December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Patries leuk dat je weer eens wat van je laat horen! en leuk dat je zwanger bent!!!

Mette: Lekker hoor een dagje met Nova naar je moeder.

Ik had het bij die md (ik heb toch echt even na moeten denken wat hier nou stond ) dan ook alleen over het emotionele gebeuren (al het medicijngebruik etc. dat weet ik niet precies hoe dat zit, maar verslaving klinkt toch best erg) en ik vind dát risico (psychisch dus) al behoorlijk groot...

Mainecoon heb jij nog behoefte om te praten over je ppd?? Ik heb geloof ik behoefte aan een praatgroepje
Oef over de maxi cosi, je mag die van ons wel lenen. Is een baby relax, stond aangemerkt als de beste koop volgens de consumenten bond.

Yora als we dat praat groepje nou combineren met onze lush verslaving dan ben ik er wel voor in hahaha.

Patries gefeliciteerd nog met je zwangerschap!

Tsja zul je net zien besluit je toch maar aan te geven dat je wat meer afstand neemt en dan blijf je toch reageren haha. Nou ja helemaal weer terug ben ik nog niet merk ik want reageer nog niet op iedereen en lees ook niet alles om eerlijk te zijn. Ben trouwens net wel geslaagd voor mijn theorie examen. Ik had maar 4 fout, best goed toch als je er helemaal niks voor hebt gedaan Heb een beetje faalangst dus als je dan ergens niet voor geleerd hebt en je zakt tsja dan komt het niet doordat je dom bent (even afgezien van het feit dat het om te beginnen al dom is om niet te leren voor een examen ahum maar goed )
Hallow!!!

Yora:

Toevallig dat jij nu begint over ppd, die goede vriendin waarvan we gisteren te horen kregen dat ze zwanger is van de tweede, dat is dezelfde vriendin die 1,5 jaar geleden ook een ppd had... hoop echt dat het dit keer goed gaat...

Wat is dr verder veel geschreven hey!

Heb alles bijgelezen en kijk nu even wat dr is blijven hangen

Patries:

Hoi! en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Oef:

Ben heel benieuwd naar je buik! En het is wel weer veel geld maar ik zou persoonlijk niet voor een tweede hands maxicosie gaan, is 1 van de weinige dingen die ik persé nieuw wilt hebben.

Dit omdat ze blijkbaar na een keer vallen of oid niet meer veilig zijn.

Maar anders, ja,ik vind 30 euro wel een redelijk bod ja.

Loewyz:

Hopelijk gaat t slapen in het grote bed snel beter.

Succes met de laatste loodjes meis!

Mette:

Nogmaals beterschap en wat goed van jullie mam dat ze toch kon/wilde oppassen, gaat dus na omstandigheden goed met dr?

Joni:

Hoe is/ was je eerste werkdag!!??

Wat leuk samen zo een pizza bakken

Hopelijk gaat Boyd snel beter eten als zn broertje t op een eten zet over een tijdje!

Tinus:

Oooowwwww!

Ik dacht dat je echt zo´n gifkikker groen gekleurde auto had!

Wel een leuk ding ja! (maar goed, als ie maar rijdt, vind ik t belangrijkste ben ik achtergekomen )

Marloes:

Allebei de meiden zijn weer de oude

Fijn dat jullie zo´n leuk wknd hebben gehad!

Papa/mama

Roxanne noemt iedereen zoals t de bedoeling is.

Ze noemt de opa´s en oma´s ook met de voornaam (dus Opa K. en oma J. bijvoorbeeld) ook de ooms en tante worden bij de naam genoemd. (met oom/tante dr voor)

En we hebben dr inmiddels ook geleerd wie waar woont.

(opa en oma ... wonen in E. bijv.)

Verder wordt ze nu wel érg bijdehand, als ik zeg dat iets niet kan zegt ze doodleuk : ´Kan wel ja´

Ik: ´Dat doen we nu niet nee´

Zij: ´Ja, doen we wel ja´

Ik; ´Neehoor, komt niets van in´

Zij: ´Wel mama, is goed´

Kleine boef.

Ohja en het gevecht op speeltjes is hier nu echt uitgebroken zo af en toe, wat de 1 heeft moet de ander hebben. Tis nu zelfs dat als Roxanne iets van Yasmine wilt afpakken Yasmine heel hard ´Neehje!!!!!!´ roept.

Ziet dr joh, zo´n klein ding, wankel aan tafel staand, hard roepend naar dr grote zus. Hahaha!

Zo. Dit was ie weer.

Ga verder met t ontwerp voor op de muur in de babykamer.

xx

Ohja , komend wknd gaan M. en ik met zn tweetjes naar Antwerpen, hebben een reservering staan van vrijdagavond tot maandagochtendin het Raddison hotel (5 sterren, sauna´s en dergelijke, zwembad enz enz Heb dr zin in!! )
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 19-01-2009 13:33
Reden: kleurtje
% gewijzigd
Hier ook ziekenboeg.Werd vanacht al aantal keer wakker van pijn in liezen (ben bang dat banden nu echt gaan opspelen) en pijn steken in mijn maag. Stond vanmorgen om 06.45 naast mijn bedje maar t voelde gelijk al niet goed. Toch maar douchen maar daarna moest ik overgeven. Geen zin in eten. Heel slap. Balen balen. Toch maar ziek gemeld en bedje in gedoken. Ben net wakker. Hele morgen geslapen. Spierpijn, slap, lichte hoofdpijn, blegh....

Fysio afgezegd, moet vergadering nog afzeggen. Blegh.
Flodder:

idd; Blegh.

Beterschap!
Ooooh leuk Nurse gezellig!!!

En die vriendin Leuk hoor dat er een brusje bijkomt voor T. (toch?)

! Misschien kan ze ook naar een psycholoog gaan? Ik zou het bij een tweede keer in ieder geval wel doen... Ik vond de drempel om te gaan heel erg hoog maar ik ben toch blij dat ik het gedaan heb... misschien zou zij er ook wat aan kunnen hebben. Je gaat ook naar de dokter als je lichamelijk iets hebt toch.

Flodder: Balen hoor! Wel lekker dat je de hele ochtend hebt kunnen slapen...

Mainecoon: Heb jij al zo'n tas van de Lush? en goed dat je je theorie hebt! Nu de praktijk nog...

Alweer even terug maar als je echt vaak afbelt dan snap ik je instructeur toch wel een beetje. Ik vind het in ieder geval heel irritant als iemand steeds afzegt. Dan maakt het na een tijdje ook niet meer uit of iemand wel of niet een goede reden heeft vind ik Dan is het gewoon een kwestie van prioriteiten stellen en doen wat je moet doen en anders niet afspreken
Yora:

Idd, T. ja! Denk niet dat ze naar een psych. zou gaan, ookal zou ik t een keer voorleggen oid.

Hopelijk pakken de ha en de vk-praktijk het goed op/aan.. Maar goed, ik ben natuurlijk wel op de achtergrond aan t opletten

Enne, ik ben ff naar draagdoeken aan het zoeken en kom op MP van die mini monkey doeken tegen, is dat iets?

Ben eigenlijk opzoek naar een elastische doek (lijkt me t fijnste op een 1 of andere manier...)

M. ziet t allemaal niet zo zitten, hij heeft jou tijdens de meeting zien vechten met zo´n doek en ziet mij al vloekend en tierend met zo´n lap aan de gang als een mislukte stierenvechtster

xx
Neeeee geen minimonkey!!!

En vechten met de doek? Ik doe het toch als een echte prof?

Bundler, moby wrap dan zijn namen van rekkende doeken die je zou kunnen zoeken... tricot slen vind ik zelf een beetje niet breed genoeg. bundler schijnt de kwaliteit wisselend te zijn (maar heb ik ook) en voor de bundler is toen de moby wrap gekomen (bij beginnings i.i.g.)

Geen mini monkey, baby bag of babybjorn

die elastische doeken vind ik wel doeken waar ik snel mee in de knoop kom te zitten (banden die in een draai op je rug zitten enz.) maar dat is meer persoonlijk... rekkende doek is idd lekker zacht voor een verse baby.
quote:TheNurse schreef op 19 januari 2009 @ 14:38:

Yora:

M. ziet t allemaal niet zo zitten, hij heeft jou tijdens de meeting zien vechten met zo´n doek en ziet mij al vloekend en tierend met zo´n lap aan de gang als een mislukte stierenvechtster

xxJa zo zag ik er denk ik wel ongeveer uit ja in het begin... tel daar een zwaar rood aangelopen brullende baby bij op...en een scheutje labiliteit en je hebt het plaatje van hoe ik was na de bevalling
Thanks!

Is het wel te doen, hat uitvogelen als beginner of is een knoop-meeting een must?/

En omdat onze spruit in April geboren wordt en dan de zomer in gaan, zou t niet te warm worden voor de beeb?
quote:Yora schreef op 19 januari 2009 @ 15:17:

[...]

Ja zo zag ik er denk ik wel ongeveer uit ja in het begin... tel daar een zwaar rood aangelopen brullende baby bij op...en een scheutje labiliteit en je hebt het plaatje van hoe ik was na de bevalling Aaaaaaaahhhhh

(had dan ook een buggy oid gekocht )
Nou ik heb een kinderwagen hoor... maar ik heb wel 4 trappen... en als dat kind in slaap valt onderweg... moet ik dan maar rondjes buiten blijven lopen? of moet ik de kinderwagen beneden laten staan? of kind er toch maar uit halen (na al die moeite buiten van eindelijk in slaap

en ik ben/was gewoon een hele ernstige geit/muts.

Je kan de doek nou alvast kopen en oefenen met Yasmine... ik wil ook best even demonstreren bij Tinus thuis... of zoek filmpjes op youtube... dit moet je zien en niet lezen...

doen youtube filmpjes het niet op je pinguin?

voeden in de bundler...

http://nl.youtube.com/watch?v=ssgdY_ydpnI

zo liep ik er dus idd ook vaak bij...

http://nl.youtube.com/watch?v=O78_qhy2eQ0

en zo prop je je kind in de doek...

http://nl.youtube.com/watch?v=Bspn6RepEVk&NR=1

Beter dan dit kan ik het niet uitleggen...

vergeet vooral die derde band niet zeg maar... het probleem van de combi cotti bijvoorbeeld (die twee kokerbanden die je zo om kan doen) is dat als je kind naar achteren beweegt hij zo tussen die twee banden door kan schieten... met een derde band eroverheen kan dit dus niet...

Oef: Waar heb je die kinderwagen eigenlijk voor gekocht???

http://nl.youtube.com/watch?v=AQ9x3vmvcr4
Hoii meiden,

zo heb weer heel wat werk gedaan, dus nu tijd voor een bakkie thee.

Minimonkey; die heb ik vorig jaar aan zus kado gedaan, maar geen succes. Alleen als een hangmatje in de box gebruikt. Neef lag erin, maar de stof sloot om zijn gezicht heen, als een soort sperzieboontje.. Nu kan hij er goed in zitten, maar is het te zwaar omdat de doek over 1 schouder gaat.

Flodder; beterschap!

Oef; ¤30 vind ik ook wel de max. Niemand in je omgeving die er 1 heeft en momenteel niet gebruikt?

Mainecoon; wauw, knap hoor je theorie! O ja, dat wilde ik toen ook al zeggen; mijn nicht is instructrice en ik heb ook bij haar gelest. Nu hoorde ik best veel inside details, dus wat ik er toen van begrepen heb is; Als rijschool wordt je beoordeeld op je slagingspercentage en hoelang iemand erover doet. Hoe langer er tussen je lessen zit, hoe moelijker het is om het onder de knie te krijgen.

Dus heeft je instructrice langer nodig om je te leren goed auto te rijden, en dus heeft zij op papier minder gescoord bij de rijschool. Bij de rijschool van mijn nicht kregen ze om de zoveel tijd een lijst met wie 'de toppers' in het bedrijf (dus waarvan de leerlingen het snelst het rijbewijs hadden gehaald) waren en daar hingen bonussen aan. Wat ik begrepen heb, is dat dit heel veel voorkomt bij rijscholen omdat ze bij zo'n goede score, landelijk beter staan aangeschreven.

Wie weet is dit ook wel de onderliggende reden van je instructrice om er tijdelijk een punt achter te willen zetten.

Nicht hield trouwens niet van dit soort spelletjes en is haar eigen rijschool begonnen.

Nursie; wat leuk zeg voor jullie vrienden. Volgens mij krijg je al extra begeleiding van de vk als je bij de eerste een ppd hebt gehad, en sturen zij ook sneller door als het mis gaat.
Nogmaals bedankt Yora, zal t vanavond eens gaan bestuderen

Oefenen met Yasmine, hmm, kan beter een pop gebruiken denk ik...

Of de kersverse beeb van Loewyz als ze langskomt bij de meeting bij Tinus thuis.

(neem aan dat dat wel mag hè, Loewyz )

Mette:

Hay! leuk dat je weer even om de hoek komt kijken ondanks dat je niet helemaal lekker bent!

Je uitleg over die rijscholen, als dat ook van toepassing is op Mainecoon dr rijschool dan snap ik het ergens ook wel.

En ik hoop t maar dat ze dr in de gaten houden, moet zeggen dat ik t een beetje vind dat zowel de ha als de vk-praktijk haar hebben ´laten vallen´ toen het weer wat beter ging... zo zouden ze nog bellen na een x aantal weken voor een check-up maar dat hebben zo nooit gedaan etc. Slecht hoor.

Zo, we gaan even naar de bossen.

xx
Hoi Yora (en de andere meiden),

Om eerlijk te zeggen heb ik hier al héél lang niet meer gelezen en ben ik er ook helemaal uit. Geen idee dus ook hoe het verhaal precies in elkaar steekt, mijn reaktie zal daarom dan ook misschien wat ongenuanceerd zijn geweest. Wel lief dat je uit interesse even op het 'maart' stukje kwam kijken.

Hier gaat het goed. Ik hoop dat het met jullie allemaal ook goed gaat!

Groetjes,

Basu.
Hoi basu mooi dat alles goed gaat!

Mette jee ik wist niet dat er zoveel achter zit. Nou ja maar eens overleggen, wellicht kunnen ze mij aanmerken als een medisch geval waardoor ik minder meetel voor dit soort dingen ofzo. Roep zo ook maar wat. Maar wel goed om dat te weten thanks, dan kan ik daar rekening mee houden. Kreeg een sms-je dat ze nu ziek is en me later terug belt als ze beter is. Dus maar even afwachten.

Yora nee nog geen tasje helaas wij wonen niet in de buurt van een winkel en het salaris is er nog niet hihihi. Weet jij tot wanneer die tasjes te krijgen zijn? Wil namelijk wel graag hebben.
Hoi allemaal,

had ik vandaag heel veel moeite gedaan om met M naar de tandarts te gaan (mijn zusje nog opgepikt zodat ik een oppas had), heeft hij hem helemaal niet bekeken! Hij doet het pas vanaf circa 2,5 jaar.. waarom zeuren ze op het CB dan zo over de tandarts?? Ivoren kruis en CB hebben blijkbaar verschillend beleid hierover?

Nou ja, het was wel gezellig verder (ben erna naar mijn moeder gegaan).

Wat is er veel geschreven, Loewyz weer heel vaak langs geweest en nog twee (Patries en Basu) die mij helemaal niet kennen. Gezellig.

Alle zieken (Tinus, Oef, Flodder, Mette.. vergeet ik er nog?): beterschap, wat is het vervelend om ziek te zijn he!!

Tinus: leuk autootje!

Joni, hoe ging het vandaag?

Yora, niet leuk jouw kraamtijd... ik kijk er zelf ook met gemengde gevoelens op terug. Was niet depressief, maar was na een half jaar wel overspannen en aan het huilen achter mijn bureau van ellende. Alleen maar aan het voeden en werken.. Toen mijn bloedarmoede over was na tien weken moest ik al bijna weer werken, dat was erg jammer. Achteraf had ik een maandje extra ouderschapsverlof moeten hebben, of tijdelijk drie dagen werken ipv vier. Ik vond de eerste maanden niet erg leuk, vooral achteraf bezien omdat het anders had gekund.

Volgende keer wil ik een draagdoek gaan proberen, wij hadden een baby bjorn maar die heb ik niet gebruikt, veel te zwaar. H heeft hem wel negen maanden gebruikt, tot M kon zitten in fietsstoeltje. Ik sla al je tips op in mijn achterhoofd (of weet je tzt wel weer te vinden).

ah Nurse wat heerlijk een weekend weg! Ik heb drie maanden in Antwerpen gewoond en het is mijn 'heimwee-stad'. Nadat ik terug was, ben ik met de pil gestopt. Hadden we daarvoor besloten. Geniet ervan! en dan ook nog zo'n lekker hotel..

bye!
Loewyz, hoe was de echo?

Is alles verder goed eggaan met merijn vandaag en nog belangrijker slaapt hij lekker nu?

Handig he dat internetshoppen!

Patries, wat leuk dat je ook weer eens bent geweest (blijf dat volhouden zou ik zeggen ) en gefeliciteerd met je zwangerschap!

mette, verstandig dat je thuis bent gebleven en lekker dat Noof wel naar je moeder was!

Hoe is het nu met je bukkie!

Oef, jeetje zou ook wel een beetje de kriebels krijgen als ik nog geen namen had....

Ben benieuwd of de gyn morgen weer tevreden is!

Tinus, balen dat jullie zo'n rotnacht gehad hebben, zeker als je toch al zo brak bent...hopelijk gaat het bij jullie deze nacht ook beter! Heb je vanmiddag nog een tukkie kunnen doen?

Leuk autotje!

Nee we zijn alleen in de stad en de bios geweest! maar het is wel een mooie omgeving daar ja!

mainecoon, gefeliciteerd met je theorie! En inderdaad kanp, want ik heb wel geleerd maar er toch 4x over gedaan

Nurse, leuk is dat he dat ze altijd precies met hetzelfde willen spelen!

lekker zeg, geniet van het weekend zou ik zeggen!

Floddertje, beterschap!

Basu. leuk dat je even langs kwam en dat alles goed gaat!

Falcon, ik was vandaag ook bij de tandarts en heb het gelijk ook nog eens gevraagd en bij ons is het vanaf 3 jaar de controles!

Was er trouwens min of meer voor niks, moest van de kaakchirurg z.s.m een afspraak maken en volgens de tandarts had dat pas na een jaar zin....toen hebben ze maar gelijk mijn standaard controle gedaan!

vanmiddag is mijn zus geweest, was gezellig!

Verder niet heel veel te melden op het moment....
Mogge ladies!

Even snel voor OEF:

ze raden aan om geen maxi cosi te nemen van mer dan 3 jaar oud, vanwege een soort erosie van het plastic. (nou denk ik wel dat dat een soort verkooppraatje is maar goed).

Wat wel zo is is dat je voor 100 % zeker moet zijn dat er nooit een aanrijding mee geweest moet zijn.](Mijn schoonzusje heeft er nog 2 staan, ik weet dat ze goed zijn, ze wil ze al een tijdje op marktplaats zetten, is ze alleen nog steeds niet aan toegekomen. Ik weet niet wat ze er voor wil hebben, ik gok ook iets van 30 euro per stuk, en die zijn van najaar 2006, zij heeft haar tweeling erin gehad die 9 december 2006 is, maar pas vanaf eind december of begin januari (ik weet niet meer wanneer ze uit het ziekenhuis kwam) gebruikt.) Als ik eraan toe kom (heb een drukke dag vandaag op het werk) zal ik haar even bellen om te informeren wat ze ervoor wil hebben eventueel. Zij had uit mijn hoofd koningsblauw met oranje)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Verder zijn we gister met zijn 3en verhuisd van de kamer van Joeri naar de kamer van smurfin, heb eindelijk weer in een normaal bed geslapen vannacht!! Morgen gelukkig weer vrij, kan ik weer een beetje bijkomen! Ik had gister qua bewegen echt een offday!

Heb last van mijn schaambotje, last van mijn bekken, en zodra ik iets te lang heb gezeten waggel ik eerst als ik ga lopen en als ik te lang gelopen heb ga ik ook waggelen...leuk hoor zwanger zijn!

Gisteravond was smurfin mega druk in mijn buik, op een gegeven moment keek ik naar mijn buik en "stond" mijn buik gewoon naar rechts toe, heel bizar!

Verder gaat Joeri lekker, heeft gister een drukdoendag op het kinderdagverblijf gehad en heeft zich heerlijk vermaakt....

Hoe zit dat trouwens met peuterspeelzalen? Zitten die bij een kinderdagverblijf in of is dat echt heel apart? Schoonzusje wil haar tweeling naar een peuterspeelzaal doen maar weet eigenlijk niet hoe of wat en tja, aangezien Joeri naar het kinderdagverblijf gaat heb ik daar ook geen sjoege van. Iemand hier wel?

Nu moet ik echt kappen hoor, anders moet ik weer racen tegen de klok en ik wil nog even lekker douchen!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Hi,

Manu en ik zijn lekker nog een dag thuis. Ik heb gisteravond oma gebeld dat ik hem vandaag maar thuis hou. Ze was zelf ook flink verkouden dus het leek mij voor haar net zoveel een belasting als voor mij om voor hem te zorgen en bovendien is Manu ook flink aan het snotteren en dan vind ik het wel fijn als ik lekker bij hem ben. We hadden min of meer verwacht dat ie vannacht ook wel weer zou gaan huilen, maar hij heeft echt als een blok geslapen. Wij dus ook, heerlijk! Vanmorgen om 8u ging ik kijken en toen lag hij echt te snurken. Hij werd toen wel meteen wakker van me. En nu lijkt ie ook niet helemaal fit maar echt heel ziek istie ook weer niet.

Knor: Als je kind 1,5 is dan krijg je als het goed is vanzelf een folder in de bus over psz'en in je gemeente. Het is echt apart van een kdv, maar soms hebben ze op een kdv ook een psz-groep.

Wat was je weer vroeg vanmorgen! Word Joeri nooit wakker als een van jullie er vroeg uit moet?

Jij blij dat je eindelijk weet een normaal bed had vannacht. Had je niet veel last van je rug?

Oef: Mijn maxicosi gaat naar mijn zus anders had je hem zo kunnen lenen. Ze hebben 2 auto's en vinden het wel makkelijk omdat zwager kindjes brengt naar het kdv en zus ze 's middags ophaalt.

Marloes; Bios is ook leuk. Welke film zijn jullie geweest?

Ja, ik heb gisteren nog heel even geslapen. Ben er nooit zo heel goed in, overdag slapen, hoe moe ik ook ben. Na 3 kwartier had ik het wel weer gezien in bed.

Falcon: Ik zou ook niet weten wanneer Manu bij ons mee mag naar de tandarts. Hij gaat wel altijd mee maar is nog nooit op de stoel geweest. Ik weet trouwens wel zeker dat ie voor geen meter meewerkt dan, haha.

Mainecoon: Gefeliciteerd met je theorie!! Knap dat je het hebt gehaald zonder echt te leren! Veel mensen gaan daarmee de mist in, die denken dat het makkelijk is maar dan valt het tegen. Maarre... het was geen gelukje toch? Je kent de regels toch wel goed? (anders durf ik niet echt in de buurt bij je woonplaats te komen straks... hihi)

Nurse: Oh das ook raar dat je vriendin nooit meer is gebeld door die vk. Hele slechte zaak. Ik hoop dat ze een andere vk zoekt bij deze zwangerschap.

Mette: Hoe is het met jou? Nog last van je buik?

Yora: Manu vond het filmpje van die tweelingdoek ook erg leuk! Ik zit een beetje te bedenken of ik mijn zus een plezier zou doen met een draagdoek als kraamkado. Maar ja, die doet eigenlijk alles met de auto (woont ook in een durp met niks).

Misschien eerst ff overleggen...

GROEP: Hebben jullie toevallig nog een geweldig idee? Ik ben op zoek naar een leuk kraamkado voor mijn zus, maar zoals vaak bij een tweede heeft ze alles al. Zelf weet ze ook niet veel. Het mag wel 50 euro kosten, maar dan moet het dat geld wel waard zijn!
Tinus: Ja ook een draagdoek voor je zus!! ;) Een rekkende doek is dan wel lekker... die kun je thuis al omknopen... je stapt in de auto en op de parkeerplaats hoef je je jas niet uit te doen.. maar stop je dat kind gewoon zo in de doek.... maar ja als je kijkt hoeveel ongebruikte doeken er op marktplaats staan... is even overleggen misschien wel een idee... of let gewoon eens goed op de komende tijd op marktplaats/rommelmarkt dan koop je gewoon een hele goedkope (je moet gewoon even een paar goede merken weten en dan zit je altijd wel goed)

Ik weet trouwens niet hoe dat zit met peuterspeelzalen... ik heb Yora ingeschreven voor een school.... en daar zit peuters bij??? toch????

Knor: Er zijn ook van die speelochtenden voor kinderen die nog te jong zijn voor de peuterspeelzaal... ben ik wel eens geweest met Yora... misschien is dat nu nog wat voor je schoonzus?? Maar met 18 maanden (ofzo?) moet je toch ook al inschrijven op een basisschool??

Falcon: Jouw tijd klinkt anders ook niet echt leuk.... zonde maar ja bij een tweede kan het dus anders ;)

Ik weet nog dat ik het heel eng vond ook in het begin om alleen te zijn met Yora.... bang in het donker , ik zag soms mensen door de kamer lopen ... ik vond onder een trein springen soms echt geen slecht idee meer.. en helemaal bang dat iemand mijn kind zou gaan afpakken en duizelig, ziekig, overal pijn, ik vond het zo'n helemaal alleen op de wereld gevoel wat ik toen had en alles komt gewoon 6x zo hard aan... maar ach ik ben gewoon een beetje een slappeling blijkbaar

Trouwens Oef... jij had het toch ooit over een vriendin die ook alleenstaand is?? Hoe doet zij het op relatiegebied? Ik kom er eigenlijk steeds meer achter dat ik eigenlijk helemaal niet zo zit te wachten op een man. Ik heb gewoon altijd alle tijd gehad voor Yora en ik vind het eigenlijk ook heel irritant als ik die ruimte niet meer heb zeg maar... en mannen vinden het weer irritant dat ik niet meteen alles anders ga doen met Yora zodra die man in beeld is... dus hoe doet zij het?
Oja... wat eten we vandaag??? Ik wil vandaag een Jamie Oliver gerecht gaan maken met forel, aardappels en een sausje... of een curry...
*breek even in*

Tinus ik lees toevallig even mee. Ik heb, toen mijn neefje geboren werd en ze ook alles al hadden van de de eerste nog, een stoeltje laten maken met het geb.kaartje erop geschilderd. Kost iets van 50,- en ze vonden het een heel leuk kado.

Bedrijf heet Cups and Plates. Ze hebben daar ook een heleboel andere leuke ideeen.

*rent weer naar eigen topic*
@Marloes,

Echo was weer leuk gister... waarom ik hem nog gehad heb is mij een raadsel. De kleine uk lag lekker te drinken, je zag elke keer een tongetje uit dr mondje komen... was wel grappig om te zien.

Overigens had Merijn gister uit het KDV 40 graden koorts. Dus slapen in zn nieuwe bed was weer geen succes *zucht*. Vandaag gaat het alweer stukken beter en zit ie op 38.6 nu ligt ie wel gewoon te tukken in zn eigen bed.

@Yora, hier eten we bloemkool met een bal gehakt.... lekker hollands prakkie dus.

@Knorretje

Hier zijn de PSZ echt apart. Weet dat mijn overbuurjongetje (van okt '06) nu 2 ochtenden in de week gaat. Maar dan wel op de dagen dat zn moeder dus thuis is. Eerlijk gezegd weet ik het niet zo... Merijn gaat 2 dagen naar het KDV om hem nou ook nog 2 andere ochtenden naar een PSZ te brengen vind ik een beetje overdreven, afgezien van de extra kosten die daar dan ook weer bijkomen.

@Tinus, prenatal zit nu bij het alexandrium (ipv de Dump) echt een mega mooie winkel geworden = niet goed voor de portemonnee

@mainecoon, gefeliciteerd, fijn dat je je theorie examen gehaald hebt!!!

@nurse en yora, tuurlijk oefen maar raak hoor ben de moeilijkste niet... (weet alleen niet of de beeb het ziet zitten, maar ja dat maakt niet uit haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven