Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

In mijn slaapkamer is de verwarming niet aan, dus ik hang lekker in mijn stoel. Zo Unforgotten kijken, even een tvkijkbingeavondje denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Ren, ik ga dat ook doen denk ik

vriend heeft vanavond zn oude dispuut ofzo op bezoek, dus ik moest naar mn eigen huis

heb natuurlijk eerst een en ander over seksisme gescandeerd en ben toen maar gewoon gegaan
Ik ga zo toch maar naar huis. Voel me nu super belabberd klote want morgen een uitje met eten en drinken van vrienden. Hopelijk kan ik wel mee.
sterkte dolfje! hopelijk voel je je na een nacht goed slapen beter
quote:charlottew88 schreef op 10 februari 2017 @ 10:54:

Feta al gevonden LV?

Nee.

Nou ben ik echt ontzettend goed in kwijtraken hoor: sleutels, id-bewijzen, portemonnees, aanstekers, een medicijnvoorraad voor drie maanden, je kunt het niet bedenken of ik raak het kwijt. Maar dat ik ooit feta kwijt zou raken had ik zelfs niet durven voorspellen.
quote:Pinda-Kaas schreef op 10 februari 2017 @ 17:05:

vriend heeft vanavond zn oude dispuut ofzo op bezoek, dus ik moest naar mn eigen huis

heb natuurlijk eerst een en ander over seksisme gescandeerd en ben toen maar gewoon gegaanIk was mooi blijven zitten.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 17:46:

[...]

Nee.

Nou ben ik echt ontzettend goed in kwijtraken hoor: sleutels, id-bewijzen, portemonnees, aanstekers, een medicijnvoorraad voor drie maanden, je kunt het niet bedenken of ik raak het kwijt. Maar dat ik ooit feta kwijt zou raken had ik zelfs niet durven voorspellen.

Ik was vandaag een hele tas boodschappen kwijt!

Foetsie, zoek!

Was tussen achterbank en autovloer gezakt en mijn in de auto slingerende omslagsjawl was er overheen geflodderd.

Heb me rotgezocht!
quote:dolfje schreef op 10 februari 2017 @ 12:28:

Hier begint het een ietsiepietsie te sneeuwen.

Moet bloed laten prikken, maandagmorgen even doen dan kan het in de praktijk anders moet ik een 20 minuten fietsen naar ziekenhuis en daar heb ik nu geen zin in met die kou en geen energie voor.Hier heeft het de hele dag gesneeuwd. Toch ligt er nu minder dan 1 mm sneeuw. Gelukkig niet glad ook.
Zo ik ben thuis en heb gegeten. Nu gaat het maar ja ik zit rustig nu. Dadelijk maar lekker naar bed. Hopelijk kan ik morgen wel mee wat de huisarts gaf aan dat het nu heel belangrijk is om leuke dingen te doen.
Buikje vol Dolfje en vanavond rustig aan. Leuke dingen kunnen heel erg opladen, maar ook daarbij je grenzen bewaken!

Als iemand 1 mooie bordeaux pump vindt... Laat het me weten. Ik ben al jaren 1 schoen kwijt. En hij kan gewoon niet weg zijn, maar zelfs na een verbouwing/verhuizing en dus zowat alles in mijn handen gehad is ie niet te vinden. Ik weiger de andere weg te gooien want dan komt de 'verloren' schoen natuurlijk boven tafel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zwarte poncho, al anderhalf jaar kwijt. Had 'm nog aan in de auto, heb 'm omgewisseld voor mijn wekjas ivm een bouwbezoek en heb 'm daarna nooit meer gezien
quote:Eleonora-1 schreef op 10 februari 2017 @ 17:56:

[...]

Ik was vandaag een hele tas boodschappen kwijt!

Foetsie, zoek!

Was tussen achterbank en autovloer gezakt en mijn in de auto slingerende omslagsjawl was er overheen geflodderd.

Heb me rotgezocht!Dat lijkt me ook een hele rare gewaarwording
Hoe is het op het werk Takkie? En is je been helemaal genezen en doet je arm het naar behoren?
Ik ben es een aansteker kwijtgeraakt. Op zich niet zo opmerkelijk, ik raak aan de lopende band aanstekers kwijt, maar dit was een mooie ouwe benzineaansteker en wat erger was: hij was van de overleden vader van mijn toenmalige vriend geweest en hoewel vriend niet rookte was hij toch erg gehecht aan het ding. Ik voelde me dan ook erg bezwaard over het geval, en heb het hele huis omgekeerd maar nergens een aansteker. Maanden later zat ik op de fiets en kreeg ineens een brainwave. Als een gek ben ik naar huis gefietst (Joop Zoetemelk was er een kleine jongen bij), aldaar aangekomen rukte ik de monopolydoos uit de kast en wat lag daar onder het speelbord? De aansteker van vriends vader. Vriend was stomverbaasd, maar ook erg blij.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 18:58:

[...]

Dat lijkt me ook een hele rare gewaarwording Nu lach je nog, maar als die feta verder schimmelt...
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 19:04:

Ik ben es een aansteker kwijtgeraakt. Op zich niet zo opmerkelijk, ik raak aan de lopende band aanstekers kwijt, maar dit was een mooie ouwe benzineaansteker en wat erger was: hij was van de overleden vader van mijn toenmalige vriend geweest en hoewel vriend niet rookte was hij toch erg gehecht aan het ding. Ik voelde me dan ook erg bezwaard over het geval, en heb het hele huis omgekeerd maar nergens een aansteker. Maanden later zat ik op de fiets en kreeg ineens een brainwave. Als een gek ben ik naar huis gefietst (Joop Zoetemelk was er een kleine jongen bij), aldaar aangekomen rukte ik de monopolydoos uit de kast en wat lag daar onder het speelbord? De aansteker van vriends vader. Vriend was stomverbaasd, maar ook erg blij.Ah wat zoet!
quote:Oudblond schreef op 10 februari 2017 @ 19:07:

[...]

Nu lach je nog, maar als die feta verder schimmelt... Ik ben zo bang dat ik op een goeie dag een knal hoor, dat ie uit het plastic is gefermenteerd. En dan overal stukjes groene feta tegen het plafond
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 19:10:

[...]

Ik ben zo bang dat ik op een goeie dag een knal hoor, dat ie uit het plastic is gefermenteerd. En dan overal stukjes groene feta tegen het plafond App je me dan eerst even voor je in actie gaat? Ik had een keer een dubbele kipfilet gehalveerd en panklaar gemaakt. Lag op de snijplank op het aanrecht. Telefoon rinkelde, kort overleg met man, terug naar de (open) keuken. Enkele kipfilet op de snijplank..... De kat kon toch echt niet in anderhalve minuut die kip pikken van het aanrecht, opvreten en op het moment dat ik terug in de keuken was weer liggen slapen? Ik heb me rotgezocht, man werd gek van me. Nooit meer iets van terug gevonden. Ik blijf het een raadsel vinden want die kat at alleen brokjes, toonde geen interesse voor iets anders.
Op het werk is het vol te houden Blond. Het is geen 'feestje' maar ik trek het wel.

Been is prima, arm weet ik niet. Ik heb er, elke dag een paar keer, van die vervelende steken in maar dat zal er wel bij horen denk ik?

Ik zal nog tot april geduld moeten hebben om te horen of het allemaal goed aan elkaar is gegroeid. Tot die tijd blijft ik er gewoon van uitgaan dat het goed gaat!

Hoe gaat het met jou? Met je schouder en je gezondheid in z'n geheel?

LV ik zie je bijna gaan op je racefiets!!
Sorry Tak, het is natuurlijk helemaal niet leuk allemaal maar ik moet ineens denken aan die passage uit Harry Potter, dat Smalhart per ongeluk de botten uit zijn arm heeft verwijderd en dat madame Plijster ze terug laat groeien met hulp van een flinke dosis Skelettine. Vreselijke (stekende) pijnen heeft die arme Harry geleden die nacht, maar de volgende dag deed zijn arm het weer als vanouds.

En die Rowling is niet helemaal gek, dus er is nog alle hoop!
quote:Pinda-Kaas schreef op 10 februari 2017 @ 17:05:

heb natuurlijk eerst een en ander over seksisme gescandeerd en ben toen maar gewoon gegaanWees blij dat je een eigen huis om te vluchten hebt zou ik zeggen. Of je moet van dispuutgebral houden
Tuurlijk! Er is alle hoop!! En ik blijf mezelf gewoon voorhouden dat het groeipijn is!
Vol te houden op het werk is natuurlijk niet ideaal maar in de omstandigheden klinkt het wel ok. Ik duim voor je dat je in april een 'genezen' diagnose krijgt!

Ik ben weer terug bij af. Al ben ik al blij dat ik niet weer opgenomen werd omdat mijn gewicht niet gedaald is. Ik krijg weer inspuitingen in mijn schouder en fysio. Het gedoe maakt me bozig en gefrustreerd. Ik baal van het 'puin' rond me waar we nu beiden weinig aan kunnen doen, ik bruis van ideeën voor het werk maar kan er niet zijn en ik ben teleurgesteld in naasten die geen begrip hebben dat ik nu echt met mezelf bezig ben.

Die gedachten/gevoelens gaan wel weer over als ik wat minder pijn heb
quote:takkentrol schreef op 10 februari 2017 @ 19:28:

Tuurlijk! Er is alle hoop!! En ik blijf mezelf gewoon voorhouden dat het groeipijn is! Groeipijn in de lengte gun ik je met vele cm's!
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 19:10:

[...]

Ik ben zo bang dat ik op een goeie dag een knal hoor, dat ie uit het plastic is gefermenteerd. En dan overal stukjes groene feta tegen het plafond Nee joh, je ziet 'm eerst een paar rondjes door het huis schuiven voor het ontploft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven