December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Vorig jaar hebben we veeeeeeeul regen gehad in Belgie.

Opzich wel een leuke vakantie geweest hoor maar ik ga dit jaar niet met 2 peuters en een kersverse baby in een vouwwagen hier in NL zitten te pier-ogen.

De eerst volgende vakantie wil ik verzekerd zijn van zon, zon en ZON!!!

Toenet nog een leuk nieuwtje te horen gekregen; een bevriend stel van ons die krijgen een tweede kindje begin augustus!

Leuk leuk leuk!

Vanmiddag als de meiden wakker zijn gaan we naar een verjaardag. Gezellig!

xx
Ah Loewyz heeft zich op Hm gemeld. Nog steeds met dikke buik en baby inside.

Joni: Ik dacht dat dat receptentopic op Hm alleen was voor snelle recepten? Dan hoort deze er niet echt thuis, was best wat werk + lang wachten ivm oventijd.

Lastig dat Boyd nog steeds geen avondeten wil. Mijn neefje heeft anderhalf jaar niks gegeten 's avonds en zo langzamerhand gaat het wat beter. Alleen frietjes en af en toe een rauwe wortel at hij.

Manu eet altijd wel wat, soms alleen vlees en een aardappeltje. Groenten gaat wel lastiger.

Mainecoon: (Oeps, had bijna je echt naam getypt, stom zeg) Leuke filmpjes/foto's op je site. Leuk ook om te zien dat ze echt samen spelen.

Nurse: Tja, en om nou met 2 peuters + baby + vouwwagen helemaal naar Zuid-Spanje te rijden...

Nee maar ik begrijp het hoor, een vakantie met regen is ronduit kut. Zeker met kleine kindjes op een camping.

Leuk van je vrienden!

Wij gaan zo ook naar een verjaardag. Schoonmams is jarig. Manuel heeft een tekening voor haar gemaakt.

Op het kdv zeiden ze dat hij zijn stiften al zo goed vasthoudt, echt tussen duim en wijsvinger. Hij kan ook best al netjes kleuren voor iemand van net twee. Alleen snapt ie geen ballen van hoe de kleuren heten. Als ik vraag wat voor kleur is dat, antwoord hij altijd 'goen'.
hey meiden.......... scrol ik even tussen de regels door, heb ik in ene meldplicht... ehm bij deze dus haha...

Hier (nog) niks hoor, moet nog een aantal dingetjes in gereedheid brengen en dan ben ik er helemaal klaar voor...

Maar liever vandaag dan morgen. Snap Joni nu helemaal van wat ze destijds zei toen ze hoogzwanger was van Eize. Op zich heb ik niks te klagen, gaat alles goed, zo af en toe eens wat voorweeen, maar vind het gewoon niet leuk dat ik niet gezellig met Merijn op de grond kan zitten / liggen spelen. Ik hou het maar gewoon op boekjes lezen op de bank en boodschappen halen bij de AH (Racet Merijn met zo'n minikarretje door de winkel heen).

Tinus, mocht het echt zover zijn, dan krijg je sowieso wel een sms

Morgen nog een liggingsecho, dat is mijn 5e echo al bij de vk. (met 10w, 13w, 20w, 32w en dan nu met 37w) Had ik vorige keer echt niet. Nou ja vind het allemaal wel prima. Heb hem laat in de middag, dus R. gaat ook eventjes mee. Toch de laatste keer dat we de kleine spruit zo kunnen gaan zien.

Nou ja ik ga nog even gauw stofzuigen voordat Merijn wakker is.. sorry meiden ik heb al even niet meegelezen, dus weet totaal niet waar het hier zo over gaat (wat dat betreft is HM makkelijker te volgen haha).
Hallo meiden,

hou het even kort, ben nog steeds niet lekker, last van m'n buik. Waarschijnlijk een bijwerking van de ab.kuur.

Ga nu ook even op de bank liggen,

Fijne avond allemaal,

x
Kolf-apparaat staat klaar in de tas, de borstvoeding staat ontdooid in de koelkast voor Eize. Ik ben dus klaar voor het werk morgen.

Het pizza-maken met Boyd was heel leuk. Hij op het krukje en dan kijken hoe pappa met de mixer het deeg maakt. Daarna met mamma de champignons schoonmaken en samen snijden. Ik hield het mes vast en Boyd met zijn handje boven op mijn hand. Dan nog de olijven snijden.

De ingredienten mocht Boyd op de pizza gooien en keek hij hoe het de oven in ging. Toen het klaar was, mocht hij ook in de oven kijken naar het resultaat.

In ieder geval heeft hij wat happen pizza op met wat groenten en vlees erop ! Eerst had hij hapklare kleine stukjes van ons gekregen, maar dat wilde hij later niet meer. Hij wilde ook net als ons van zo'n groot stuk happen.

Tinus

De snelle recepten was de opstart van het topic. Maar als daar ook andere recepten op komen, is het weer makkelijker voor iedereen om het terug te zoeken. Op Viva kan je het dan nooit meer terug vinden. En de titel 'snelle recepten' interpreteren we gewoon als 'snel terug te vinden recepten'

En lange oventijd vind ik nooit erg. Het gaat mij meestal om de voorbereidingstijd. In de tijd van de oven kan je weer andere (nuttige) dingen doen.

Loewyz

Ik dacht er vandaag nog aan dat ik tijdens mijn laatste weken zo zat was van de zwangerschap. Achteraf gezien snap ik niet dat ik Nils niet wat meer heb ingezet in de weekenden toen, of dat hij af en toe vrij heeft genomen. Nu ik de afgelopen 2 weken ziek was, heeft hij het ook prima voor elkaar gekregen met 2 kinderen. Daar had ik ook gewoon in mijn zwangerschap meer gebruik van moeten maken. (beetje laat he?)

Maar geloof me, Merijn komt niets tekort hoor. Het is gewoon je eigen gevoel dat je niet meer mobiel bent.

Ligt baby niet goed dan?

GROEP

Zijn er hier nog kinderen die ook nog geen mamma zeggen? Boyd is 1 en al pappa, zelfs als iemand vraagt waar mamma is en ik gewoon in de kamer ben. Dan zegt hij steevast Pappa en wijst naar Nils. Ik vind het niet zo heel erg hoor, moet er wel een beetje om lachen.

Ik zei laatst al voor de grap: ach, ik ben gewoon die mevrouw die hele dagen thuis is en die handig is voor het eten.
Joni: Heel veel succes morgen op je eerste werkdagje weer.

Veel succes ook met kolven en goede labels gebruiken he op je opbrengst...

Over papa gesproken

Yora zegt natuurlijk geen papa maar ze zegt wel barbapapa en Spike de hond van de gastouder spreekt ze ook uit als papa

er is wat verwarring ontstaan over de papa van haar vriendje Dean. Volgens mij ziet Yora hier 'papa' als een soort naam voor de vader van Dean. Ook een keertje dat Yora papa zei en Dean zei wat Yora zou moeten zeggen... O.

Nu heeft ze het ook wel eens over Dean en Papa (en zijn mama) en dan zeg ik altijd Ja... papa van??? en dan zegt Yora Dean... en hoe heet de papa van Dean?? O.
Mette: Hoop dat je je morgen weer beter voelt... kijk je nog steeds naar dat boer zoekt vrouw? Ik vind dat er echt niks op tv is op de zondagavond...

Tinus/Joni: Je kan natuurlijk een lasagne gerecht bijvoorbeeld ook maken op een dagje dat het niet zo druk is... invriezen en op een drukke dag hoef je het alleen nog maar in de oven te schuiven... ook een snel gerecht
Loewyz ja het einde komt in zicht he. Kan me voorstellen dat je t zat bent. Ik ken het gevoel. Kwam Merijn voor of na de uitgerekende datum?

Joni klinkt leuk dat pizza maken met Boyd. Als hij geen warm eten eet geef je dan brood of niks?

Mette beterschap meissie!

Ik ben zelf ook nog steeds grieperig/verkouden Brian gelukkig niet meer. Vanmorgen heb ik de hele ochtend op bed gelegen. Het is dat ik last kreeg van mn rug want anders lag ik er nu nog in haha.

Ben nu bijna 34 weken zwanger.. gaat nu toch wel snel.

Peet heeft net nog een foto gemaakt van mn buik omdat je later nooit meer gaat geloven dat ie zo groot kan worden. Als de batterij is opgeladen zal ik m ook weer op HM zetten.

Babywas is gedaan, strijk nog niet. Daar heb ik zo'n hekel aan. Ik strijk nooit spullen voor Brian maar voor pasgeboren babys is het toch wel een goed idee. Bij die kleintjes kan een kreukje best schuren. Maar na maat 56 wordt er niet meer gestreken hier.

Kamertje is nu ook bijna af. Brian heeft een nieuwe kledingkast en de commode is verhuisd.

Bed gaat van de week ook omhoog. 'moet' van de kraamzorg (lijkt me onzin want als ze nu komen dan liggen we toch allemaal in t ziekenhuis). Maar ik vind het zelf ook wel prettig kan bijna niet meer uit bed komen. Zeiltje leg ik er niet in hoor. Ik leg wel een badhandoek onder de lakens en verder geloof ik het wel.

Als we nu nog de namen en een geboortjekaartje kunnen verzinnen dan zijn we een heel eind!

verder niet zoveel inspiratie om te schrijven.

x
Yora, dank je wel. Grappige afbeelding en de pappa volgens Yora.

Met Eize begin ik zelf met fruithapjes maken en misschien ook wel zelf groentehapjes. Dat is misschien wel een goed idee van jou, om geen potjes eten te geven om zijn smaak te verbeteren. Ik zei al voor de grap: Boyd gaat gewoon weer opnieuw beginnen met eten als Eize ook vast voedsel mag hebben. Van gepureerd tot zachtjes aan wat stukjes in het eten. Ik heb wel zo'n idee dat Boyd beter gaat eten als Eize ook vast voedsel gaat krijgen. Boyd is wel een jongetje om dingen samen te doen of aan Eize voor te doen hoe het moet. Zo kan ik Boyd ook stimuleren om mee te eten, het goede voorbeeld aan Eize geven.

Ik ben gelukkig niet meer radeloos over zijn niet-eten, die tijd heb ik gehad.

Oef

Het is eten wat de pot schaft en hij krijgt geen alternatief. Soms ziet hij dan een banaan op de aanrecht en die wil hij dan heel graag, maar die krijgt hij dan niet.

Alleen zijn toetje blijft hij wel krijgen, dat vind ik onderdeel van de maaltijd.

En nu ga ik naar mijn bedje toe. Hopelijk blijft het vannacht bij 1x uit bed komen.
Ooo jaa.. Joni... ik zat gisteren eens wat te neuzen op het forum... en toen kwam ik ook weer zo'n topic tegen over een kindje dat niet wilde eten... en daar las ik dat die typische olvarit smaak door de rijstebloem (ofzoiets?) komt... misschien als je echt echt radeloos bent dat anders eens proberen door zijn eten?

Hoe ga je dat trouwens doen met Eize? Ik zou als ik jou was in ieder geval proberen om hem dan geen potjes te geven zodat hij meteen went aan normaal eten? Scheelt misschien een hoop gezeur... of bio potjes? zou dat uitmaken?
Jemig wat hebben jullie zitten ouwenhoeren zeg van het weekend....

Wij hebben een super gezellig weekendje gehad in Arnhem! en het logeren ging ook prima!

Bij Justin op school was het ook erg leuk! Heb best veel kunnen vertellen en laten zien, ze waren ook helemaal happy met het boek!

Sannie, ik ken ze wel, maar blijf het aparte dingen vinden, maar van mij mag Amber opzich wel in hoor! Hoor eigenlijk nooit of ze hem ook echt gebruiken.

Nurse, hoe is het nu met Roxanne?

En de auto?

Leuk weer uitbreiding in de vriendengroep!

OOO maar het leest wel lekker snel zo met al die drank en sigaretten reclame tussendoor!!!!

Mette, fijn dat de kuur snel aan slaat! Alleen balen dat je nu weer last hebt van bijwerkingen....

Joni, succes weer morgen!

Leuk samen pizza bakken!

Tinus, ik hoop dat de verkoudheid niet verder doorslaat en Manuel bespaart blijft!

Gezellig dat de buurtjes zijn wezen buurten!

Lekker he zo'n eigen autotje! Leuk dat Manuel hem gelijk een naam heeft gegeven!

mainecoon, leuk weer je site!

Loewyz, leuk morgen weer een echo!

Zo ben weer bij, hou het hier weer even bij, morgen weer meer!
Hebben jullie dat topic over mogelijk zwanger worden met bipoloaire stoornis gezien?? Ik wil daar niet haar topic gaan vervuilen... maar ik vond het al zó ontzettend zwaar die zwangerschap en die periode erna... zo'n achtbaan aan emoties... ik ben zo niet mezelf geweest... en daar ook best van geschrokken... ik heb soms echt het idee dat ik nu nog aan het bijkomen ben van die periode... en ik dacht echt dat ik iets had ofzo waarvan ik zelf niet wist dat ik het had toen ik naar die psych ging ik wil niet weten wat voor periode het moet gaan worden met iemand die echt iets heeft zeg maar

maar volgens mij is Mainecoon de enige hier die dit een beetje herkenbaar vond toch?

(om het maar weer eens lekker luchtig te houden )
mette en oef, van harte beterschap!!

joni, casper heeft de voorkeur voor mama, maar wijst wel papa aan als het moet. Bij het eten wil hij soms specifiek hulp van papa en roept dan dus mama. dan zeg ik tegen hem, vraag maa": papa helpen? En dan vraagt hij (na 2 keer mama helpen?) dus papa helpen? en dan kijkt manlief quasi verast op en zegt hij tuurlijk.. dat soort dingen helpen hier wel. het grappige is dat hij verder iedereen wel gewoon aanroept met een naam (opa oma enz), alleen wij zij standaard mama)

marloes, fijn dat het weekend geslaagd was. wij werden vanmorgen ook samen in een verder leeg huis wakker, toch altijd apart. maar toen de turboschoonmaak ingezet en een uur later was het huis aan kant en kwamen de kinderen al thuis (gisteravond theater en overdag allebei naar een dag van scouting)

de tip van yora over geen potjes lijkt me inderdaad erg slim voor Eize.. maar Renske heeft misschien 3 potjes in haar hele leven gehad en heeft wel erg slecht gegeten en wil nu nog geen gemengde gerechten en casper met evenveel potjes eet nog steeds alles, liefst wel lekker gekruid..

loewyz, lekker morgen weer kindje kijken en succes met de laatste loodjes..
Ben ik weer eventjes kort... Merijntje is nog zo af en aan wakker en dan slaapt ie. Net was hij helemaal overstuur... hij kon vertellen dat is AU had en kreeg eruit dat ie zei dat ie pijn in zn hoofd had... maar denk eerder dat ie bedoeld pijn in zn mondje, aangezien hij al een tijdje weer aan het kwijlen is, op een speen van een fles kauwt en met zn vinger in zn mond zit. (normaliter duimt hij gewoon)... hij moet nog een aantal kiezen, dus verbaast me niks. Net even een pilletje in zn billetje gedaan en R. ligt nu met hem in ons bed in de hoop dat ie in slaap valt en ondertussen de paracetamol gaat werken.

Merijn heeft nooit zo'n last gehad dus hoop maar dat het hier bij blijft, vind het echt heel sneu!

Trouwens vandaag hebben we wel zn ledikant opgeruimd. Sinds vorige week slaapt ie in zn 'grote' bed. Gaat niet altijd even goed, maar nu moeten wij en hij echt even doorzetten. (ledikant keek hij na 2 nachten al niet meer naar om).

@joni

Ik laat R zoveel mogelijk met Merijn spelen als hij er is. Vooral met zn duplo trein e.d. dat lukt mij dus echt niet. Verder doe ik het rustig aan, maar heb nog zo af en toe mijn (nesteldrang) uitspattingen waar ik dan echt even aan toe moet geven, voor mijn gevoel.

De beeb ligt trouwens prima hoor voor zover ik weet. Weet zeker dat ze al sinds 28 weken met dr hoofdje beneden ligt. Wel ben ik deze zwangerschap extra gecontroleerd op suiker en groei van de beeb omdat Merijn 9 pond was (als of dat niet vaker voorkomt maar goed) Deze kleine uk wordt geschat op 6 a 7 pond, met een beetje geluk gaat het dus zeker een kilo schelen... ben heeeeeeeeeel benieuwd.

@Oef, misschien komen onze kids wel tegelijk... zo lang hoef jij natuurlijk ook niet meer.... Merijn was 5 dagen te laat... dus als die trend zich doorzet heb ik nog een week of 4.

Ik ga weer even boven kijken. Het is nu stil...

BYE!
Hey allemaal!

Ik kwam een tijdje terug Indian Rose tegen op Hyves en zei zij dat ik nodig eens een keertje moest komen buurten. En hier ben ik dus!

Ik heb net de laatste pagina doorgelezen en dat is zo grappig! Er is gewoon niks veranderd! Dezelfde groep, met dezelfde - herkenbare - berichtjes! Net alsof ik gisteren nog heb meegelezen...Alhoewel er wel meer 'klein grut' is bijgekomen :-)

Met ons gaat alles heel erg goed. Tim is een lekkere eigenwijze peuter met een eigen willetje. Hij gaat steeds meer kletsen en dat is soms heel grappig. En... als alles goed blijft gaan, krijgt hij er in augustus een broertje of zusje bij!

Leuk om weer es te lezen hoe het met jullie gaat!
He Patries,

Leuk om je hier weer eens te zien. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Loewyz; misschien een ideetje, waarom maak je geen duplotrein op je salontafel. Jij op de bank erbij, Merijn naast de tafel? Kun je evengoed lekker spelen met hem.

Sannie; naar welk theaterstuk waren jullie geweest? Was het leuk?

Yora; toch is het met een md wel iets anders dan je rot voelen door alleen de hormonale verandering in je lijf of een postnatale depressie hebben. Toevallig is iemand die ik ken, zwanger en heeft borderline. Heel zwaar, maar het gaat goed wel met de juiste medicatie. Alleen vind ik het risico voor het kind best groot. Ze moet in A'dam bevallen bij omdat haar kindje verslaafd geboren zal worden door de medicatie die ze nu gebruikt.

Marloes; gelukkig hebben jullie zo genoten van het romantische nachtje weg!

Joni; O spannend weer werken! Succes vandaag!

Oef; ben benieuwd naar je buikfoto.

Jullie zijn dus nog niet uit de namen, wel al een lijstje met evt. namen, of dat ook nog niet?

Tinus; klinkt als een gave kleur voor je auto, foto?

Ik zou vandaag werken omdat ik morgen naar de gyn. moet, maar ben vandaag thuis gebleven. Heb nog best veel harde buiken en ben gewoon nog niet lekker. Niet ziek gemeld, heb nog genoeg werk hier om m'n uren te maken deze week. Nova is evengoed naar m'n moeder, kan ik even rustig aan doen vandaag.

Ik ga even lekker onder de douche, en dan weer naar bed denk ik
Patries leuk om te lezen dat alles goed met jullie gaat en dat je zwanger bent. Verder hou ik t kort want ik denk dat je dit toch verder niet meer leest.

Mette we hebben wel een lijstje met namen maar we worden het maar niet eens. Ik vind het wel tijd worden nu. Dat kaartje komt best goed maar ik wil wel graag twee namen hebben voor de geboorte.

Mn zusje kreeg haar eerste 2 kinderen zo prematuur dat ze nog helemaal geen naam hadden. Ze heeft ze zelf verzonnen omdat haar man toen beide keren in het buitenland zat. Hij was t er wel mee eens hoor maar toch is het niet zo lekker nadenken als je al bevallen bent.

slim van je om thuis te werken. En wat lekker dat je moeder zich goed genoeg voelt om Nova op te vangen. beterschap verder.

Joni hoe is je werkdag gegaan?

Loewyz doe jij maar eerst bevallen hoor. Ik vind het nog een beetje vroeg voor mij.

Marloes leuk dat jullie zo'n gezellig weekendje hebben gehad.

Tinus gefeliciteerd met je kikker-wagen lijkt me een hele leuke auto!

Morgen weer naar de gyn op controle. moet nu om de week. Ik hoop dat de kinders weer wat gegroeid zijn.
@Patries, leuk weer wat van je te horen! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de kleine spruit in je buik!

@Mette, balen dat je je niet zo lekker voelt. Hopen dat die harde buiken gauw wat gaan afnemen. Doe lekker rustig aan (ook al heb je genoeg werk liggen).

Thanks voor de tip. Helaas hebben we net Merijn geleerd dat hij echt op de grond (of zn eigen tafeltje) moet spelen. Aangezien onze tafel niet geheel krasbestendig is en wil er nog zeker een paar jaar mee doen.

Merijn heeft trouwens de hele nacht tussenin liggen tukken. Niet meer wakker geworden en vanmorgen om 8 uur gaat ie in ene recht op zitten en zegt dat ie met de kindjes wil spelen (KDV) denk mooi, hup aankleden en gaan, want normaal is ie er al met die tijd. Niks aan het handje meer. Dus wat het nou geweest is ....... Hopen dat ie vanavond gewoon weer lekker in zn eigen bedje gaat liggen.

Nou ga nog ff internetshoppen. Heb nog een aantal dingen nodig, maar heb geen zin om het hele winkelcentrum hier af te waggelen.

Fijne dag!
Hoi allemaal,

Even kijken hoever ik kom hoor. Ik heb Manu voor een dvd van Elmo gezet. Kind is helemaal in zijn nopjes en zit mee te zingen. Ik ben compleet brak en bijna mijn stem kwijt. Gisteren voelde ik me al niet lekker dus met paractemol, extra dekbed, dikke pyjama en sokken naar bed gegaan. Een uurtje later begon Manu te huilen. Duidelijk ook keelpijn en rottig. Het arme kind leek wel een kapotte koffiemolen. De hele nacht heeft ie liggen draaien en klieren en wij hebben dus de hele nacht in stukjes geslapen, hier en daar een uurtje. Pff, ben helemaal kapot nu dus. En Manu lijkt hartstikke vrolijk en nergens last van te hebben!!

Patries: Echt heel suf, maar ik heb gisteren nog aan je zitten denken!! Was ook al van plan om op Hyves eens te vragen hoe het met je gaat. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! En leuk dat je wat liet horen hier!

Loewyz: Haha, vergelijkbare nacht met een vrolijk kind als resultaat dus. Wat leuk dat Merijn al in zijn grote bed slaapt. Wel jammer dat het nog niet altijd goed gaat. Maar hij sliep de laatste maanden toch ook veel onrustiger als vroeger toch?

Enne wat bedoel je met 'het hele winkelcentrum hier'? Haha, die Albert Heijn, bakker, Bruna en fietsenwinkel bedoel je??? Nee stel je voor, als je daaraan begint, hahahaha!

Mette: Lekker dat Noof naar je moeder is zodat je zelf nog een dagje rustig aan kan doen.

Enne.. bijgaand de foto van mijn kikkerauto.

Oef: Oh wat lastig dat jullie nog geen namen hebben. Tenminste dat lijkt mij lastig (ben beetje planmatig ingesteld, ik zou er doodzenuwachtig van worden!)

Marloes: Klinkt als een leuk weekendje. Arnhem is een leuke omgeving. Ben je toevallig nog in Burgers Zoo/Bush geweest en naar het openluchtmuseum?

Wat een weer hè? Ik heb een goed excuus om een dag op de bank te hangen. Helaas wel nog een klein uurtje wat werk doen maar dat is alles. Verder doe ik gewoon NIKS!

X
Tinus klinkt alsof jullie hetzelfde hebben als ik heb. Rare stem en brak. Beterschap.

En ja ik wordt ook best een beetje zenuwachtig van het feit dat we nog geen namen hebben ben blij dat we geen dubbele namen doen zeg.

Nou het zou hier nu droog zijn volgens buienrader... mooi niet.

Toch maar even boodschappen doen nu want straks is Brian al weer thuis.
Oef: Jij ook al de keelgriep? (is dat een nieuwe variant, fijn dat we hem samen mogen uitproberen dan)

Is Brian maar een halve dag naar het kdv ofzo?

Heb je al een afspraak wat je doet als je nog geen namen hebt en je gaat bevallen? Bijv jij een naam en Peet een naam ofzo?
@Tinus, coole auto!!!

Hahaha, de fietsenzaak is alweer vertrokken daar.

Ik bedoelde trouwens de oosterhof en alexandrium... Heb mn slag al geslagen via hema.nl en nou strakjes hoef ik alleen nog maar even naar de prenatal en kruidvat... daarna ga ik op mijn luie kont zitten en niks doen ;)

Slapen ging idd ruk bij Merijn. Tot na een week in zn nieuwe kamer (nog in ledikant) toen wilde hij graag. Nu hij in zn nieuwe bedje ligt was hij de eerste 2 nachten erg enthousiast... (en wij natuurlijk ook) nu probeert ie van alles uit en moeten we eerst voorlezen, wil hij knuffels uitzoeken die bij hem mogen slapen die nacht, nog even een liedje zingen alles om het slapen maar uit te stellen... maar... hij slaapt in elk geval wel in zn bedje. (Had inmiddels al een wiegje gekocht voor de kleine meid, dus opzich had ie nog in zn ledikantje mogen blijven liggen).

Ik ga er weer van tussen, doeg!!
Tinus nee we hebben geen afspraak over wat als de kinderen komen en we hebben nog geen naam. Deze week beslissen we gewoon. punt..

En de keelgriep heet ie zo. Ja die heb ik ook. Ik wil je niet chagerijnig maken maar ik heb dr al meer dan een week last van. Schiet niet echt op.

Brian gaat altijd halve dagen naar het kdv. Hij mag blijven tot half 2 maar we halen hem eerder op zodat hij thuis kan slapen. Anders moeten we m daar laten slapen en wakker maken. Als hij niet meer slaapt 'smiddags dan ga ik verlengen tot half 3 daarna sluiten ze.

Dus 3 ochtenden gaat hij nu.

Loewyz handig he hema.nl ! Bij prenatal kun je ook best veel online krijgen maar als je er 1 in de buurt hebt heb je meer keus.

Groep

ik ben nog op zoek naar een 2e maxi cosi. Er staan er veel op marktplaats. Wat zouden jullie bieden voor een maxi cosi van 4 jaar oud (met zonnekap en verkleiner) voor 2 kindjes gebruikt?

Nieuw is tie 85 euro.

Iets van 30 euro of zo? Meer toch niet?
Oef: Geen idee of tie de keelgriep heet, heb ik ter plekke zo verzonnen... Zo ik hoop dat je geen gelijk hebt dat ik een week bezig ben dan. Heb het nu vanaf vrijdagvaond en ben het nu al zat. Halve dagen kdv is wel lekker voor Brian, ook niet zo vermoeiend.

Ja 30 euro lijkt me ook wel een goede prijs hoor. Ding is dus voor 2 kindjes gebruikt dus zeker niet nieuw meer?!

Loewyz: Wat zeg je nou, is die fietsenwinkel weg? Nou moe, was net van plan om daar eens mijn slag te slaan, haha!..

Veel plezier bij Prenatal. Die is verhuisd nu toch?

Ik ga eens kijken of ik Manu in bed krijg (hij zit weer vol, ben bang dat ie zijn speen niet wil en dan is het meteen klaar.)

En dan duik ik zelf ook even mijn bed in.
Oef: Ik weet niet wat ik er voor zou bieden... ik vind bieden op marktplaats altijd heel moeilijk!

Maar... als dat ding nieuw 'maar' 85 euro kost... waarom kopen jullie dat ding dan niet gewoon nieuw? Je weet nooit wat die mensen er allemaal mee uitgespookt hebben en zeker de eerste maxi cosi die je nodig hebt zijn die kindjes nog zo kwetsbaar...

(en een ander merk Römer ofzo? en zo'n prenatal inruilactie?)

Ik heb voor nu trouwens ook een nieuwe Römer vast bij mijn moeder in de auto en een tweedehandse voor mezelf (nou ja voor Yora dan )als ik onverwachts met iemand meega in de auto dus eigenlijk mag ik niks zeggen ;) ...)

Voor een kinderstoel die al 4 jaar oud is en al voor 2 kinderen gebruikt vind ik denk ik iets van 30 euro inderdaad wel het maximum (?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven