Valentijnsdag

14-02-2017 08:20 251 berichten
Vandaag is het valentijnsdag, wie verwacht iets leuks van zijn partner?

Wie verwachten niets en werd blij verrast?

En voor de singles, hebben jullie moeite met deze dag?
Alle reacties Link kopieren
Ik gaf man zijn favoriete filmblad en een lief kaart, hij gaf mij een handgemaakte ring van Etsy en een cadeauset van Rituals. Dat vond ik heel lief, al is de ring stiekem niet zo draagbaar hij past wel.
quote:Brennan schreef op 14 februari 2017 @ 08:53:

Ik heb vanavond een tweede date. Zou het leuk vinden als hij wel aan valentijnsdag heeft gedacht, maar zelf doe ik dat dan weer niet voor hem. Ik ben zo'n ingewikkelde vrouw met onuitgesproken verwachtingen en het liefst met alleen eenrichtingsverkeer van die verwachtingen

Maar waarom doe jij dan niets voor hem?

Ik heb mn vriend koffie op bed gebracht vanmorgen, daar moet hij het mee doen
quote:badmeester schreef op 14 februari 2017 @ 08:42:

Volgens mij moeten jullie nu al mijn privenberichtjes hebben ontvangen.was jij het was anoniem dus kon niet terug reageren
you go girl
Al 30 valentijnsdagen met mijn lief mogen delen en elke keer roepen wij dat het commercie is en toch hebben wij dan elke keer iets voor elkaar gekocht...ook dit jaar!

Ik heb een heerlijk geurtje gekregen voor de zomer en hij idem, eigenlijk heel toevallig beiden een geurtje.

Maar ik blijf het commercie vinden
quote:SubterraneanHomesickAlien schreef op 14 februari 2017 @ 09:06:

Ik weet het niet. Single en verliefd, maar ik vind het te eng en te geforceerd en ik heb geen adres. Ik vraag haar een andere keer wel mee uit, als er toevallig een leuk event is dat in onze gemeenschappelijke interesses past.Je hebt wel een e-mailadres? Stuur een digitale kaart, evt vanaf een anoniem e-mailadres, met een kleine hint naar jou en jullie gemeenschappelijke interesses?
Ik heb niks met dit soort feestdagen, maar sinds een paar dagen ben ik wel heel erg verliefd. Van mij mag de hele wereld Valentijn vieren!
Ik ben single en verwacht helemaal niks vandaag maar heb er geen moeite mee. Leuk juist, een dag om de liefde te vieren. Geniet ervan!

Natuurlijk brom ik voor de vorm altijd wat over spontaniteit en verrotte commercie en dat liefde tonen het hele jaar door belangrijk is... Maar als ik een vriendin stralend hoor vertellen dat haar kersverse vriend haar vanavond mee uit neemt smelt ik meteen.
Als we vrij zijn en samen zijn op Valentijnsdag, halen we meestal iets kleins voor elkaar. Maar we moeten gewoon werken (wonen niet samen), dus dit jaar geef en verwacht ik niks . Ik heb gisteren nog zitten twijfelen om voor de grap een roosje te laten bezorgen vandaag, maar heb daar toch maar van afgezien .
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Hier is aandacht voor mij hebben al een tijdje een discussiepunt.

Ik hoop dat hij deze dag aangrijpt om er iets mee te doen.

We hebben elkaar de afgelopen 12 jaar elk jaar leuk verrast.soms uitgebreid, soms iets kleins. Niet alleen met valentijn,ook op andere momenten.

Hij KAN heel romantisch en attent zijn, maar daar moet zn hoofd daar naar staan, en dat is het laatste jaar helaas niet het geval.

Ik ben benieuwd. Ik ben snel tevreden, dus dat kan het probleem niet zijn.

Ik heb hem een hele grote kaart gestuurd (die ik ws zelf uit de bus haal,maar oke haha),

me leuk aangekleed en ga lekker koken vanavond. Als we samen kunnen eten ben ik al blij,maar ik hoop wel op iets meer.
quote:Marana_ schreef op 14 februari 2017 @ 09:15:

[...]

Maar waarom doe jij dan niets voor hem?

Ik heb mn vriend koffie op bed gebracht vanmorgen, daar moet hij het mee doen Hihi, ik moest lachen
Dit is mijn motto
quote:Roggenbrood schreef op 14 februari 2017 @ 09:22:

Ik heb niks met dit soort feestdagen, maar sinds een paar dagen ben ik wel heel erg verliefd. Van mij mag de hele wereld Valentijn vieren!Haha, geniet er van!
Vandaag is mijn uitgerekende datum alleen hebben we afscheid moeten nemen van het kindje, dus hij is een beetje beladen. Ik heb gisteravond een hele leuke trui gehad wie ik al lang wilde. Voor hem had ik een mandje gemaakt met lekkere dingetjes erin en overal een lief kaartje aan. Zoetsappig? Ja. Maar we vinden het beide leuk om iets kleins te doen voor elkaar dan.
Wij doen er niets aan, verwacht ook niets. Moet gewoon werken vanavond, organiseer een speeddate-event op mijn werk
Ik heb vandaag een hele mooie zelfgemaakte kaart van mijn jongste zoon gehad, die hij gisteren zelf anoniem door de brievenbus heeft gegooid met in hanepoten erop geschreven dat hij pas op "Vaalentijnsdag" geopend mocht worden.

Man en ik doen er nooit zoveel aan.
Wij doen er niks aan. Dat ene dag in het jaar commercieele valentijn te vieren om te laten zien hoeveel je van elkaar houdt. Hou daar niet zo van. Het is hier elke dag valentijn
quote:Carry_lm schreef op 14 februari 2017 @ 09:45:

Ik heb vandaag een hele mooie zelfgemaakte kaart van mijn jongste zoon gehad, die hij gisteren zelf anoniem door de brievenbus heeft gegooid met in hanepoten erop geschreven dat hij pas op "Vaalentijnsdag" geopend mocht worden.

Man en ik doen er nooit zoveel aan.Aaaaaaw
quote:clueless17 schreef op 14 februari 2017 @ 09:43:

[...]

Haha, geniet er van! Doe ik (en hij ook! Wiehoe!)
Terwijl ik nog niet helemaal klaar ben voor de boze buitenwereld komt er een stralend zonnetje de kamer binnen met een lekker bakje koffie. Onze ogen twinkelen een goeie morgen en een zachte kus verklaart onze liefde. Zoals altijd vecht de hunkering om haar grommend voor mezelf te houden met de altijd aanwezige behoefte om naar haar te kijken hoe heerlijk ze door wereld dartelt. Dan werpt haar kontje mij nog een laatste verleidelijk blik toe en blijf ik grijnzend achter.

Ik moet haar toch eens vertellen dat ze niet alleen prachtig is, maar ook alles mooier maakt. Nou alleen nog een geschikte dag vinden hiervoor
Ik verwacht niets en doe ook niets. Ik vind het dan leuker om zomaar iets te krijgen op een andere dag van het jaar. Valentijnsdag is echt onzin. Alsof je alleen op die ene dag iets speciaals moet doen.
Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik valentijn eigenlijk maar stom vind. Daarom had ik ook niet verwacht dat mijn vriend er iets aan zou doen. Hij had zijn mond voorbij gepraat dat hij vanavond langs zou komen, onverwacht, met een flesje wijn. Echt heel lief! Stiekem ben ik dus eigenlijk wel een beetje een romanticus. Heb nu ook wat voor hem gehaald.
Ik heb een klein cadeautje van een paar euro voor mijn vriend gekocht. Gaat om het idee
Ik ga uiteraard ook voor de brievenbus liggen , al verwacht ik niks.

Of ik er als single moeite mee heb, ja eerlijk gezegd wel.

Vd andere kant, deze dag staat in het kader van liefde, dus ook liefde voor jezelf.

Ben mezelf daarom aan het trakteren op een kop koffie met wat lekkers en ik ga straks een cadeautje kopen voor mezelf en bloemen

'E se non ho chi moda, parlo d'amor con me...'
Trouwens ik krijg ieder jaar wel een Valentijnskaart van mijn moeder.

Lief he!!!!
Het is geen must om het met Valentijn te doen, maar het is wel erg leuk en lief als we eraan en aan elkaar denken!
Dubbel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven