Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oeh, leuk, ik hou wel van natuurfotografie!
quote:Rhae schreef op 14 februari 2017 @ 16:14:

Wat is 'schooien' dan precies? Alvast dingen opeten in de supermarkt ofzo?Wat ik uit een ander topic opmaak jatten, hoef je niet meer te koken vanavond

Wat is 'schooien' dan precies? Alvast dingen opeten in de supermarkt ofzo?Het is gewoon stelen.

Wat is 'schooien' dan precies? Alvast dingen opeten in de supermarkt ofzo?

Bij elkaar sprokkelen, toch ?

Vriend slecht in seks stinkt naar Fok.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 februari 2017 @ 16:42:

[...]

Vriend slecht in seks stinkt naar Fok.Niet gedoucht na het poepen zeker...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Fee-de-Goede schreef op 13 februari 2017 @ 22:50:

Van mij mag het paardje het dak op. En nu ga ik douchen. Nee dat is in december .. in deze tijd van het jaar staat het paard in gang
quote:-Kia-Ora- schreef op 14 februari 2017 @ 16:49:

[...]

Niet gedoucht na het poepen zeker... das nog niet zo erg als dat dan maar niet in bed z'n sporen achter laat.
quote:shifty schreef op 14 februari 2017 @ 16:52:

[...]

das nog niet zo erg als dat dan maar niet in bed z'n sporen achter laat.Nou als het stinkt .
quote:-Kia-Ora- schreef op 14 februari 2017 @ 16:49:

[...]

Niet gedoucht na het poepen zeker...
quote:-Kia-Ora- schreef op 14 februari 2017 @ 16:54:

[...]

Nou als het stinkt .Dat is ook een spoor achterlaten .. een reukspoor. Daar hoef je geen reukspoorspeurneus voor te zijn.
quote:shifty schreef op 14 februari 2017 @ 16:52:

[...]

das nog niet zo erg als dat dan maar niet in bed z'n sporen achter laat.Nouhou.....ik geloof dat zweten ook nog wel een dingetje was naast de remsporen. Maar dat laat dan weer amper sporen achter, da's ook weer waar.
quote:shifty schreef op 14 februari 2017 @ 17:00:

[...]

Dat is ook een spoor achterlaten .. een reukspoor. Daar hoef je geen reukspoorspeurneus voor te zijn.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 februari 2017 @ 16:42:

[...]

Bij elkaar sprokkelen, toch ?

Vriend slecht in seks stinkt naar Fok.En het hele bataljon relatiegekkies verzamelt zich daar.
Ik weet overigens wat schooien is, maar hoe je dat in de supermarkt doet, dat vroeg ik me af en ik wilde die link niet aanklikken
quote:Rhae schreef op 14 februari 2017 @ 17:31:

Ik weet overigens wat schooien is, maar hoe je dat in de supermarkt doet, dat vroeg ik me af en ik wilde die link niet aanklikken Schooien is toch wat rondlooen, zonder wat te doen te hebben? Of is dat schooieren..
quote:Maccaron schreef op 14 februari 2017 @ 17:35:

[...]

Schooien is toch wat rondlooen, zonder wat te doen te hebben? Of is dat schooieren..

Hier is dat inderdaad schooieren.

Schooien is hetzelfde als bietsen.
Ik heb de link ook niet aangeklikt. Maar begreep van de reacties dat het gewoon jatten is. En dat die To dat leuk vindt. Maar ik denk dat zij een beetje een mislukkend noors boswezen is. Of niet wijs, dat kan ook.
quote:Grobbekuiken schreef op 14 februari 2017 @ 17:36:

[...]

Hier is dat inderdaad schooieren.

Schooien is hetzelfde als bietsen.Bietsen als in bedelen?
quote:Maccaron schreef op 14 februari 2017 @ 17:35:

[...]

Schooien is toch wat rondlooen, zonder wat te doen te hebben? Of is dat schooieren..Schooien is bedelen, bietsen.
quote:Maccaron schreef op 14 februari 2017 @ 17:39:

[...]

Bietsen als in bedelen?Ja
Dank voor de uitleg!
quote:Renaissance schreef op 14 februari 2017 @ 17:39:

Ik heb de link ook niet aangeklikt. Maar begreep van de reacties dat het gewoon jatten is. En dat die To dat leuk vindt. Maar ik denk dat zij een beetje een mislukkend noors boswezen is. Of niet wijs, dat kan ook.Ik heb het aangeklikt. Gaat erover dat ze een hele maaltijd bij elkaar vreten (ja... echt vreten) in de sligro. Net zoals je in de ah een blokje kaas kunt pakken en dan een hele maaltijd bij elkaar geschraapt. Echt wat een intellectuele armoe...
quote:-Kia-Ora- schreef op 14 februari 2017 @ 17:47:

[...]

Ik heb het aangeklikt. Gaat erover dat ze een hele maaltijd bij elkaar vreten (ja... echt vreten) in de sligro. Net zoals je in de ah een blokje kaas kunt pakken en dan een hele maaltijd bij elkaar geschraapt. Echt wat een intellectuele armoe...Dat is wel raar ja. Zijn die mensen heel arm ofzo en zien ze dat als een soort voedselbank?

[...]

Ik heb het aangeklikt. Gaat erover dat ze een hele maaltijd bij elkaar vreten (ja... echt vreten) in de sligro. Net zoals je in de ah een blokje kaas kunt pakken en dan een hele maaltijd bij elkaar geschraapt. Echt wat een intellectuele armoe...Ik voel me al bijna schuldig als ik iets proef en het niet koop
Oh dear, how sad, never mind.

[...]

Ik heb het aangeklikt. Gaat erover dat ze een hele maaltijd bij elkaar vreten (ja... echt vreten) in de sligro. Net zoals je in de ah een blokje kaas kunt pakken en dan een hele maaltijd bij elkaar geschraapt. Echt wat een intellectuele armoe...Niet onderschatten hoor .. voor je het weet bestaat je avondmaal uit de dipsaus die in de aanbieding is ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven