Dillema

07-02-2017 20:54 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus mijn huidige crush wilt geen relatie en voelt niets voor me althans dat zegt ze. Nou hebben we elkaar gesproken en het volgende afgesproken. We zullen leuke dingen blijven doen samen en ook seks hebben met elkaar. Nou was het van mijn kant wel zo dat mocht een van ons seks hebben met iemand anders. Dat we dit eerlijk tegen elkaar zeggen dus eigenlijk een extra stukje vertrouwen naar elkaar toe. Nou gaf ze gelijk aan dat ze geen seks zou hebben met iemand anders en mocht dat wel het geval zijn. Het eerlijk zou zeggen tegen me, ook zullen we elkaar niet gaan claimen ik denk dat het claimend gevoel niet goed is voor haar. Aangezien haar ex dat ook deed en haar het liefst elke dag wou zien. Ook voor 10 minuten en dat lijkt me ook een beetje teveel van het goeie.

Denken jullie dat dit verstandig is? En dat er een mogelijkheid bestaat dat we vanzelf de relatie ingroeien. Dit vraag ik omdat eerder onze gesprekken ze wel heeft verteld nog nooit echt seks te hebben gehad terwijl ze geen (Relatie) had. Dus eigenlijk alleen maar seks had terwijl ze in een relatie was.

Dus in een situatie waar ik in zit wat zouden jullie doen? Het is niet zo dat ik nog heel veel voor haar voel ik weet waar ik aan toen ben. Maar toen ik haar eerder vanavond zei dat ik een afspraakje had wou ze wel gelijk weten met wie en waar. Dus hoe moet ik dit opvatten? Het was geen afspraakje met een andere dame BTW

Groetjes,
quote:BridgetteDubois schreef op 07 februari 2017 @ 21:05:

[...]

Bij mij werkt dat toch andersom. Ik ga echt niet met iemand naar bed die ik niet leuk vind.Ik ook niet maar het schijnt wel zo te zijn dat een vrouw zich gaat binden aan een man als ze vaker seks hebben.
Nou volgens mij is die vrouw best duidelijk en maak jij er een heel dillema van nu.
Maar hebben jullie nu nog geen seks gehad dan?
quote:Aragog schreef op 07 februari 2017 @ 20:59:

Vergis ik me nou of is dit al het 47e topic over je 'crush'? Kan dat niet gewoon allemaal in 1 topic??Nee hoor je vergist je niet
quote:Zinerva schreef op 07 februari 2017 @ 21:05:

[...]

Die vriend had wel gelijk, het schijnt echt zo te werken (er komt een stofje vrij) dat een vrouw gevoelens krijgt als ze met een man naar bed gaan.Ja joh? Sorry hoor maar als ze me verteld geen relatie te willen ongeacht het vele gezoen dat we doen. En na de seks zou het zijn zo jou wou een relatie okee dan! Ik snap het niet kan je dit misschien beter uitleggen mits je er zin en tijd voor hebt sorry als ik het niet helemaal begrijp
quote:helena2 schreef op 07 februari 2017 @ 21:06:

O sorry, ik had je tofje al gekwoot voordat je het verbeterd had Ja sorry mijn laptop is een beetje oud en niet alle letters doen het even goed
quote:helena2 schreef op 07 februari 2017 @ 21:07:

Maar hebben jullie nu nog geen seks gehad dan?Nog niet we hebben het beiden echt rustig aangepakt. We zoende pas na 5 dates ongeveer. En de volgende keer als ze komt hebben we seks. Ik heb me ook nooit opgedrongen tot seks of zoenen. En hoe ik weet dat het de volgende keer seks word (klinkt heel bot want zoiets gebeurd vanzelf) De manier waarop we de laatste keer zoende elkaar aanraakte ik merkte dat ze op dat moment al meer zou willen of ja je snapt me.
quote:meneeruil schreef op 07 februari 2017 @ 21:08:

[...]

Ja joh? Sorry hoor maar als ze me verteld geen relatie te willen ongeacht het vele gezoen dat we doen. En na de seks zou het zijn zo jou wou een relatie okee dan! Ik snap het niet kan je dit misschien beter uitleggen mits je er zin en tijd voor hebt sorry als ik het niet helemaal begrijpHoe vaker een vrouw seks heeft met een man hoe meer die vrouw zich gaat binden aan die man. Hoe het precies werkt weet ik niet het heeft iig met een stofje te maken die vrij komt in het lichaam.
quote:Zinerva schreef op 07 februari 2017 @ 21:09:

[...]

Ja sory mijn laptop is een beetje oud en niet alle letters doen het even goed Volgens mij gebruikt TO jouw laptop ook.
quote:Zinerva schreef op 07 februari 2017 @ 21:07:

[...]

Ik ook niet maar het schijnt wel zo te zijn dat een vrouw zich gaat binden aan een man als ze vaker seks hebben.Dus ongeacht dat ze zegt dat ze geen relatie wilt. Is er best een kans dat ze me wel leuk leuk vind en misschien niet echt laat blijken. Omdat ze bang is weer te veel geclaimed te gaan worden? En het rustig wilt opbouwen?
quote:meneeruil schreef op 07 februari 2017 @ 21:11:

[...]

Dus ongeacht dat ze zegt dat ze geen relatie wilt. Is er best een kans dat ze me wel leuk leuk vind en misschien niet echt laat blijken. Omdat ze bang is weer te veel geclaimed te gaan worden? En het rustig wilt opbouwen?

[...]

Dus ongeacht dat ze zegt dat ze geen relatie wilt. Is er best een kans dat ze me wel leuk leuk vind en misschien niet echt laat blijken. Omdat ze bang is weer te veel geclaimed te gaan worden? En het rustig wilt opbouwen?Zou kunnen maar wil jij daar op wachten? Er zijn nog een heleboel andere leuk vrouwen
quote:BridgetteDubois schreef op 07 februari 2017 @ 21:11:

[...]

Volgens mij gebruikt TO jouw laptop ook.
Dus jij vindt haar leuk en wil best een relatie.

Zij wil geen relatie, maar wel seks.

Maar jij vraagt nu aan ons of ze misschien toch een relatie wil, omdat ze zegt dat ze seks wil?

Volgens mij is ze inderdaad vrij duidelijk. Ze wil geen relatie. En dat ze nooit eerder seks zonder relatie heeft gehad zegt niks. Eens moet de eerste keer zijn, hè?

Dus ik snap je dilemma niet. Je kunt toch gewoon seks met haar hebben als zij dat ook wil, en dan maar zien? Waar twijfel je nu over?
quote:Zinerva schreef op 07 februari 2017 @ 21:11:

[...]

Hoe vaker een vrouw seks heeft met een man hoe meer die vrouw zich gaat binden aan die man. Hoe het precies werkt weet ik niet het heeft iig met een stofje te maken die vrij komt in het lichaam.Ja dus eigenlijk is het heel makkelijk en dat is vanaf nu leuke dingen doen en veel seks hebben haha. Grapje maar oke als dat zo is dan zou het best zo kunnen zijn. Nou weet ik wel uit ervaring dat een vriend van mij ook een FwB had en vervolgens werd de dame verliefd op iemand anders. Nou kan het ook zijn omdat hij verder niet echt veel aandacht besteed aan haar geen goeie gesprekken maar alleen beetje neuken
quote:helena2 schreef op 07 februari 2017 @ 21:15:

Dus jij vindt haar leuk en wil best een relatie.

Zij wil geen relatie, maar wel seks.

Maar jij vraagt nu aan ons of ze misschien toch een relatie wil, omdat ze zegt dat ze seks wil?

Volgens mij is ze inderdaad vrij duidelijk. Ze wil geen relatie. En dat ze nooit eerder seks zonder relatie heeft gehad zegt niks. Eens moet de eerste keer zijn, hè?

Dus ik snap je dilemma niet. Je kunt toch gewoon seks met haar hebben als zij dat ook wil, en dan maar zien? Waar twijfel je nu over?Mwa tis misschien niet echt dat ik twijfel maar vind het raar maar ik heb eigenlijk goed advies gekregen. En ik ga me hoop hier niet op vasthouden, en als er meer zou kunnen komen na de seks dat zien we vanzelf wel
quote:BridgetteDubois schreef op 07 februari 2017 @ 20:59:

[...]

Een raps, om kaas mee te rapsen.

Oh en koekjes.Taalkundig gezien ook familie van de weps.
Well behaved women rarely make history.
quote:Zijdus schreef op 07 februari 2017 @ 21:17:

[...]

Taalkundig gezien ook familie van de weps.Haha sorry maar jullie maken me dag ook wel weer goed hier! geniaal
quote:meneeruil schreef op 07 februari 2017 @ 21:16:

[...]

Ja dus eigenlijk is het heel makkelijk en dat is vanaf nu leuke dingen doen en veel seks hebben haha. Grapje maar oke als dat zo is dan zou het best zo kunnen zijn. Nou weet ik wel uit ervaring dat een vriend van mij ook een FwB had en vervolgens werd de dame verliefd op iemand anders. Nou kan het ook zijn omdat hij verder niet echt veel aandacht besteed aan haar geen goeie gesprekken maar alleen beetje neuken

Je kan afwachten en kijken of het uiteindelijk wat wordt, of je kiest voor jezelf en zoekt een vrouw die wel open staat voor een relatie.

Ik heb een vriend die gek op mij is en hoe vaak ik ook zeg dat ik geen relatie wil hij schijnt het niet te (willen) begrijpen (overigens heb ik geen seks met hem). Hij blijft maar hoop houden
Zo werkt het echt niet bij iedereen. Van dat stofje en binden enzo.

Daarbij wil je maar één ding horen. En dat slaat nergens op want het zijn enkel speculaties. Niemand kan in de toekomst kijken. Wel kan je uitgaan van wat er tegen je wordt gezegd, in het heden, door de desbetreffende persoon.
quote:apestaartje30 schreef op 07 februari 2017 @ 21:24:

Zo werkt het echt niet bij iedereen. Van dat stofje en binden enzo.

Daarbij wil je maar één ding horen. En dat slaat nergens op want het zijn enkel speculaties. Niemand kan in de toekomst kijken. Wel kan je uitgaan van wat er tegen je wordt gezegd, in het heden, door de desbetreffende persoon.Mee eens.

[...]

Dus ongeacht dat ze zegt dat ze geen relatie wilt. Is er best een kans dat ze me wel leuk leuk vind en misschien niet echt laat blijken. Omdat ze bang is weer te veel geclaimed te gaan worden? En het rustig wilt opbouwen?Ja dat kan. Zo was ik ook toen ik vriend leerde kennen. We zijn nu 15 jaar samen :-) Ik had slechte ervaringen met claimende mannen.
.
quote:impala schreef op 07 februari 2017 @ 21:28:

[...]

Ja dat kan. Zo was ik ook toen ik vriend leerde kennen. We zijn nu 15 jaar samen :-) Ik had slechte ervaringen met claimende mannen.En hoe liet jij hem stiekem toch een beetje blijken dat je hem wel mocht. En heb je tips/advies voor mij waar ik rekening mee zou kunnen houden als ik onbewust misschien toch ga claimen? like waarmee moet ik oppassen of iets in die trend.
Djeez zeg ..ik hoop dat je tussen de lakens niet zo veel aansturing nodig hebt.

Ik zie je er voor aan om op het moment suprême het vivaforum nog ff te raadplegen ...
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
quote:elviva schreef op 07 februari 2017 @ 21:32:

Djeez zeg ..ik hoop dat je tussen de lakens niet zo veel aansturing nodig hebt.

Ik zie je er voor aan om op het moment suprême het vivaforum nog ff te raadplegen ...Nah dat niet maar hou er wel van te weten wat vrouwen soms bedoelen. Niet dat ik alsnog hoop zou gaan houden want als deze dame het niet waard was geweest voor mij had ik me er allang geen zorgen om gemaakt. Dus wel wel echt zeker weten dat het niets zou kunnen worden voor ik haar zou opgeven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven