Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hai Pop !

Klinkt goed en lekker hoor dat het zo goed gaat tussen jou en RP2 !
Hoi Miran, dank je!

Jij niet teveel piekeren over TM hoor! Fijn dat je zo lekker gezoend hebt vanmiddag, maar nu niet bedenken hoe leuk en lief hij kan zijn, want hij kan ook heel erg niet-lief zijn. Goed luisteren als hij zegt dat hij er nog niet aan toe is om een relatie te beginnen. Zo bespaar je jezelf een hoop ellende denk ik! Ben benieuwd wanneer GL weer wat laat horen!
nee hoor, dat heb ik je nooit afgeraden...ik heb t zelf ook tegen mn ex gezegd (jaar na dato) en ook gezegd dat ie hulp moest zoeken voordat ie zichzefl ten gronde zou richten.Maar ook gezegd dat hij mij - en waarschijnlijk degenen voor en na mij - beschadigd had. Bij hem was er ook nog een alcoholprobleem (Engelsman he, dan weet je t wel). Zag m jaar na ons gesprek weer en toen ging het zichtbaar bergafwaarts met hem, veel dikker, onverzorgder, nog meer hufterig gedrag...zo zonde van zon prachtige man (uiterlijk en innerlijk). En moest mezelf (met behulp van vriendinnen) zo beheersen om niet meer de reddende engel uit te hangen...heb m toen echt uit mn systeem moeten verbannen.
nou, GL....ben ik ook benieuwd naar !

Heb het met TM vandaag niet over "ons" gehad hoor....
Pop!! klinkt goed met RP2 en toch bijzonder dat je dan je eigen leven ook weer zo fijn vindt. Iig niet zon zwaankleefaan-stelletjesgedrag (word ik ook spontaan allergisch van)
Ik ga maar eens even opruimen hier en dan te bedde.........

Thanks voor het meedenken weer....!

Er moet maar weer gauw een nieuwe leukerd in het leven komen. Zo een die mij TM echt doet vergeten..dat zou wel handig zijn.

Truste ! x
Truste lieve Miranda! hou je taai he en geniet nu gewoon na zonder te malen (jaja weet dat dat moeilijk is).
quote:[[...]HAHA.......Jouw rode zee mag niet worden bevaren? PS bij jullie wel ???
bij mij wordt er helemaal niet gevaren....
quote:Xenia66 schreef op 18 januari 2009 @ 18:40:en soms heeft ie dat harde, zoals bij bedienend personeel...ik heb wel es tegen m gezegd: he, doe es ff normaal. volgens mij is dit wel normaal bij de Grieken toch?....die kennen veel meer hierarchie dan wij hier.

Sorry, zat nog ff terug te lezen..
dacht dat je al sliep...stiekumerd :-)

mmmm lastige vraag over die hierarchie, misschien wel misschien niet, sommige bazen staan boven alles en iedereen en anderen weer niet...maar ok in het algemeen kun je wel zeggen dat het daar sterker is dan hier ja.
quote:Miranda01 schreef op 18 januari 2009 @ 22:58:

[...]

PS bij jullie wel ???

Alleen als ik man in kwestie heel erg goed ken en over mn schaamte heen ben... Dus nee!

Xen, ja ik hecht veel waarde aan mijn eigen tijd. RP2 gelukkig ook. Ik ben wel in voor spontane ideeen, maar heb ook vaak zat dat iemand me belt om bijvoorbeeld samen te eten en dan kan ik heel koel reageren, omdat ik het even "in mijn systeem moet passen".

En ik ben ook blij dat het met RP2 allemaal soepel verloopt, wat niet wegneemt dat ik af en toe onzeker ben hoor! Vanmiddag sms gestuurd, helemaal geen reactie gehad, vonnikniezoleuk, maar net belt ie even om me weltrusten te wensen. Dus 'zorgen' om niks!

[...]

PS bij jullie wel ???

Bij mij mag het als ik helemaal op mijn gemak ben wel, nu dus nog niet

VM heeft er totaal geen problemen mee......

[...]

PS bij jullie wel ??? En sinds ik spiraaltje heb, kun je niet eens meer spreken over een zee, laat staan een rode :-) maar verder wat pop zegt hoor, alleen als ik iemand beter ken en me op mn gemak voel..
Goedemiddag!

Lunch???

Hey sweeties!

Bijna de dag alweer voorbij, de kinderen waren lief en hardwerkend, op dagen zoals vandaag vind ik mijnw erk weer leuk!

Ik heb spierpijnnnnnn....man niet te filmen! De instructrice gister daagde me uit alles een kilo aan beide kanten zwaarder te pakken. Dat voel ik nu!
Goeieavond. Iedereen weer hard aant werk geweest zo te zien?

Xen: over de achterbank; we gingen een drankje drinken gister. Maar voor de leuke cafeetje moet je hier toch echt het dorp uit; vandaar dat we met de auto gingen. En nee, zn achterbank niet uitgeprobeerd. Twas gewoon gezellig :-)

Valt me op dat je aardig van de buitenlandse exen bent, xen. Of lijkt dat alleen maar zo met een engelsman en een (paar) griek(en) ?

Pop; wat vervelend dat je moeder onbeantwoord verliefd is (geweest?).

Bij mij rustig dagje opt werk, straks een stukje lopen voor de pondjes eraf te houden.

Fijne avond y'all!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Halloooo!

Ook weer thuis (gelukkig!) Druk dagje gehad, maar vriendinnetje had even advies nodig en nodigde me uit voor lekkere lunch, leuke onderbreking! Maarre.niet zon lekkere lunch als die van Pop..

Ohhhh wat voor beeld creeer ik hier :-) ja, idd buitenlandse exen, maar heb ook 6 jaar in het buitenland gewoond he? En woonde op een vrij toeristisch eiland...

Dus gezelie met VDL gehad, Ingel?

Miran, hoe is t met jou?

En WM: veel sterkte vanavond he (naast t plezier om hem weer te zien). Hoop echt dat t lukt om een en ander aan te kaarten! Blijf bij jezelf en heb vertrouwen in jezelf, dan lukt t vast wel.
Mozz!!!!!! waar ben je????
Joehoe, even zwaaien, want ik ga sporten.

Alles ok hier

Xen, gezellig zo'n lunch!

Maar.......wat een rotweer is het !!!

Doe dan maar zon en vrieskou.....
Dank je Xenia....ik ga inderdaad even goed met VM praten....

Verder ben ik ook niet zo heel lekker...koppijn, misselijk, last van mijn darmen, warm en koud etc

Miranda...Sportse!

Ingel....fijn dat je een leuke avond hebt gehad!

Xen...lief dat je zo'n goede steun was voor een vriendin....toch nog een beetje een lieve mona rol
Bahhhh....wat is toch die megazoetbehoefte na het avondeten?
Oh nog griepig aan t worden ook? beterschap dan!

En mn rol was niet zo erg lieve mona hoor, we hebben hetzelfde vak, dus vanmiddag had ze even zakelijk advies nodig. Heb haar wel zover gekregen dat ze donderdag met mij en 4 vrienden van mij naar theater gaat. Ze zit nl, overspannen thuis en is soms met geen stok de deur uit te krijgen. We gaan naar Romeo over Julia met Beau van Erven Dorens, Johnny de Mol en nog een paar.
MP; even 2 dropjes eten, dat helpt! alhoewel, ik heb nu al halve zak leeg en moet nog eten....
Ow dat stuk schijnt heel erg goed te zijn! Nou moet je maar even laten weten hoe het was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven