Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
Mijn man gebruikt soms waze op zijn telefoon Charlotte, dat werkt goed. Er zijn er wel meer.
Ja ik gebruik ook Waze

een vriendin mij waar ik veel mee in de auto zit voor werk zet wel eens google maps aan geloof ik op haar telefoon, maar dat is echt de hel. die instructies snap ik nooit
Charlie, dank je

Mijn hachee is eindelijk klaar
quote:charlottew88 schreef op 13 februari 2017 @ 19:01:

Ik denk niet dat dat gaat lukken Pindakaas want dan moet ik mijn aandacht op mijn telefoon richten en dat lijkt mij niet zo veilig in het verkeer. Ik zet als ik ergens naar toe moet mijn navigatie aan en dan luister ik naar de stem op mijn navigatiesysteem.

De navigatie op je telefoon zit ook gewoon geluid bij, werkt als een tierelier.

Is de enige die ik gebruik, gewoon in de houder op mijn dashbord en geluid aan.
quote:Filee schreef op 13 februari 2017 @ 19:33:

Mijn hachee is eindelijk klaar
Waze geïnstalleerd op mijn telefoon morgen als ik naar mijn werk rijd ga ik uittesten hoe dat werkt. Bedankt Stammies
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Pinda-Kaas schreef op 13 februari 2017 @ 19:07:

Ah ja, ik heb een navigatie met stem op mijn telefoon en zo'n houder in de auto, dus dan vervangt die eigenlijk gewoon de tom tom

maar als je dat niet hebt is het niet veilig inderdaad

Oh jij zegt het ook al.

Voor ik de houder had legde ik 'm ook wel gewoon op de stoel naast me, ik hoefde alleen maar de mevrouw te horen die links, rechts enz zei.
quote:charlottew88 schreef op 13 februari 2017 @ 19:10:

Hoe heet dat navigatiesysteem Pindakaas?Maps op Android, zit er standaard op.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 februari 2017 @ 19:36:

[...]

De navigatie op je telefoon zit ook gewoon geluid bij, werkt als een tierelier.

Is de enige die ik gebruik, gewoon in de houder op mijn dashbord en geluid aan.Ik heb alleen Google maps op mijn Smart Phone.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ren

En Feow, fijn voor jullie. Ik snap je verhaal niet maar als je er blij mee bent, fijn!
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 februari 2017 @ 19:37:

[...]

Oh jij zegt het ook al.

Voor ik de houder had legde ik 'm ook wel gewoon op de stoel naast me, ik hoefde alleen maar de mevrouw te horen die links, rechts enz zei.ik kan zelf niet goed op alleen de stem rijden, moet ook wel afentoe naar het beeld kunnen gluren haha
quote:charlottew88 schreef op 13 februari 2017 @ 19:40:

[...]

Ik heb alleen Google maps op mijn Smart Phone.Oh, gek. Ik dacht dat maps standaard was. Ja even gekeken maar die is het dus.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 februari 2017 @ 19:40:

[...]

Oh, gek. Ik dacht dat maps standaard was.vind jij de instructies van google maps niet verwaarend? bij mij wekt het soms echt agressie op, zulke omslachtige dingen komen er dan uit mn apparaat. rij ook vaker verkeerd op google maps
Avond

quote:Pinda-Kaas schreef op 13 februari 2017 @ 19:40:

[...]

ik kan zelf niet goed op alleen de stem rijden, moet ook wel afentoe naar het beeld kunnen gluren hahaJa is wel fijner. Ik heb mijn telefoon nu ook in een houdertje die in mijn luchtroostertje geklemd zit.
Ik facepalm mijzelf maar even ik wist niet dat Googlemaps ook geluid had
quote:Pinda-Kaas schreef op 13 februari 2017 @ 19:42:

[...]

vind jij de instructies van google maps niet verwaarend? bij mij wekt het soms echt agressie op, zulke omslachtige dingen komen er dan uit mn apparaat. rij ook vaker verkeerd op google maps

Nee, ik vind 'm perfect.

Vriend heeft een dure Garmin navigatie, onding. Dan rij ik nog liever met een uitgeprinte route
quote:charlottew88 schreef op 13 februari 2017 @ 19:43:

Ik heb mijzelf net heel hard uitgelachen

Ik facepalm mijzelf maar even ik wist niet dat Googlemaps ook geluid had Oh, dat wist ik ook niet. Moet ik mezelf nu ook facepalmen?
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 februari 2017 @ 20:10:

[...]

Oh, dat wist ik ook niet. Moet ik mezelf nu ook facepalmen?Alleen als je een navigatieapparaat gekocht hebt daardoor.
Ik google thuis altijd een route, die schrijf ik op een beduimeld papiertje in een geheime code die alleen ik begrijp en dan kom ik altijd aan op de plaats van bestemming. Zelfs als ik het papiertje thuis heb laten liggen, want ik heb een belachelijk goed geheugen voor wat ik zelf geschreven heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven