Winkels Hasselt (bij de Primark)
woensdag 15 februari 2017 om 20:31
In de Hasselt die ik ken is geen Primark;) maar jij bedoelt vást de Belgische.
Google is your friend: http://www.youropi.com/nl/hasselt-147/w ... lattegrond
Google is your friend: http://www.youropi.com/nl/hasselt-147/w ... lattegrond
woensdag 15 februari 2017 om 20:33
De primark ik Hasselt ligt aan een grote winkelstraat. Je zal,er je hartje heel goed kunnen ophalen. Veel mooie leuke winkels te vinden.
Ik ken deze website niet, maar je zal er wel,iets aan hebben.
http://www.hasseltwinkelstad.be/item/
Ik ken deze website niet, maar je zal er wel,iets aan hebben.
http://www.hasseltwinkelstad.be/item/
woensdag 15 februari 2017 om 20:38
woensdag 15 februari 2017 om 20:40
quote:Simple_me schreef op 15 februari 2017 @ 20:38:
Oh, er is een grote ondergrondse betaalparking, als je wil kan je dan vlak aan de primark bovenkomen. Maar goedkoop is het parkeren in Hasselt niet. Kan gemakkelijk 2 euro per uur zijn, en gratis parkeren is er bijna niet meer te doen, zelfs niet als je,het een beetje kent daar.
Als je vroeg bent aan het cultuur centrum gratis parking.
Maar wel stukje wandelen....
Oh, er is een grote ondergrondse betaalparking, als je wil kan je dan vlak aan de primark bovenkomen. Maar goedkoop is het parkeren in Hasselt niet. Kan gemakkelijk 2 euro per uur zijn, en gratis parkeren is er bijna niet meer te doen, zelfs niet als je,het een beetje kent daar.
Als je vroeg bent aan het cultuur centrum gratis parking.
Maar wel stukje wandelen....
woensdag 15 februari 2017 om 20:41
woensdag 15 februari 2017 om 20:54
woensdag 15 februari 2017 om 21:36
La Bottega ligt vlakbij. Ooit begonnen als een kleine schoenenwinkel, nu een totaalzaak. Qua prijs weliswaar in een andere klasse dan de Primark
Voor de rest een typische winkelstraat met de ketens. Voor speciale winkels moet je in de zijstraatjes zijn. Maar dan is het al heel wat stappen.
Om te eten kan ik je wel Het Magazijn aanraden, niet ver van de Primark.
Voor de rest een typische winkelstraat met de ketens. Voor speciale winkels moet je in de zijstraatjes zijn. Maar dan is het al heel wat stappen.
Om te eten kan ik je wel Het Magazijn aanraden, niet ver van de Primark.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
woensdag 15 februari 2017 om 21:43
Oh, er is een grote ondergrondse betaalparking, als je wil kan je dan vlak aan de primark bovenkomen. Maar goedkoop is het parkeren in Hasselt niet. Kan gemakkelijk 2 euro per uur zijn, en gratis parkeren is er bijna niet meer te doen, zelfs niet als je,het een beetje kent daar.2 euro per uur is een koopje!
Oh, er is een grote ondergrondse betaalparking, als je wil kan je dan vlak aan de primark bovenkomen. Maar goedkoop is het parkeren in Hasselt niet. Kan gemakkelijk 2 euro per uur zijn, en gratis parkeren is er bijna niet meer te doen, zelfs niet als je,het een beetje kent daar.2 euro per uur is een koopje!
woensdag 15 februari 2017 om 22:32
Een koopje juist. Stel dat ze 5 uur gaat winkelen, kost een tientje!
Moet je hier in Amsterdam proberen, ben je het driedubbele kwijt, als je mazzel hebt.
Een koopje juist. Stel dat ze 5 uur gaat winkelen, kost een tientje!
Moet je hier in Amsterdam proberen, ben je het driedubbele kwijt, als je mazzel hebt.
woensdag 15 februari 2017 om 22:37
Oh, er is een grote ondergrondse betaalparking, als je wil kan je dan vlak aan de primark bovenkomen. Maar goedkoop is het parkeren in Hasselt niet. Kan gemakkelijk 2 euro per uur zijn, en gratis parkeren is er bijna niet meer te doen, zelfs niet als je,het een beetje kent daar.2 euro per uur is niet echt duur hoor...
Oh, er is een grote ondergrondse betaalparking, als je wil kan je dan vlak aan de primark bovenkomen. Maar goedkoop is het parkeren in Hasselt niet. Kan gemakkelijk 2 euro per uur zijn, en gratis parkeren is er bijna niet meer te doen, zelfs niet als je,het een beetje kent daar.2 euro per uur is niet echt duur hoor...