Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 februari 2017 @ 20:11:

[...]

Alleen als je een navigatieapparaat gekocht hebt daardoor.Dat zou inderdaad wel een reden zijn om mezelf te facepalmen. Ik zie me al zitten, met een navigatiesysteem op mijn fiets.
quote:charlottew88 schreef op 13 februari 2017 @ 19:53:

Ik heb mijzelf net heel hard uitgelachen

(ik weet niet of ik het wist, doe niet aan autorijden)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 februari 2017 @ 20:10:

[...]

Oh, dat wist ik ook niet. Moet ik mezelf nu ook facepalmen?Nee hoor ik ben dat ik niet de enige ben die dat niet wist.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 februari 2017 @ 20:13:

Ik google thuis altijd een route, die schrijf ik op een beduimeld papiertje in een geheime code die alleen ik begrijp en dan kom ik altijd aan op de plaats van bestemming. Zelfs als ik het papiertje thuis heb laten liggen, want ik heb een belachelijk goed geheugen voor wat ik zelf geschreven heb.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 februari 2017 @ 20:14:

[...]

. Ik zie me al zitten, met een navigatiesysteem op mijn fiets.Mijn ouder zou dat doen. Veel te leuk zo'n speledingetje om ongebruikt te laten liggen. Ook geschikt voor wandelaars
quote:charlottew88 schreef op 13 februari 2017 @ 20:29:

[...]

Nee hoor ik ben dat ik niet de enige ben die dat niet wist.Weet je wat? Ik ben gewoon blij voor ons allebei!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 13 februari 2017 @ 12:46:

Hier is het feest, echt Feest.

Vorig jaar kwam kind tussen de radertjes van het schoolsysteem hopeloos klem te zitten en stonden we te wiebelen boven een duistere afgrond.

Met een woest gevecht het voor iedereen zichtbare en wegens leeftijd ook zéér verklaarbare 'emotioneel nog te jong' bewezen met totaal overbodige onderzoeken, en dankzij die onzin en mijn eigenwijze en hardnekkige karakter een herkansing gekregen.

En dat betaalt zich uit... en hoe.

We wiebelen vandaag niet aan de rand van de afgrond, we zweven in de zevende hemel.Wat een goed nieuws
quote:feow schreef op 13 februari 2017 @ 21:38:

[...]

Weet je wat? Ik ben gewoon blij voor ons allebei!Mooi om lezen. fijn voor jullie en ik hoop dat kind er snel profijt van heeft.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
ik heb morgen mijn gesprek met de baas omtrent de reorganisatie

ik was er eigenlijk niet zo mee bezig tot iemand me belde om me nog even een hart onder de riem te steken

wat heel lief bedoeld is, maar nu ben ik toch weer onrustig

altijd als er een mogelijke grote verandering op komst lijkt

dan vind ik mezelf ineens terug op google met het idee me te laten omscholen

wat op zich onzin is, want mijn carriere gaat verder eigenlijk heel goed verder
quote:Watervrouw333 schreef op 13 februari 2017 @ 20:38:

[...]

Mijn ouder zou dat doen. Veel te leuk zo'n speledingetje om ongebruikt te laten liggen. Ook geschikt voor wandelaars Ik moet bekennen dat ik mijn maps soms zelfs al wandelend in mijn eigen stad gebruik om het snelst van A naar B te komen
Lief bedoeld inderdaad Pinda, maar stom dat je er nu zo over inzit. Soep wordt nooit zo heet gegeten als ze opgediend wordt. Open het gesprek in gaan en het besprokene eerst laten bezinken werkt voor mij het beste. Sterkte en succes!
Succes morgen, pinda!
Life is short. Eat dessert first.
Doe ik ook hoor Oud! Lekker de apparatuur voor je laten nadenken

Dank jullie wel!
Roosje gooi eens wat extra puur de grens over. Ik heb niets meer in huis!
Ik heb nog wel wat repen tony uit te delen, die had mn moeder gewonnen bij de postcodeloterij
Lief maar nah... ik wil het echte pure spul. Ik voel me een beetje sielughhh. Heb een dip omdat ik geen weg met mijn lijf vind.
quote:Oudblond schreef op 13 februari 2017 @ 23:25:

Lief maar nah... ik wil het echte pure spul. Ik voel me een beetje sielughhh. Heb een dip omdat ik geen weg met mijn lijf vind.
quote:Pinda-Kaas schreef op 13 februari 2017 @ 23:15:

Ik heb nog wel wat repen tony uit te delen, die had mn moeder gewonnen bij de postcodeloterij
quote:Oudblond schreef op 13 februari 2017 @ 23:25:

Lief maar nah... ik wil het echte pure spul. Ik voel me een beetje sielughhh. Heb een dip omdat ik geen weg met mijn lijf vind.Bah, rot als je zo'n last hebt!
Ja Roosje. Ik ben zoo moe door de pijn maar tegelijkertijd bllijft dat hoofd helder en wil ik graag de dingen doen waardoor ik oplaad. En dat gaat niet. Ik ben hier echt slecht in
Dat snap ik. Ben je al naar de reumatoloog geweest?
Sterkte aan alle zieken en zeer.

Allen een fijne (werk)dag!
Besjoer mensen.

Hier alleeen maar misselijk en dat met een stinkende goede reden ook nog want Kees, die het dagingstadium op bepaalde vlakken nog niet voorbij is, kwam vannacht stiklaat naar bed en was fijn nog even gaan douchen, waarna hij zich gul met allerhande geurigheden had ingesmeerd/bespoten/besprenkeld.

Het resultaat was een penetrante putlucht maar dan zoet.

En fris.

En exotisch.

Een beetje zoals hij zelf en dan in geuren uitgedrukt maar dan mislukt.

Hij wilde me in zijn armen nemen voor een spoon. Deze heb ik helaas af moeten slaan.

Kotsmisselijk ben ik.

Maar goed, dat gaat over natuurlijk.

Hoewel de geur van muntthee, van mijn dochter, die hier in de tv hoek staat af te koelen, me ook al tegenstaat.

Zou ik zwanger zijn?!

Of gewoon oud?

Iedereen veel plezier/werk ze/sterkte vandaag!
Goedemorgen.

Pinda-kaas, veel succes vandaag met je gesprek.

Blondie, een hele zachte

Leo, jakkie!
Succes Pinda-Kaas!

Blond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven