Het Stamcafé XVIII
dinsdag 14 februari 2017 om 08:29
Donderdag en dan ook gesprek. Heb ik meteen aangevraagd want komt er niks uit dan moet ik weten wat ik dan kan doen om meer energie te krijgen en me beter te gaan voelen.
Hoofdpijn is gelukkig zo goed als weg nu.. Dus laten we hopen dat dat zo blijft dat scheelt al heel veel in mijn gemoedstoestand.
Hoofdpijn is gelukkig zo goed als weg nu.. Dus laten we hopen dat dat zo blijft dat scheelt al heel veel in mijn gemoedstoestand.
dinsdag 14 februari 2017 om 08:34
dinsdag 14 februari 2017 om 10:26
Mwa. Ik heb erg veel moeite om in de studeermodus te komen zo tussen het werken door. Morgen ben ik vrij, dan wil ik er weer even echt voor gaan zitten.
Ik volg tussendoor nog een andere 'opleiding' die me inzicht en energie geeft. Het is veel, maar fijn.
Het gaat verder best ok. Ik merk wel dat ik wat minder plezier in mijn werk aan het krijgen ben (heb vooral vaak weinig zin in de diensten tussen de middag), dus ik wil kijken hoe ik er mijn eigen uitdagingen in kan blijven vinden.
Ik hoop dat je weer terug het gevoel krijgt dat alles weer goed komt Ren. Xx
Ik volg tussendoor nog een andere 'opleiding' die me inzicht en energie geeft. Het is veel, maar fijn.
Het gaat verder best ok. Ik merk wel dat ik wat minder plezier in mijn werk aan het krijgen ben (heb vooral vaak weinig zin in de diensten tussen de middag), dus ik wil kijken hoe ik er mijn eigen uitdagingen in kan blijven vinden.
dinsdag 14 februari 2017 om 10:33
quote:-Kittens- schreef op 14 februari 2017 @ 10:26:
Mwa. Ik heb erg veel moeite om in de studeermodus te komen zo tussen het werken door. Morgen ben ik vrij, dan wil ik er weer even echt voor gaan zitten.
Ik kan met dat heel goed voorstellen Kittens, zeker omdat je zoveel verschillende diensten hebt, verschillende plekken en dan ook nog studeren. Dat is wel heel veel schakelen met je aandacht.
Wat fijn dat je energie en inzicht krijgt van je andere opleiding, dat doet dan weer goed.
Vandaag heb ik wel wat actie ondernomen, soms raak ik in paniek als ik het gevoel heb vast te zitten en als ik geen oplossing zie. Daar kan ik niet goed tegen. Maar er komt vast een goede oplossing en daar ben ik zelf ook wel weer wat positiever over. Gelukkig maar!
En dat heerlijke zonnetje helpt natuurlijk ook, dat maakt me altijd blij. Vanmiddag heb ik hopelijk nog even tijd om met mijn camera op pad te gaan.
Ik kan met dat heel goed voorstellen Kittens, zeker omdat je zoveel verschillende diensten hebt, verschillende plekken en dan ook nog studeren. Dat is wel heel veel schakelen met je aandacht.
Wat fijn dat je energie en inzicht krijgt van je andere opleiding, dat doet dan weer goed.
Vandaag heb ik wel wat actie ondernomen, soms raak ik in paniek als ik het gevoel heb vast te zitten en als ik geen oplossing zie. Daar kan ik niet goed tegen. Maar er komt vast een goede oplossing en daar ben ik zelf ook wel weer wat positiever over. Gelukkig maar!
En dat heerlijke zonnetje helpt natuurlijk ook, dat maakt me altijd blij. Vanmiddag heb ik hopelijk nog even tijd om met mijn camera op pad te gaan.
dinsdag 14 februari 2017 om 16:00
Zo de kasten zijn er, gelukkig zat man in de buurt zodat hij die kerel ff kon komen helpen. Wij hadden niet in de gaten dat de kasten zo zwaar waren nl. Eentje staat er al, man heeft daar meteen de poten onder geschroefd . Moeten hem alleen nog even stabiel zetten en dan de handgrepen erop,
Dan het dressoir nog dat wordt ook een probleem want is onhandelbaar groot
Nou ja eerst nog even relaxen en dan ga ik koken en weer werken.
Dan het dressoir nog dat wordt ook een probleem want is onhandelbaar groot
Nou ja eerst nog even relaxen en dan ga ik koken en weer werken.
dinsdag 14 februari 2017 om 17:35
dinsdag 14 februari 2017 om 17:54
Ja, ik zoek elke dag braaf mijn geduld. Man waakt als een havik over me en zorgt dat er altijd verse maaltijden in de koelkast staan, dat mijn bed comfortabel ligt en dat ik elke dag uitgebreid in bad kan gaan terwijl er iemand in huis is voor het geval dat het niet goed gaat. Hij heeft er meer werk mee dan ik
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras