Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 13 februari 2017 om 19:39
quote:Tulisa schreef op 13 februari 2017 @ 19:34:
[...]
We hebben het hier over je lichaam en niet over je vagina. Let je wel op?
Overigens klopt t wel dat de binnekant van je vagina zichzelf reinigt maar de buitenkant (schaamlippen/vulva) moet je zelf reinigen want dat gaat niet vanzelf slimpie. Net als oksels en de rest van je lichaam. Dusss.
Oh, wat nieuws geleerd. Vagina hoort niet bij je lichaam.
Jij hebt echt geen idee he? Vind het eigenlijk wel schattig en aandoenlijk tegelijkertijd
Heb je alle veroordelingen in je post gevonden? Eerder ga ik niet zoeken hoor.
[...]
We hebben het hier over je lichaam en niet over je vagina. Let je wel op?
Overigens klopt t wel dat de binnekant van je vagina zichzelf reinigt maar de buitenkant (schaamlippen/vulva) moet je zelf reinigen want dat gaat niet vanzelf slimpie. Net als oksels en de rest van je lichaam. Dusss.
Jij hebt echt geen idee he? Vind het eigenlijk wel schattig en aandoenlijk tegelijkertijd
Heb je alle veroordelingen in je post gevonden? Eerder ga ik niet zoeken hoor.
maandag 13 februari 2017 om 19:41
maandag 13 februari 2017 om 19:42
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 19:32:
[...]
Wat begrijp je niet aan het woord: veroordelen?
Ik zou zeggen: lees je post eens over. Haal je ze er allemaal uit, dan zoek ik een link voor je!
Tip: met drie ben je er nog niet!Jullie voelen je aangesproken. Ik snap t. Maar dat verandert mijn kijk hierop niet. Dusss.
[...]
Wat begrijp je niet aan het woord: veroordelen?
Ik zou zeggen: lees je post eens over. Haal je ze er allemaal uit, dan zoek ik een link voor je!
Tip: met drie ben je er nog niet!Jullie voelen je aangesproken. Ik snap t. Maar dat verandert mijn kijk hierop niet. Dusss.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
maandag 13 februari 2017 om 19:45
quote:Pretzel66 schreef op 13 februari 2017 @ 19:45:
[quote]Tulisa schreef op 13 februari 2017 @ 19:40:
[...]
Haha dat geloof ik best. Als je je door wildvreemde laat palen in een seksclubs is een vieze ongewassen poenie schoonlikken geen big deal.
[/I quote]
Dit is toch op de man of ben ik nu gek ??Nee joh.
[quote]Tulisa schreef op 13 februari 2017 @ 19:40:
[...]
Haha dat geloof ik best. Als je je door wildvreemde laat palen in een seksclubs is een vieze ongewassen poenie schoonlikken geen big deal.
Dit is toch op de man of ben ik nu gek ??Nee joh.
maandag 13 februari 2017 om 19:46
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 19:39:
[...]
Heb je alle veroordelingen in je post gevonden? Eerder ga ik niet zoeken hoor.Aaah nu gaan we woordenspelletjes spelen. Je bedoelde opeens vagina terwijl we het al een uur over het gehele lichaam hebben. Hahaha
[...]
Heb je alle veroordelingen in je post gevonden? Eerder ga ik niet zoeken hoor.Aaah nu gaan we woordenspelletjes spelen. Je bedoelde opeens vagina terwijl we het al een uur over het gehele lichaam hebben. Hahaha
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
maandag 13 februari 2017 om 19:46
quote:Tulisa schreef op 13 februari 2017 @ 19:42:
[...]
Jullie voelen je aangesproken. Ik snap t. Maar dat verandert mijn kijk hierop niet. Dusss.Ik voel me niet aangesproken, ik snap werkelijk niet waarom je wassen aan een wasbak niet kan in jouw ogen. Klopt dat het soms tijdrovender is, maar ik heb soms geen zin om boven in de badkamer de verwarming aan te zetten en te wachten totdat het warm genoeg is.
[...]
Jullie voelen je aangesproken. Ik snap t. Maar dat verandert mijn kijk hierop niet. Dusss.Ik voel me niet aangesproken, ik snap werkelijk niet waarom je wassen aan een wasbak niet kan in jouw ogen. Klopt dat het soms tijdrovender is, maar ik heb soms geen zin om boven in de badkamer de verwarming aan te zetten en te wachten totdat het warm genoeg is.
Life is short. Eat dessert first.