Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 11 februari 2017 om 13:50
quote:YellowDiamond schreef op 11 februari 2017 @ 13:47:
[...]
Waarom zouden 15 mensen daar steeds weer op in moeten gaan,negeer het gewoon..
Alles wat je aandacht geeft groeit.. Omdat het storend is en omdat het niet verplicht is om irritante zaken te negeren. Het is een volwassen mens, geen kleuter die je een beetje zijn gang moet laten gaan.
[...]
Alles wat je aandacht geeft groeit.. Omdat het storend is en omdat het niet verplicht is om irritante zaken te negeren. Het is een volwassen mens, geen kleuter die je een beetje zijn gang moet laten gaan.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 11 februari 2017 @ 13:47:
[...]
Maar dan is het toch zeuren om het zeuren?!
De mensen die een poging gedaan hebben in het stamcafé zijn geen mensen die op actueel posten maar ook niet echt welkom leken te zijn en zoals ik al zei is dat best logisch maar zet dat dan ook niet in de OP dat iedereen welkom is want dat is gewoon niet zo..
Zoals ook niet iedereen welkom is op alle uitgerekend in maart/april/mei topics..
[...]
Maar dan is het toch zeuren om het zeuren?!
De mensen die een poging gedaan hebben in het stamcafé zijn geen mensen die op actueel posten maar ook niet echt welkom leken te zijn en zoals ik al zei is dat best logisch maar zet dat dan ook niet in de OP dat iedereen welkom is want dat is gewoon niet zo..
Zoals ook niet iedereen welkom is op alle uitgerekend in maart/april/mei topics..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 13:44:
[...]
Ik kan alles ontkennen. Dat ten eerste.
Ten tweede post ik precies hoe ik het wil en wat ik wil.
Wat jij denkt te zien is niet altijd wat er daadwerkelijk te zien is.
Tuurlijk.
Vooral in dit topic hitsen jullie mekaar op van "kijk eens wat pietjepuk in topic x gepost heeft. Wat een zielig mens bla bla". In een mum van tijd zie je dan de meelopers in topic x pietjepuk aanvallen. Heeull toevallig is dat.
[...]
Ik kan alles ontkennen. Dat ten eerste.
Ten tweede post ik precies hoe ik het wil en wat ik wil.
Wat jij denkt te zien is niet altijd wat er daadwerkelijk te zien is.
Tuurlijk.
Vooral in dit topic hitsen jullie mekaar op van "kijk eens wat pietjepuk in topic x gepost heeft. Wat een zielig mens bla bla". In een mum van tijd zie je dan de meelopers in topic x pietjepuk aanvallen. Heeull toevallig is dat.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
zaterdag 11 februari 2017 om 13:51
quote:YellowDiamond schreef op 11 februari 2017 @ 13:47:
[...]
Alles wat je aandacht geeft groeit.. Ik zou niet weten waarom 15 man zich in stilte zouden moeten ergeren omdat er 1 raar post. Iedereen komt hier voor zijn lol.
[...]
Alles wat je aandacht geeft groeit.. Ik zou niet weten waarom 15 man zich in stilte zouden moeten ergeren omdat er 1 raar post. Iedereen komt hier voor zijn lol.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 11 februari 2017 om 13:51
zaterdag 11 februari 2017 om 13:52
quote:Tulisa schreef op 11 februari 2017 @ 13:50:
[...]
Tuurlijk.
Ik vind jou ook niet leuk.
Zo,...verder maar weer.
[...]
Tuurlijk.
Ik vind jou ook niet leuk.
Zo,...verder maar weer.
zaterdag 11 februari 2017 om 13:52
quote:Rhae schreef op 11 februari 2017 @ 13:50:
[...]
Omdat het storend is en omdat het niet verplicht is om irritante zaken te negeren. Het is een volwassen mens, geen kleuter die je een beetje zijn gang moet laten gaan.
Storend voor wat?
Echt napraten over topics waar dit topic voor bedoeld is gebeurd hier nou niet echt,dit is meer een zeur zeik en zwamtopic en offtopic mag hier ook..
Jaaaaaahaaa daar doe ik ook aan mee..
[...]
Omdat het storend is en omdat het niet verplicht is om irritante zaken te negeren. Het is een volwassen mens, geen kleuter die je een beetje zijn gang moet laten gaan.
Storend voor wat?
Echt napraten over topics waar dit topic voor bedoeld is gebeurd hier nou niet echt,dit is meer een zeur zeik en zwamtopic en offtopic mag hier ook..
Jaaaaaahaaa daar doe ik ook aan mee..
zaterdag 11 februari 2017 om 13:53
quote:YellowDiamond schreef op 11 februari 2017 @ 13:52:
[...]
Storend voor wat?
Jaaaaaahaaa daar doe ik ook aan mee..Storend voor de mensen die er wat van zeggen, kennelijk, anders zouden ze dat niet doen. Jij vindt het niet storend, dat mag ook.
[...]
Storend voor wat?
Jaaaaaahaaa daar doe ik ook aan mee..Storend voor de mensen die er wat van zeggen, kennelijk, anders zouden ze dat niet doen. Jij vindt het niet storend, dat mag ook.
quote:Rhae schreef op 11 februari 2017 @ 13:52:
Ik ga maar eens een project maken van 'baby en kinderkleding deel 9', zo storend dat groepsgedrag. Dus ik ga elke zaterdagmiddag daar 6 pagina's vol gooien met recepten voor cheesecake, gedichten over de liefde en glitterplaatjes.ik denk dat je veel vrienden zal maken
Ik ga maar eens een project maken van 'baby en kinderkleding deel 9', zo storend dat groepsgedrag. Dus ik ga elke zaterdagmiddag daar 6 pagina's vol gooien met recepten voor cheesecake, gedichten over de liefde en glitterplaatjes.ik denk dat je veel vrienden zal maken
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 13:51:
[...]
Ik zou niet weten waarom 15 man zich in stilte zouden moeten ergeren omdat er 1 raar post. Iedereen komt hier voor zijn lol.Negeerknop dan zie je die linkjes niet.. Werkt uitstekend kan ik je vertellen ik heb ook niks met Prince en weet ik het wie nog meer in die links voorbij komen.
[...]
Ik zou niet weten waarom 15 man zich in stilte zouden moeten ergeren omdat er 1 raar post. Iedereen komt hier voor zijn lol.Negeerknop dan zie je die linkjes niet.. Werkt uitstekend kan ik je vertellen ik heb ook niks met Prince en weet ik het wie nog meer in die links voorbij komen.
zaterdag 11 februari 2017 om 13:54
quote:YellowDiamond schreef op 11 februari 2017 @ 13:42:
[...]
Wiens luchtballon?
Niet de mijne want ik zei al dat daar niemand van actueel de behoefte heeft om in het stamcafé te posten.
Jouw groepje heeft dus geen behoefte om te posten in het café. Geen idee wie je er mee bedoelt verder want ik lees er bijna nooit.
Maar er zijn dus groepjes.
Jij zit ook in in ieder geval één groepje.
Een groepje wat bijna zonder uitzondering stelling neemt tegen een ander groepje, oa hier in de napraat.
Omdat je dan vindt dat er iets of iemand te verdedigen valt in je groepje.
Zo gaat dat he.
[...]
Wiens luchtballon?
Niet de mijne want ik zei al dat daar niemand van actueel de behoefte heeft om in het stamcafé te posten.
Jouw groepje heeft dus geen behoefte om te posten in het café. Geen idee wie je er mee bedoelt verder want ik lees er bijna nooit.
Maar er zijn dus groepjes.
Jij zit ook in in ieder geval één groepje.
Een groepje wat bijna zonder uitzondering stelling neemt tegen een ander groepje, oa hier in de napraat.
Omdat je dan vindt dat er iets of iemand te verdedigen valt in je groepje.
Zo gaat dat he.
zaterdag 11 februari 2017 om 13:54
quote:YellowDiamond schreef op 11 februari 2017 @ 13:53:
[...]
Negeerknop dan zie je die linkjes niet.. Werkt uitstekend kan ik je vertellen ik heb ook niks met Prince en weet ik het wie nog meer in die links voorbij komen.Ik doe niet aan negeerknoppen.
[...]
Negeerknop dan zie je die linkjes niet.. Werkt uitstekend kan ik je vertellen ik heb ook niks met Prince en weet ik het wie nog meer in die links voorbij komen.Ik doe niet aan negeerknoppen.
zaterdag 11 februari 2017 om 13:55
zaterdag 11 februari 2017 om 13:55
quote:Rhae schreef op 11 februari 2017 @ 13:53:
[...]
Storend voor de mensen die er wat van zeggen, kennelijk, anders zouden ze dat niet doen. Jij vindt het niet storend, dat mag ook.Ik heb die forummer onder de negeerknop dus ik zie die linkjes niet nou ja behalve als iemand het quote maar daar scrol ik overheen net als over heel veel andere posts die ik niet interessant vind.
[...]
Storend voor de mensen die er wat van zeggen, kennelijk, anders zouden ze dat niet doen. Jij vindt het niet storend, dat mag ook.Ik heb die forummer onder de negeerknop dus ik zie die linkjes niet nou ja behalve als iemand het quote maar daar scrol ik overheen net als over heel veel andere posts die ik niet interessant vind.
zaterdag 11 februari 2017 om 13:56
quote:YellowDiamond schreef op 11 februari 2017 @ 13:55:
[...]
Ik heb die forummer onder de negeerknop dus ik zie die linkjes niet nou ja behalve als iemand het quote maar daar scrol ik overheen net als over heel veel andere posts die ik niet interessant vind.
Nou wat is nu de conclusie dan? Jij doet het geweldig en iedereen moet dat zo doen?
Wat een kul weer.
[...]
Ik heb die forummer onder de negeerknop dus ik zie die linkjes niet nou ja behalve als iemand het quote maar daar scrol ik overheen net als over heel veel andere posts die ik niet interessant vind.
Nou wat is nu de conclusie dan? Jij doet het geweldig en iedereen moet dat zo doen?
Wat een kul weer.