Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 18 januari 2009 om 22:29
Hoi Miran, dank je!
Jij niet teveel piekeren over TM hoor! Fijn dat je zo lekker gezoend hebt vanmiddag, maar nu niet bedenken hoe leuk en lief hij kan zijn, want hij kan ook heel erg niet-lief zijn. Goed luisteren als hij zegt dat hij er nog niet aan toe is om een relatie te beginnen. Zo bespaar je jezelf een hoop ellende denk ik! Ben benieuwd wanneer GL weer wat laat horen!
Jij niet teveel piekeren over TM hoor! Fijn dat je zo lekker gezoend hebt vanmiddag, maar nu niet bedenken hoe leuk en lief hij kan zijn, want hij kan ook heel erg niet-lief zijn. Goed luisteren als hij zegt dat hij er nog niet aan toe is om een relatie te beginnen. Zo bespaar je jezelf een hoop ellende denk ik! Ben benieuwd wanneer GL weer wat laat horen!
zondag 18 januari 2009 om 22:31
nee hoor, dat heb ik je nooit afgeraden...ik heb t zelf ook tegen mn ex gezegd (jaar na dato) en ook gezegd dat ie hulp moest zoeken voordat ie zichzefl ten gronde zou richten.Maar ook gezegd dat hij mij - en waarschijnlijk degenen voor en na mij - beschadigd had. Bij hem was er ook nog een alcoholprobleem (Engelsman he, dan weet je t wel). Zag m jaar na ons gesprek weer en toen ging het zichtbaar bergafwaarts met hem, veel dikker, onverzorgder, nog meer hufterig gedrag...zo zonde van zon prachtige man (uiterlijk en innerlijk). En moest mezelf (met behulp van vriendinnen) zo beheersen om niet meer de reddende engel uit te hangen...heb m toen echt uit mn systeem moeten verbannen.
zondag 18 januari 2009 om 23:01
zondag 18 januari 2009 om 23:03
zondag 18 januari 2009 om 23:05
quote:Miranda01 schreef op 18 januari 2009 @ 22:58:
[...]
PS bij jullie wel ???
Alleen als ik man in kwestie heel erg goed ken en over mn schaamte heen ben... Dus nee!
Xen, ja ik hecht veel waarde aan mijn eigen tijd. RP2 gelukkig ook. Ik ben wel in voor spontane ideeen, maar heb ook vaak zat dat iemand me belt om bijvoorbeeld samen te eten en dan kan ik heel koel reageren, omdat ik het even "in mijn systeem moet passen".
En ik ben ook blij dat het met RP2 allemaal soepel verloopt, wat niet wegneemt dat ik af en toe onzeker ben hoor! Vanmiddag sms gestuurd, helemaal geen reactie gehad, vonnikniezoleuk, maar net belt ie even om me weltrusten te wensen. Dus 'zorgen' om niks!
[...]
PS bij jullie wel ???
Alleen als ik man in kwestie heel erg goed ken en over mn schaamte heen ben... Dus nee!
Xen, ja ik hecht veel waarde aan mijn eigen tijd. RP2 gelukkig ook. Ik ben wel in voor spontane ideeen, maar heb ook vaak zat dat iemand me belt om bijvoorbeeld samen te eten en dan kan ik heel koel reageren, omdat ik het even "in mijn systeem moet passen".
En ik ben ook blij dat het met RP2 allemaal soepel verloopt, wat niet wegneemt dat ik af en toe onzeker ben hoor! Vanmiddag sms gestuurd, helemaal geen reactie gehad, vonnikniezoleuk, maar net belt ie even om me weltrusten te wensen. Dus 'zorgen' om niks!
zondag 18 januari 2009 om 23:18
maandag 19 januari 2009 om 15:18
maandag 19 januari 2009 om 18:23
Goeieavond. Iedereen weer hard aant werk geweest zo te zien?
Xen: over de achterbank; we gingen een drankje drinken gister. Maar voor de leuke cafeetje moet je hier toch echt het dorp uit; vandaar dat we met de auto gingen. En nee, zn achterbank niet uitgeprobeerd. Twas gewoon gezellig
Valt me op dat je aardig van de buitenlandse exen bent, xen. Of lijkt dat alleen maar zo met een engelsman en een (paar) griek(en) ?
Pop; wat vervelend dat je moeder onbeantwoord verliefd is (geweest?).
Bij mij rustig dagje opt werk, straks een stukje lopen voor de pondjes eraf te houden.
Fijne avond y'all!
Xen: over de achterbank; we gingen een drankje drinken gister. Maar voor de leuke cafeetje moet je hier toch echt het dorp uit; vandaar dat we met de auto gingen. En nee, zn achterbank niet uitgeprobeerd. Twas gewoon gezellig
Valt me op dat je aardig van de buitenlandse exen bent, xen. Of lijkt dat alleen maar zo met een engelsman en een (paar) griek(en) ?
Pop; wat vervelend dat je moeder onbeantwoord verliefd is (geweest?).
Bij mij rustig dagje opt werk, straks een stukje lopen voor de pondjes eraf te houden.
Fijne avond y'all!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 19 januari 2009 om 18:37
Halloooo!
Ook weer thuis (gelukkig!) Druk dagje gehad, maar vriendinnetje had even advies nodig en nodigde me uit voor lekkere lunch, leuke onderbreking! Maarre.niet zon lekkere lunch als die van Pop..
Ohhhh wat voor beeld creeer ik hier
ja, idd buitenlandse exen, maar heb ook 6 jaar in het buitenland gewoond he? En woonde op een vrij toeristisch eiland...
Dus gezelie met VDL gehad, Ingel?
Miran, hoe is t met jou?
En WM: veel sterkte vanavond he (naast t plezier om hem weer te zien). Hoop echt dat t lukt om een en ander aan te kaarten! Blijf bij jezelf en heb vertrouwen in jezelf, dan lukt t vast wel.
Ook weer thuis (gelukkig!) Druk dagje gehad, maar vriendinnetje had even advies nodig en nodigde me uit voor lekkere lunch, leuke onderbreking! Maarre.niet zon lekkere lunch als die van Pop..
Ohhhh wat voor beeld creeer ik hier
Dus gezelie met VDL gehad, Ingel?
Miran, hoe is t met jou?
En WM: veel sterkte vanavond he (naast t plezier om hem weer te zien). Hoop echt dat t lukt om een en ander aan te kaarten! Blijf bij jezelf en heb vertrouwen in jezelf, dan lukt t vast wel.
maandag 19 januari 2009 om 19:00
Dank je Xenia....ik ga inderdaad even goed met VM praten....
Verder ben ik ook niet zo heel lekker...koppijn, misselijk, last van mijn darmen, warm en koud etc
Miranda...Sportse!
Ingel....fijn dat je een leuke avond hebt gehad!
Xen...lief dat je zo'n goede steun was voor een vriendin....toch nog een beetje een lieve mona rol
Verder ben ik ook niet zo heel lekker...koppijn, misselijk, last van mijn darmen, warm en koud etc
Miranda...Sportse!
Ingel....fijn dat je een leuke avond hebt gehad!
Xen...lief dat je zo'n goede steun was voor een vriendin....toch nog een beetje een lieve mona rol
maandag 19 januari 2009 om 19:08
Oh nog griepig aan t worden ook? beterschap dan!
En mn rol was niet zo erg lieve mona hoor, we hebben hetzelfde vak, dus vanmiddag had ze even zakelijk advies nodig. Heb haar wel zover gekregen dat ze donderdag met mij en 4 vrienden van mij naar theater gaat. Ze zit nl, overspannen thuis en is soms met geen stok de deur uit te krijgen. We gaan naar Romeo over Julia met Beau van Erven Dorens, Johnny de Mol en nog een paar.
En mn rol was niet zo erg lieve mona hoor, we hebben hetzelfde vak, dus vanmiddag had ze even zakelijk advies nodig. Heb haar wel zover gekregen dat ze donderdag met mij en 4 vrienden van mij naar theater gaat. Ze zit nl, overspannen thuis en is soms met geen stok de deur uit te krijgen. We gaan naar Romeo over Julia met Beau van Erven Dorens, Johnny de Mol en nog een paar.