Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Hij moet het ZEKER goed maken, en heeft dat met spannende mailtjes al beloofd. Zal hem er aan houden ook!!

Om even op je vraag te antwoorden: heb zelf ook een nr 1, dus begrijp het wel en weet dat er altijd wat tussen kan komen... Maar net als gisteravond kan ik wel enorm enorm enorm balen!

Hoe ervaar jij dat zelf, miss T?
Ik heb nu geen nr. 1, maar mijn sv wel. Het komt bij hem zelden voor dat er thuis iets is, maar de paar keer dat het voorkwam, begreep ik het wel. Hij heeft nou eenmaal een nr.1 dat wist ik toen ik eraan begon, dus dat moet ik maar pikken.

Ik had tijdens mijn huwelijk overigens een minnaar (die ook een nr. 1 had), en ben het dus wel een beetje gewend van toen, en kan me dus voorstellen dat het opeens niet door kan gaan.

Vind het wel kut af en toe, maar ja, mijn sv'tje is dan ook wel weer zo lekker dat hij het de keer daarna meer dan goed maakt

Lekker trouwens, LB, die geile mailtjes.... Da's ook al genieten!
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 17-01-2009 21:58
Reden: spelling
% gewijzigd
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Juist, als ie 't maar goed maakt .

Ik vind het soms extra kut omdat ik zoveel moeite moet doen om een afspraak te plannen. Is volgens mij makkelijker als je geen nr1 hebt. Heb nu eenmaal ook nog kids en kan dus niet altijd zomaar weg. Je regelt alles en dan smst meneer dat het niet 'lukt'. Jaja, ben erg begripvol. Maar soms sta je gewoon op straat omdat je én oppas hebt én een 'feestje'. Zucht.

Mag ik dan ook een vraag stellen? Hoe kijk je tegen de sex met nr1 aan? (voor de mensen met een nr1 dus, of je hoe keek je er tegen aan toen je nog nr1 had..) Ik had dus vandaag echt dat nr1 uit de buurt moest blijven omdat ik op springen sta ivm frustratie sex SV. De sex tussen die twee verschilt enorm, maar ik wil het wel ehm zelf kunnen plannen/bedenken, zeg maar. Gek? Hoe doen jullie dat?
anoniem_77465 wijzigde dit bericht op 17-01-2009 22:09
Reden: spelfautje
% gewijzigd
Die geile mailtjes zijn zeker genieten, maar als de daarmee opgebouwde spanning een half uur(!!!) voor de date wordt afgekapt, mag je zeker spreken van officieel sexueel gefrustreerd. Het hoort natuurlijk bij het sv schap en je sv had een goede reden, maar ik kan me je frustratie heel goed voorstellen. Ik vind het gewone wachten op een date, dus zonder afzegging, vaak als zo lang duren.

Sterkte LB
Haha, ja wel lekker miss T, die geile mailtjes. Jammer hoe je jezelf leert kennen alleen... heb mijn mail al 300000 keer gecheckt, geloof ik. En dan staat er ook nog zoiets van: u was ... minuten geleden ook al ingelogd.
pff topic gaat erg snel!

Dwaallicht kan niet meer zeggen dan de overige forum deelnemers; proberen te negeren...

liefblond hier nog zo een, vrijdag hetzelfde meegemaakt, wordt helemaal overladen door smsjes en dan heeft hij me zo ver dat ik wat geils terug stuur krijg ik alleen maar 'mooi zo' terug en vervolgens hoor ik helemaal niets meer van hem!!

Ben er het hele weekend al kwaad over!
quote:Miss thang schreef op 17 januari 2009 @ 21:10:

Oh , Liefblond, wat een anticlimax idd! Vreselijk! Laat hem de volgende keer maar extra zijn best doen om het goed te maken, hoor.

Maar dit soort dingen horen er wel bij, als nr. 1 opeens thuis is, of ziek wordt ofzo, dan moeten wij als sv/minnares dat maar slikken.....

Hoe vinden jullie dat? Hebben jullie daar moeite mee? Of aanvaard je dat je op de tweede plek komt?

Hoi hoi

Ik heb daar geen moeite mee, dat weet je voordat je eraan begint lijkt me. Oke de eerste keer om te horen dat hij het met nm 1 had gedaan ja was effe raar. Maar goed hij maakte het daarna meteen weer goed.

Ik weet niet of je het moet zien dat je op de tweede plek komt, het is anders. iK denk dat ik hem op een manier ken dat nummer 1 niet eens van hem weet. En wij hebben ook hele andere sex dan we met nummers 1 hebben.

Dus ik geniet ervan. maar wij smsen elkaar ook wel zeker elke dag een keer.

groetjes
quote:recuerdo schreef op 18 januari 2009 @ 10:47:

liefblond hier nog zo een, vrijdag hetzelfde meegemaakt, wordt helemaal overladen door smsjes en dan heeft hij me zo ver dat ik wat geils terug stuur krijg ik alleen maar 'mooi zo' terug en vervolgens hoor ik helemaal niets meer van hem!!

Ben er het hele weekend al kwaad over!

Wat een irritante vent.

Kan me voorstellen dat je al 2 dagen pissig bent.
Sorry Recuerdo ... moest er ook wel even om lachen.

Hier net een heerlijk ochtend achter de rug. Me happy ...

Het is hier trouwens nog niet gebeurd dat een afspraak niet door kon gaan (wel bijna). Zou het zeker wel even jammer vinden, maar weet ook dat dat er bij kan horen.
snap dat jullie erom moeten lachen, kan van zijn kant de humor er ook wel van inzien. Maar vanuit mijn kant gezien niet. Maar die pak ik morgen wel even terug... die ga ik voor de afwisseling maar weer eens negeren!

Of heeft er iemand nog andere tips?? Altijd welkom!
Andere tips? Ik zou de regie in handen nemen ... mijn wil, mijn wet ...
!!
Jeetje, vamylena, da's heftig! Woonden/wonen jullie samen je ex-nr.1 en jij? En zijn er kinderen in het spel? Weet je nr.1 van je sv?

Wel lief van je sv dat hij je verhaal wil aanhoren!

Sterkte met alles!
*
Vamylena, als hij akelig tegen je deed, zou ik hem absoluut geen contact laten zoeken met je dochtertje, ook al zijn jij en je vader daar ! Het is zijn kind niet, contact kan je eventueel later terug zoeken als de plooien echt gladgestreken zijn.

Probeer ook op te letten dat je niet vastroest in een steeds terugkerend patroon : "sv wordt partner dus ik neem er een nieuwe sv bij" Op den duur wordt het hebben van een sv iets dwangmatigs en ga je een nieuwe relatie op voorhand kelderen. Beter neem je dan totaal geen partner en beperk je je tot één of meerdere sv's ...
*
Sterkte VM,
VM, heftig verhaal. Maar zoals BM ook al zegt, zorg dat eerst alles een beetje rustig is weer, dan kan je ex altijd nog een keertje met je dochter praten. Jij bent hem niets verschuldigd, het is zijn kind niet. Zorg maar eerst dat jij en je kleine dame weer een beetje in rustig vaarwater gekomen zijn.

En richt je maar lekker op de ontwikkeling van jullie twee!

Sterkte.
@ VM: Je klinkt sterk, ik denk dat je goed helder hebt voor jezelf wat je wilt.

Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat jij en je exnr1 snel goede afspraken kunnen maken wat betreft je dochter.

quote:weetnie schreef op 16 januari 2009 @ 20:57:

@ Toytje gaat nog tzelfde hier , nog steeds 1b , hij blijft gewoon te leuk en er is zo'n vriendschap en aantrekkingskracht die kunnen we niet altijd weerstaan.

Fijn weer wat van je te lezen!

Maar ik begrijp het niet... 1b?

@VM: hele goede keus denk ik zo te lezen

@Dwaallicht: Ik sluit me bij de rest aan, zet hem uit je hoofd, zoek afleiding, vergeet hem. Sterkte!

@Recuerdo & Lief Blond: Ja man, ik ken het wel! SC dus, regelmatig staan te zoenen enzo en niet verder kunnen gaan maar ook geen tijd hebben om thuis langs te komen, aagghhhhh!!! MINPUNTEN zijn dat, haha

Verder hier...

Alles kits! Op de momenten dat het kan zoen ik me te pletter met SC die dus helaas nog steeds niet langs kan komen.

Maar heb hem laten weten dat hij een hoop goed te maken heeft, haha

En met date... geweldig!

Echt super op alle vlakken, ik ben een zeer gelukkig vrouw

Ware het niet dat dat ene door mijn hoofd spookt, wel vertellen, niet vertellen.... Maar ik probeer vooral te genieten en dat lukt aardig

Verder @iedereen, geniet nooit met mate!!
quote:vamylena schreef op 18 januari 2009 @ 15:52:

ik ben 2 jaar geleden gescheiden en daar is een kind uitgekomen. Zij is 2 en een half (heftige periode geweest)

Was een zware relatie ben k goed uitgekomen en wij hebben goede afspraken en goed contact over ons kind.

Mijn (nu inmiddels exnr1) was toentertijd mijn SV. Echt heel erg...ik weet het, maar ik ben een leven begonnen in mijn geboortedorp huisje (altijd ingeschreven gestaan en dus zo een woning) mijn SV/exnr1 is toen geleidelijk aan bij mijn ingetrokken, maar stond niet ingeschreven bij mij. Woonden dus officieus samen.

Onze relatie was op het laatst heel slecht en er was weinig tot geen sex meer. Hij was heel erg met andere zaken bezig. Ik heb heb toen gewaarschuwd meerdere malen zelfs en gezegd dat er wat moest veranderen. Dat gebeurde niet. Met oud en nieuw had ik het weer gezegd en toen stelde hij mij een ultimatum. We gaan ervoor of we stoppen ermee. En toen wilde ik het min of meer nog proberen, maar ik kon het niet

En nu heb ik echt d eknoop doorgehakt en gezegd dat het over is. hij had het wel zien aankomen, maar is erg kwaad en geeft mij overal de schuld van. En ook dat hij mijn kind niet meer kan zien. Hij vindt dat ik mezelf op nr 1 zet en niet mijn kind.

Hij moest terug naar zijn ouders (was een jonkie) en dat vond ie vreselijk. DAt snap ik uiteraard....ik ben dus ook enorm blij dat ik het financieel altijd alleen heb gedaan en dus niet van hem afhankelijk ben....

MAar ik vind (en die discussie was een keer eerder geweest meen ik) dat als ik gelukkig ben dat ik dan beter voor mijn kind ben. En mijn kind voelt mij heel goed aan. Als ik me beroerd voel dan is zij dat ook. Zij is heel gevoelig voor mij en ik voor haar.

Heb dus een enorm zwaar weekend. ik ben nu alles aan het opruimen en herinrichten en zo dus ook mijn hoofd aan het leegmaken. Alle financien zijn ook afgerond. Er staan nog een aantal spullen hier, maar mijn ouders hebben aangeboden dat naar hem toe te brengen. hij is zo akeling geweest dat ik niets meer met hem te maken wil hebben...althans voorlopig niet.

hij gaat ook eisen stellen dat hij mijn dochter nog wil zien een laatste keer en dat ik naar hem toe moet komen. Hij mag haar zien, maar hij komt hierheen en ik ben erbij en mijn vader zal er dan ook bij zijn. Ik wil niet meer met hem alleen zijn. Dat kan ik niet aan. Hij was zo anders ik kende hem helemaal neit.

Hij wist niet van mijn SV en heb er ook niets over verteld. Dit speelde al een paar maanden terug en mijn SV is later gekomen. Ik heb mijn SV het ook pas gisteren verteld dat het dus niet goed ging en dat ik er een punt achter zou zetten, hij schrok daar wel van. En vroeg of ik het niet om hem deed, maar dat was dus niet zo...ik zei tegen hem dat ie zoveel credits niet verdiende ahahahahahah.....

Mijn exnr1 vroeg wel of ik een ander had omdat ie wist hoe goed ik kan liegen en bedriegen, maar heb keihard ontkend...

Tja...Ik voel me rustig nu en ga mijn leven verder oppakken. Met alle nare dingen die erbij horen, maar ookd e leuke dingen...

ja sorry, ik weet dat je nu een rottijd doorgaat, maar kan het toch even niet laten......................volgens mij hoef je ex het niet zo erg te vinden dat hij je kwijt is.

we moeten denk ik de wereld niet gaan omdraaien he.

dat de vreemdganger, degene die de kluit in de maling neemt hier de zielige piet is.

maar verder veel sterkte hoor
Allemaal bedankt voor jullie reacties en bemoedigende woorden.

Ik begrijp eruit dat jullie het eigenlijk wel met me eens zijn dat je ook in een sexuele relatie wel wat tijd, moeite, aandacht en ook onvervalst enthousiasme mag verwachten. En als je dat niet (of stuk minder dan voorheen) krijgt.. het ook niet leuk is om dan wèl standaard aan te treden 1x per week...

Zo bezien heb ik het dus eigenlijk wel goed gedaan, toen ik het uitmaakte..

Soms is het niet leuk om 'gelijk' te hebben. Want ik begrijp ook uit jullie reacties dat dit inderdaad een tamelijk hopeloze zaak is geworden die ik snel zou moeten vergeten.

Ik ben een eigenwijze dondersteen Ik had gehoopt dat het wel weer goed zou komen door zo af en toe eens af te spreken (niet meer standaard) en niet meer te "zeuren" om aandacht. Alhoewel dat ook niet echt goed voelt..

Nou ja op naar de baas, afleiding zoeken. Iedereen prettige werkdag gewenst, bijkomen van het heftige weekend ;)
quote:[message=2599576,noline]DWaallicht schreef op 19 .

Ik ben een eigenwijze dondersteen Ik had gehoopt dat het wel weer goed zou komen door zo af en toe eens af te spreken (niet meer standaard) en niet meer te "zeuren" om aandacht. Alhoewel dat ook niet echt goed voelt..Nee joh, niet doen! Laat gaan die man! Je moet niet naar zijn pijpen gaan dansen (leuke uitdrukking trouwens, haha). Gewoon jezelf blijven en hem lekker in zijn sop gaar laten koken. Voor hem tien anderen. Grote streep erdoor!
Tnx voor de sterktewensen!

@ datmeenjeniet...ik ben eht met je eens hoor. Hij is idd beter af zonder mij op het vlak van vreemdgaan. Al weet hij hetzelf ook wel. hij ging ook vreemd met mij toen in zijn relatie. Laten we het er maar op houden dat het de juiste keuze is voor ons beiden. Al is hij er absoluut niet blij mee. KAn het hem niet kwalijk nemen. Weet wel dat ik goed geslpen heb voor het eerst sinds maanden.

@dwaallicht....laaaaaaaaaaat gaaaaaaaaaaaaaan
*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven