Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 14 februari 2017 @ 19:38:

En dan onze blondie in een leuk jurkje voor haar trouwerij. Dit lijkt me wel wat voor je schat! Nog wel even je lippen opspuiten zodat ze er permanent getuit opstaan en dan kan het feest beginnen!

[afbeelding]Die jurk is mooi, maar die lippen: Dan lig ik met Trump in bed
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Filee schreef op 14 februari 2017 @ 19:39:

[...]

Wauw. Dat is inderdaad een mooie jurk.Is ook helemaal de stijl van blond, schat ik zo.
quote:Oudblond schreef op 14 februari 2017 @ 19:36:

[...]

Een kunstwerk was het, ware natuur! Ik ben al jaren wat ze noemen 'vervroegd' in de overgang. Als dat dan ook eens ''vervroegd' op wilde schieten had ik er geen probleem mee. Maar ineens beginnen bloeden als een rund zonder enige waarschuwing of 3 weken ontploffende borsten hebben zonder bloeding of 2 weken elke keer naar het toilet rennen omdat ik het 'gevoel heb dat' zonder dat er iets aan de hand is. Bleh. Hou nou een keer op denk ik dan. Man heeft het 'geheim' ontdekt: Als mijn tenen een halve meter langer zijn dan normaal, dan word ik ongesteld. Niet dat hij het aandurft om dat dan te zeggen Hier een puber die dan geen blad voor de mond neemt. Zoon van 17 contrasteert wekelijks dat het dan zeker weer die tijd van de maand is. Meestal heeft hij gewoon last van zijn eigen chagrijn/verstrooidheid.
Ik dacht niet dat jij die jurk mooi zou vinden Blond Teveel van het goede.

En die lippen, verschrikkelijk, die trend in modeland van modellen die allemaal kijken alsof ze pardoes hun schedelinhoud verloren zijn vind ik helemaal niks.
quote:Renaissance schreef op 14 februari 2017 @ 19:41:

[...]

Is ook helemaal de stijl van blond, schat ik zo. ja, maar dan in het bordeaux! En die borsten moet ik ook nog even kopen. Maar wat een lieve post schatje
quote:Renaissance schreef op 14 februari 2017 @ 19:41:

[...]

Is ook helemaal de stijl van blond, schat ik zo. Ik hou van die grote prinsessenjurken. Die lippen zijn minder inderdaad.
quote:sssssst schreef op 14 februari 2017 @ 19:19:

[...]

Tja, dan kan het woord 'klagen' wel uit de Van Dale geschrapt worden. Iedereen mag soms even klagen. Slecht slapen is slopend

Ik ben ook een slechte slaper, ik val snel in slaap maar ben te vaak veel te vroeg wakker. Laatste dagen gaat redelijk. Ben echt moe van het werken, en daarbij elke dag anderhalf uur buiten zijn.

Ben wel heel blij. Krap drie weken geleden werd ik via een flexpool opgeroepen voor drie ochtenden en vandaaruit nog eens vier dagdelen vorige week en nu deze week ook weer twee dagen gewerkt. Wie weet wat er de rest van de week nog uit rolt.Ja dat is ook wel weer waar
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Oudblond schreef op 14 februari 2017 @ 19:43:

[...]

ja, maar dan in het bordeaux! En die borsten moet ik ook nog even kopen. Maar wat een lieve post schatje

Zoiets? Dat zou je wel mooi staan!

quote:Filee schreef op 14 februari 2017 @ 19:44:

[...]

Ik hou van die grote prinsessenjurken. Die lippen zijn minder inderdaad.Kijk je dan ook graag naar Say Yes to the dress? Daar hebben ze ook vaak van die grote jurken.
quote:Renaissance schreef op 14 februari 2017 @ 19:47:

[...]

Kijk je dan ook graag naar Say Yes to the dress? Daar hebben ze ook vaak van die grote jurken.Nee. Dat programma hebben ze hier niet. Dan zou ik elke avond via vpn moeten kijken
quote:Renaissance schreef op 14 februari 2017 @ 19:45:

[...]

[afbeelding]Die vind ik dan weer niet mooi
quote:Oudblond schreef op 14 februari 2017 @ 19:36:

[...]

Een kunstwerk was het, ware natuur! Ik ben al jaren wat ze noemen 'vervroegd' in de overgang. Als dat dan ook eens ''vervroegd' op wilde schieten had ik er geen probleem mee. Maar ineens beginnen bloeden als een rund zonder enige waarschuwing of 3 weken ontploffende borsten hebben zonder bloeding of 2 weken elke keer naar het toilet rennen omdat ik het 'gevoel heb dat' zonder dat er iets aan de hand is. Bleh. Hou nou een keer op denk ik dan. Man heeft het 'geheim' ontdekt: Als mijn tenen een halve meter langer zijn dan normaal, dan word ik ongesteld. Niet dat hij het aandurft om dat dan te zeggen Ja Premenopauze noemt mijn huisarts dat. En oh oh oh wat ben ik daar blij mee kan nog jaren door gaan zei de huisarts nou leuk vooruitzicht hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Oudblond schreef op 14 februari 2017 @ 19:41:

[...]

Die jurk is mooi, maar die lippen: Dan lig ik met Trump in bed Als er iets ergs is is het met die horrorclown in bed liggen
quote:Renaissance schreef op 14 februari 2017 @ 19:45:

[...]

[afbeelding]

Ahhhh!! Dat is mijn kleur! Die eerste jurk is erg mooi, maar ik ben nooit een maagdelijke bruid geweest Mijn trouwjurk was pruimkleurig met een witte transparante laag erover. Ik zou hem, 20 jaar na dato zo weer kiezen!

Maar jullie zijn me goed aan het laden om mee te gaan in vriend zijn plannetjes. Ik denk dat ik man aan jullie ga overleveren om hem te overtuigen
quote:Filee schreef op 14 februari 2017 @ 19:48:

[...]

Die vind ik dan weer niet mooi

Zoveel mensen, zoveel smaken. Leuk toch.

Ik ga nooit trouwen en heb er het figuur niet voor, maar ik vind meestal tamelijk eenvoudige, strakkere jurken mooi. Eventueel met wat kant. Maar niets overdadigs of groots.
quote:Renaissance schreef op 14 februari 2017 @ 19:52:

[...]

Zoveel mensen, zoveel smaken. Leuk toch.

Ik ga nooit trouwen en heb er het figuur niet voor, maar ik vind meestal tamelijk eenvoudige, strakkere jurken mooi. Eventueel met wat kant. Maar niets overdadigs of groots.

Waarom heb je het figuur niet voor trouwen? Dat is echt onzin.

Ik ga wel trouwen en waarschijnlijk wordt het zo'n soort jurk als in die eerste foto, maar wel met mouwen of bandjes. Ik hou niet zo van strapless.
quote:charlottew88 schreef op 14 februari 2017 @ 19:50:

[...]

Als er iets ergs is is het met die horrorclown in bed liggen En dan wil hij ook nog plasseks.
quote:Renaissance schreef op 14 februari 2017 @ 19:54:

[...]

En dan wil hij ook nog plasseks. Je vergeet het spoor dat hij achterlaat
quote:Oudblond schreef op 14 februari 2017 @ 19:51:

[...]

Ahhhh!! Dat is mijn kleur! Die eerste jurk is erg mooi, maar ik ben nooit een maagdelijke bruid geweest Mijn trouwjurk was pruimkleurig met een witte transparante laag erover. Ik zou hem, 20 jaar na dato zo weer kiezen!

Maar jullie zijn me goed aan het laden om mee te gaan in vriend zijn plannetjes. Ik denk dat ik man aan jullie ga overleveren om hem te overtuigen Dat is goed, dat lukt ons vast wel.
quote:Renaissance schreef op 14 februari 2017 @ 19:55:

[...]

Dat is goed, dat lukt ons vast wel. We binden hem gewoon vast tot hij ja zegt
quote:Filee schreef op 14 februari 2017 @ 19:55:

[...]

Je vergeet het spoor dat hij achterlaat Daar zou ik niet over zeuren hoor, zo'n spoortje lik je toch gewoon even weg.
quote:Renaissance schreef op 14 februari 2017 @ 19:56:

[...]

Daar zou ik niet over zeuren hoor, zo'n spoortje lik je toch gewoon even weg.Beelddenker hier
quote:Filee schreef op 14 februari 2017 @ 19:53:

[...]

Waarom heb je het figuur niet voor trouwen? Dat is echt onzin.

Ik ga wel trouwen en waarschijnlijk wordt het zo'n soort jurk als in die eerste foto, maar wel met mouwen of bandjes. Ik hou niet zo van strapless.Dat vind ik ook vaak mooi, mouwen, liefst kant. Ik vond de jurk van Kate Middleton ook mooi.
quote:charlottew88 schreef op 14 februari 2017 @ 19:49:

[...]

Ja Premenopauze noemt mijn huisarts dat. En oh oh oh wat ben ik daar blij mee kan nog jaren door gaan zei de huisarts nou leuk vooruitzicht hoor. Je huisarts heeft - in mijn geval - gelijk
quote:Filee schreef op 14 februari 2017 @ 19:57:

[...]

Beelddenker hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven