Gezondheid alle pijlers

Neuscorrectie

14-02-2017 10:11 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb wegens medische reden een complete rhinoplastiek (Neuscorrectie)gehad. Afgelopen donderdag was het zover. Na 4 1/2 uur is de arts gestopt. Ik verloor teveel bloed tijdens de operatie. De tijd moet uitwijzen of het resultaat voldoende is. Ze hebben de brug v mijn neus 7 mm verlaagd en mijn neustip zou ook lager komen maar nu kijk ik meer in mijn neus dan eerst. Lijk miss piggy wel en mijn man zegt waar is de stekker zodat ie ze in mijn neus kan stoppen zeg maar. Mijn bovenlip is helemaal strak naar beneden zodat het tussenstuk tussen neus en bovenlip ook veel groter is dan eerst. Ik loop nog met een kapje op en gisteren zijn de tampons verwijderd. En ik ben bont en blauw en heb zwelling. Maar nu de vraag. Komt dit goed en wie herkent dit?
Ik neem aan dat je dat aan je arts hebt gevraagd?
Ik heb er geen ervaring mee, maar hebben ze je niet aangegeven na hoeveel tijd het eindresultaat zichtbaar is?
Een eindresultaat ligt ook aan jouw genezing. Elk mens verschilt daar in.

Meestal is een eind resultaat pas goed te zien na een week of 8.
Aardig van je man.
Lekkere reactie ook van je man. Ik zou de arts bellen met je vragen. Beterschap!
Wat een lullige opmerking van je man. Jeetje!
Zo bedoelde mijn man het niet maar is meer om aan te geven dat mijn neus wat omhoog staat. Maar heb al op het web gelezen dat meer mensen die ervaring hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven