Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Gefeliciteerd met je verjaardag Wup!

Wao, wat een mooi hotel, Erwt! Heb je goed gedaan. Maarreh.... mag Xan na berichtjes van gisteravond en logeerkamerincident nog wel mee?

Hoe was jullie spa-badkamer, Eow? Klinkt superrrrr!

Hier doffe ellende. Naast twee zieke jongetjes (Vito leek beter, maar heeft nu weer net zo hard ruim 39 koorts) zelf ook in de lappenmand. Grieperig en on top of that, accute slijmbeursontsteking in beide heupen. Heb vannacht liggen janken van de pijn. Vanmorgen naar huisarts geweest en aan allebei de kanten een injectie prednison gehad. Deed loeizeer, maar als het goed is moet het binnen een paar uur gaan werken.
Loretta is De Mol. Punt.
Ojaaa, vandaag is enige echte echte verjaardag van Wup! Wanneer t ook gevierd wordt, dit is de echte echte dag, dus:

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Kess, ah beterschap!!! Voor jou (au!) en voor de jongens

Erwt, heel mooi hotel!

Hier ook lappenmand. Zo nog even HA bellen, want Chica nu wel lang koorts. Misschien toch even langs voor de zekerheid. Ik heb zelf 38,2 dus dat valt mee. Wel snotverkouden en buikgriep tegelijk, dus dat is minder.

Straks even lunchpoging doen. We gaan voor soep.

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Gefeliciteerd Wup

Kess, beterschap voor knullen en sterkte met je heupen. Hopelijk doet injectie goed zijn best, naar zoveel pijn!

Sterkte ook daar Inad!

Zo, net Arbo-arts gesproken, die belde. Tijdelijk onfit voor werk verklaard, wat wel fijn is want was me alweer reuze zorgen aan het maken
Je had al medicijnen tegen de misselijkheid, he Star? Werken ze niet? Wat ontzettend rot! Hoop dat het snel minder wordt. Heb bij zwangerschap Vito ook enorm veel gekotst, maar dat hield gelukkig op na 16 weken...
Loretta is De Mol. Punt.

Gefeliciteerd Wuppopoupolis! 2 jaar alweer!
voor Kess (auw!) en Inad, Star en alle andere zieken. (want vast nog meer waar ik overheen heb gelezen.
quote:Kess schreef op 20 januari 2009 @ 14:19:

Je had al medicijnen tegen de misselijkheid, he Star? Werken ze niet? Wat ontzettend rot! Hoop dat het snel minder wordt. Heb bij zwangerschap Vito ook enorm veel gekotst, maar dat hield gelukkig op na 16 weken...

Ze werken een uurtje

Ben zelfs aan de gembercapsules en Seaband (google maar eens, drukpuntdingarmbandjegeval). En heb daar eigenlijk niets mee.

Ah 16 weken, dan ben ik op de helft

Hoe is het met de pijn nu?
Pijn rukt. Heb vandaag 2x een ibuprofen genomen, maar die een kwartier laten uitgekotst. Schiet dus niet op. En ik durf er ook geen extra te nemen, want misschien toch wel opgenomen in bloed? Heb het idee dat de pijn soms iets minder scherp is. Wat is dit klote zeg. Zeker als je bedenkt dat er ook nog twee zieke kindjes rondscharrelen. Vito intussen 40+ (terwijl gisteren bijna-beter) en Tony 39+.

Conclusie: lappenmand. Gaat vast wel weer over!
Loretta is De Mol. Punt.
Bleeegh, dat is een behoorlijke lappenmand bij jullie! Pijn klinkt echt behoorlijk heftig als je ervan moet kotsen. Of zou dat andere reden hebben kotsen? Nou ja, iig knap niks!
Allereerst:

Hieperdepiep voor Wup!

Sorry Pep, té zelfingenomen met m'n hotelletje vanochtend

Hoop dat Wup en jullie een gezellige dag hebben vandaag!

Wat een gedoe verder

Star aan de kotseritis. 'Fijn' van tijdelijke onfitheid voor werk. Niet fijn fijn natuurlijk, maar wel fijn dat het serieus genomen wordt.

Kess , bah wat naar, zoveel pijn! Is er geen ander middel wat goed helpt? Of ibuprofen 't enige?

Inad ook nog steeds thuis met zieke Chica

Xan mag mee naar hotel, heb 'm gemeld dat ik een andere kamer voor 'm geboekt heb
Peas on earth!

Wupperdewup hoera!
Star, i feel your pain.

Bij mij baatte medicijnen en zo ook niet. Was bij Raketje bijna 8 maand kots en kotsmisselijk. Meer plee gezien dan wat anders.

Hoop voor jou dat je er snel vanaf bent.

Kess, wat een ziekengedoe. voor jou en je mannen.
Ik krijg een beetje jeuk van de term piezzertz. Jullie ook? Doet me net iets teveel denken aan babydancen, enzo...
Loretta is De Mol. Punt.
Gedvurrr Star Zorgen maken om werk of gezondheid? Fijn dat je even rustig aan kunt doen

Kess ook een dikke (strategisch geplaatst zodat je slijmbeursjes niet geraakt worden ) Erg genoeg dat je zoveel pijn hebt maar dan met 2 zieke jongetjes... Hopelijk snel weer lappenmand uit!

Wat is een piezzertz??

Iedereen bedankt voor felicitaties! Kdv-feestje was leuk, Sjafs ouders kwamen net eten en hadden nóg meer kadootjes meegebracht I need more space

Mijn dag was wat minder vanwege walk down memory lane. Dadelijk vroeg naar bed en morgen weer vrolijk op!

Ciao
Piezzzertz is een stom woord, het begint me ook mateloos te irriteren onderdehand
Peas on earth!
Piezzertz is zo irritant dat ik heb overwogen om ze dat even te melden

Juno naar CB geweest vandaag, bij 15 maanden 9060 gram en 74 cm. Hij zit in de curve (ergens, als je héél goed kijkt ) :cheer2)

Kess, dat klinkt heel naar zeg Bah. Ziek zijn en pijn zuigt al, laat staan met twee kleine mannetjes, en laat staan als die óók ziek zijn.

Belastingdienst zúigt. Ik kreeg een aanslag voor motorrijtuigenbelasting van 68 euro. Snapte er geen hol van, was in mijn ogen gewoon betaald, maar huppakee, betaald om gezeik te voorkomen, met het voornemen om later te bellen.

Krijg ik afgelopen zaterdag een brief, dat er een foutje is gemaakt (zonder dat ik gebeld had) en dat er 45,- teruggestort gaat worden. Dat snapte ik, want dat was ook precies het bedrag waarvan ik dacht dat het teveel was. Heb ik nog niet ontvangen overigens.

Nu krijg ik vandaag een brief, dat ze het bedrag van 68,- nog niet ontvangen hebben en komen er aanmaningkosten bij.....

Ikkeniesnappuh.....
Ikke ook niet snappen want ik heb een soortgelijke brief gehad

En nu bellen waar kinderopvangtoeslag is want normaal altijd de 20ste op rekening en met verjaardag in aantocht best wel handig dus enzo ja.
O en Obama roels uiteraard. Huilie ikke.
En Vissepc is dood.
Wat is piezzzeertssssss eigenlijk? Krijg het niet normaal uitgesproken tot een normaal woord.
Ik heb -hoe stom- een kijkje op dat topic genomen. Ze klussen er niet voor een beeb, zeggen ze. Maar ze piezzzen dus wel. Op P-day.... Need I say more? Eigenlijk zouden we ze aan moeten geven bij de forumpolitie. Dat dit anno 2009 nog kán. En mag!

Ai, Vish dus afkicken! Kan het beestje nog gerepareerd worden?

Heb Obama ook gezien. Ligt echt aan je hormonen Star, dat je moest janken. Heb het gewoon met droge ogen aan kunnen zien.

ik geloof dat de pijn iets minder wordt! Injecties beginnen te werken! Nu nog kotsstokje weg zien te mieteren...
Loretta is De Mol. Punt.
Whahaha Starretje moest huilen om Obama . ja, dat moeten de hormonen wel zijn .

Belastingdienst is stom. Maar ik klop het even af, want heb (nog) geen brief gehad
Peas on earth!
Ik betaal motorrijtuigenbelasting altijd automatisch. Verklaart dat waarom ik ook niet zo'n brief heb gekregen?
Loretta is De Mol. Punt.
Hier ook Kess, maar kon een keer niet afgeschreven worden, dus toen met acceptgiro betaald.

Maar welke brief heb jij gekregen Star? Van geld te weinig, of geld teveel?

Piezertz is nog erger dan ik dacht, want ik ging dus ook even kijken, zelfde gedachte als Kess, P-day is minstens net zo erg als klussen en hubbies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven