showniews, zag ze er zo uit omdat ze hormoonbehandelingen had om zwanger te kunnen worden. Maar als het goed is was ze toen nog niet zwanger.
Daar was toen een hele ophef over, dat ze zichzelf zou hebben laten opspuiten met botox etc. Later vertelde ze dat ze toen zo ploffig was door de hormooninjecties.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''

maandag 6 februari 2017 om 23:07
Mijn man was ooit nogal van de feesten en veel zuipen en als hij dan vermoeid was (alleen daarvan. Dus niet gewoon moe) lijkt er ook net iets anders te zijn in zijn gezicht.
Anderen zien het ook. Serieus alsof zijn ogen anders geplaatst zijn, dus wat verder uit elkaar staan.
Alsof zijn hele gezicht een beetje is verschoven en hij zijn eigen twee eiige tweelingbroer is.
Ik vond het wel handig, je zag aan zijn kop of het een goed feest was of niet.
Anderen zien het ook. Serieus alsof zijn ogen anders geplaatst zijn, dus wat verder uit elkaar staan.
Alsof zijn hele gezicht een beetje is verschoven en hij zijn eigen twee eiige tweelingbroer is.
Ik vond het wel handig, je zag aan zijn kop of het een goed feest was of niet.
maandag 6 februari 2017 om 23:19