Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Goed zo Dolfje!

Mooi om te zien hoe je voor jezelf zorgt.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel. Ik weet, van verhalen hier op het forum en in het echt, dat als je niks doet je er heel lang last van kan hebben. Dat wil ik voorkomen.

Ik hoop eigenlijk ook dat ik wel iets van bloedarmoede oid heb zodat dat makkelijker opgelost kan worden. Aan je psyche werken is moeilijker dan aan je lijf...
quote:Renaissance schreef op 09 februari 2017 @ 14:09:

[...]

Oja, zo'n dag. En zulke knullen, ik kan erover meepraten.Oh jee. En dat allemaal net nu ik vol trots en blijdschap wil komen melden dat mijn man na drie jaar kutten in de productie eindelijk weer een baantje heeft gevonden in zijn eigen branche: als helpdeskmedewerker in de ICT dus
Wat fijn LV!

Gefeliciteerd voor hem!
Oh Wow LV. 2017 begint veelbelovend voor jullie: jij een vast contract en man weer zijn eigen sector in! Gefeliciteerd!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 februari 2017 @ 17:17:

[...]

Oh jee. En dat allemaal net nu ik vol trots en blijdschap wil komen melden dat mijn man na drie jaar kutten in de productie eindelijk weer een baantje heeft gevonden in zijn eigen branche: als helpdeskmedewerker in de ICT dus

Haha, hij kan zijn borst natmaken.

Maar.....hij is misschien net geen knul meer, dat scheelt al een hele hoop.
quote:dolfje schreef op 09 februari 2017 @ 16:51:

Dank je wel. Ik weet, van verhalen hier op het forum en in het echt, dat als je niks doet je er heel lang last van kan hebben. Dat wil ik voorkomen.

Ik hoop eigenlijk ook dat ik wel iets van bloedarmoede oid heb zodat dat makkelijker opgelost kan worden. Aan je psyche werken is moeilijker dan aan je lijf...Dat is waar Dolfje. Succes morgen bij de dokter!
quote:Renaissance schreef op 09 februari 2017 @ 17:20:

[...]

Haha, hij kan zijn borst natmaken.

Maar.....hij is misschien net geen knul meer, dat scheelt al een hele hoop. Hij heeft het jaren gedaan, dus die borst is al nat genoeg van zichzelf . Helaas werd ie bij zijn laatste werkgever wegbezuinigd en intussen was de arbeidsmarkt volledig verziekt, men stelde opleidingseisen waar man op geen enkele manier aan kon voldoen want hij heeft het kunstje gewoon op de vloer geleerd, in de jaren negentig toen ze van gekkigheid niet wisten waar ze hun ict-medewerkers vandaan moesten halen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 februari 2017 @ 17:32:

[...]

Hij heeft het jaren gedaan, dus die borst is al nat genoeg van zichzelf . Helaas werd ie bij zijn laatste werkgever wegbezuinigd en intussen was de arbeidsmarkt volledig verziekt, men stelde opleidingseisen waar man op geen enkele manier aan kon voldoen want hij heeft het kunstje gewoon op de vloer geleerd, in de jaren negentig toen ze van gekkigheid niet wisten waar ze hun ict-medewerkers vandaan moesten halen.Wat fijn dat hij nu weer in zijn eigen vak aan de slag kan LV, gefeliciteerd!
Fijn LV!

Ik at pita met kipkebab, was lekker. Zo maar even goed mijn tanden poetsen voor ik ga werken
Hallo!

Ik ben de Minions aan het kijken.

Morgen ga ik een versie van Goulash maken.
LV, wat fijn!
Kip en aardappeltjes uit de oven met appelmoes en een salade.
Vanmiddag warm gegeten, dus nu boterhammen kaas en een bak rauwkost. Straks nog even mijn zelfgemaakte granola uitproberen.
Dochter is net terug van haar allereerste echte stagedag (dagbesteding ouderen bij een kleinschalige woonvorm). Begin was niet zo leuk: vegen en de vaatwasser uit- en inruimen . Maar 's middags mocht ze ineens heel veel: mensen naar hun kamer brengen, helpen bij het invullen van de bingokaarten, dat soort dingen. Dochter probeert een beetje stoer te doen, maar eigenlijk vond ze het stiekem hartstikke leuk. En de oudjes vonden haar blijkbaar ook leuk, want dochter heeft nog net geen blauwe plekken van de genoeglijke elleboogstootjes die haar werden toegediend .

En oh rejoice: haar piercing moest natuurlijk uit, en zojuist kreeg ze hem er gewoon weer in. Dat was nog even spannend, want zo lang zit ie er nog niet en verse lippiercings kunnen razendsnel weer dicht groeien.
Zuurkoolstampot met rookworst
Wraps met kip en groenten.
Life is short. Eat dessert first.
Huh LV. Moest die lippiercing er uit? Mijn moeders grootste vriend in het tehuis is een vol getatoeëerde verpleger wiens oorlellen op verrekijkers lijken.
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2017 @ 18:36:

Huh LV. Moest die lippiercing er uit? Mijn moeders grootste vriend in het tehuis is een vol getatoeëerde verpleger wiens oorlellen op verrekijkers lijken.Sieraden moeten altijd af of uit is mijn ervaring.
quote:LadyL0101 schreef op 09 februari 2017 @ 14:10:

[...]

Oei...

Ik ben dus van ICT maar gelukkig niet op jouw werkplek.

Sterkte!

Onze icters zijn getikt zegt mijn collega

Wat een dag vandaag ook verschillende keren afgesnauwt omdat sommige collega's telefonisch nooit bereikbaar zijn en nooit reageren op mails. Ik zeg dan altijd heel vriendelijk dat ik zoiets wel vaker hoor over die bepaalde collega en dan bind de beller vanzelf in. Ik ga echt geen smoezen verzinnen voor de onbereikbare collega
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2017 @ 18:36:

Huh LV. Moest die lippiercing er uit? Mijn moeders grootste vriend in het tehuis is een vol getatoeëerde verpleger wiens oorlellen op verrekijkers lijken.

Bij dochter op stage mag het niet. Ik vind het niet erg hoor. Veel cliënten zijn best wel aan de dementerende kant en stel je voor dat er eentje op het idee komt om eens leuk aan dat glimmende dingetje te gaan trekken. Je weet maar nooit he.

Wat trouwens ook wel grappig is: dochter kwam al een 'bekende' tegen op stage. Een mevrouw die als enige in dat huis haar onder- en beddengoed bij ons laat wassen, en dochter was haar dus al tegen gekomen toen ze een keer een dagje kwam helpen op de wasserij
quote:Renaissance schreef op 09 februari 2017 @ 14:15:

Lady, krijg je nou als ict-er heel vaak te maken met bozige, gefrustreerde mensen? Zelf ben ik altijd snel pissig als mijn laptop het niet doet of de printer ofzo. Te weinig geduld in mijn donder. Het lijkt me best lastig als iedereen verwacht dat je het probleem oplost en wel nu.Ja ik ben ook niet erg geduldig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hayek gefeliciteerd met jouw nieuwe baan
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 februari 2017 @ 17:17:

[...]

Oh jee. En dat allemaal net nu ik vol trots en blijdschap wil komen melden dat mijn man na drie jaar kutten in de productie eindelijk weer een baantje heeft gevonden in zijn eigen branche: als helpdeskmedewerker in de ICT dus Gefeliciteerd LV
quote:Elfje112 schreef op 09 februari 2017 @ 18:42:

[...]

Sieraden moeten altijd af of uit is mijn ervaring.Kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Ik heb eigenlijk nooit goed gekeken of hij andere sieraden in/aan heeft, maar in zijn oren zitten (weet ik veel hoe het heet) van die grote 'oprrekringen'. Ik vind het hilarisch om te zien hoe dat kleine fragiele vrouwtje die grote beer om haar vingertje windt en hem commandeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven