hallo

20-01-2009 14:52 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben ik welkom
quote:Star schreef op 20 januari 2009 @ 15:05:

Maar wat wil je nou? Of je welkom bent op de kinderen pijler? Ja hoor, zat kinderen hier dus een meer of minder maakt niet uit.
Het is toch redelijk normaal om leestekens te gebruiken. (tenzij je op school alleen maar sms en msn taal gehad heb en geen nederlands)

Als ik op msn zit schrijf ik ook niet zo volluit. maar op fora kan je toch wel en beetje meer moeite doen.
Elninjo, niet zo onverdraagzaam zijn he! Het is wel zo netjes om elkaar vriendelijk te begroeten, wel zo belangrijk!!
Ja, dat vind ik echt.
Je bent wel heel origineel.

Maar vertel eens wat meer over jezelf? Heb je het voorsteltopic al gevonden? En omdat je op kinderen post: wil je graag een kind, ben al zwanger, bevallen, zijn je kinderen al wat ouder en zoek je medestanders?
Of... Ben je zelf nog een kind?
quote:Star schreef op 20 januari 2009 @ 15:05:

Maar wat wil je nou? Of je welkom bent op de kinderen pijler? Ja hoor, zat kinderen hier dus een meer of minder maakt niet uit.

LOL

Wie weet is het wel een vrouw van 50 die gewoon niet weet hoe je fatsoenlijk moet typen :XD
hahahaha
Maarre... Even serieus.

Winnietje, waar wil je het over hebben? We hebben het hier namelijk over onderwerpen. Heb je een onderwerp? Toevallig? Waar we het over zouden kunnen hebben?

Geef je bijvoorbeeld borstvoeding?

Daar weet ik veel vanaf namelijk.

Ivy
Ja, dat vind ik echt.
ik zit hier omda ik een kindje wil ja

en ik ben al aan het proberen van september en het wil maar niet lukken daarom ben ik hier
Kort en bondig, je openingspost.

Het is een openbaar forum hoor, dus welkom of niet doet er eigenlijk niet toe.

Maar op een openbaar forum word je wél beoordeeld op wat je schrijft en eerlijk gezegd leest het gewoon heel vervelend zonder leestekens. Wat is je punt overigens verder?
Hoe oud ben je Winnie? En gebruikte je de pil?

En vanaf september naar nu is nog maar 5 maanden, dus zo gek is dat niet, dat dat niet meteen lukt. Kan ook best nog even duren, niet iedereen is meteen zwanger.
Moe j een probere o nie d laatst lette t typ da bes lasti i backspac m ro
Kijk, dat zit je iig goed op deze pijler.

Dat scheelt.
Ja, dat vind ik echt.
Iedereen is welkom, in eerste instantie, dat hoef je niet te vragen hoor
quote:IvyRosa schreef op 20 januari 2009 @ 15:10:

Moe j een probere o nie d laatst lette t typ da bes lasti i backspac m rolol Ivy verveelt zich?
Q

'Wachttijd' voor een zwangerschap is gemiddeld een jaar, dus vanaf september is nog even geduld hebben.
Een topic openen op een forum om te vragen of je welkom bent is een beetje ongebruikelijk Winnietje. Al is er natuurlijk niets mis mee.

Jouw manier van posten past eigenlijk meer bij chatten. Forummen gaat veel langzamer dan chatten en daarom is sms-taal ook niet gebruikelijk/handig op een forum, je kunt het meer vergelijken met emailen met een groep, vandaar.

Maar je bent van harte welkom hoor. Weet je al hoe het forum werkt?
Ivy, je toetsenbord doet raar! Wist je dat al?
Ja, dat vind ik echt.
Aha. Dan zijn er een aantal topics waar je zou kunnen gaan meeschrijven, die hier op de 'kinderenpijler' staan. Gebruikelijk is dat je je eerst even voorstelt op zo'n topic en dan vraagt of je mee mag schrijven (wat natuurlijk mag, het is een openbaar forum).
quote:winnietje schreef op 20 januari 2009 @ 15:10:

ik zit hier omda ik een kindje wil ja

en ik ben al aan het proberen van september en het wil maar niet lukken daarom ben ik hier

Das vier maanduh. Das nog geen al lieverd. Al wordt het bij 1,5 jaar.

Ik wens je een snelle zwangerschap toe en wil je als advies geven om in ieder geval op het geboortekaartje wel leestekens en volledige woorden te zetten.
quote:Mamasaar schreef op 20 januari 2009 @ 15:12:

Ivy, je toetsenbord doet raar! Wist je dat al?

Ja doorgesleten letters, ik gebruik ze te vaak

Zo, wachttijd is op, ik ga zoon bij vriendje ophalen
Ik denk dat ze verdrietig is omdat het niet lukt.

Ze zoekt denk ik steun van andere.

En ze weet misschien hoe het werkt.

Groetjes marie.
Winnie, vertel eens iets meer over jezelf. Hou oud ben je? Wat doe je zoal? Etc etc.
eh probeer eens bij babybrabbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven