M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat is er weer een hoop geschreven de laatste dagen!

Frans: super dat je moeder zulke mooie lakentjes gemaakt heeft, zal inderdaad wel mooi staan in combinatie met het hemeltje. En het scheelt je ook een hoop centjes, want goede lakentjes zijn niet goedkoop. Tja, Milena voelt de bui natuurlijk al hangen, dat ze strakjes niet meer de enige is. Zoveel mogelijk begeleiden naar het zusjesschap, zou ik zeggen. Maar dat valt natuurlijk niet mee als je op je laatste hielen loopt. !

Indian: even kort hetgeen wat je had genoteerd wat geprikt moest worden: CRP ken ik niet; albumine heeft met je leverfuncties te maken; leuco's, differentiatie, trombocyten heeft met je bloedbeeld te maken. Ik vul regelmatig lab-formulieren in voor de afdelingen waarvoor ik werk, dus er is beperkte kennis aanwezig. Wat de waarden zijn, weet ik trouwens niet.

Wat zijn er een hoop zieken zeg! Pff, ik ben blij dat ik alleen moe en uitgeput ben geweest en verder niets raars heb opgelopen. Tis toch niet besmettelijk via dit forum, he?

Pips: ik zou zeker voor volgend jaar een flink te grote maat kopen, want ze kan zomaar een groeispurt krijgen. Ze is wel klein, dat ze nog maat 92 draagt. Emdin is al een flinke jongen en zit nu in maat 104 en draagt veelal maat 110. Heb zelfs al dingen in maat 116 in huis en die draagt hij soms ook. Zijn winterjas voor volgend jaar heeft ook maat 116 (in de uitverkoop).

Ik denk dat ik ook maar eens begin met stickertjes en kleine cadeautjes als het gaat om zindelijkheid. Emdin is daarmee ook wel te prikkelen, want hij is dol op cadeautjes en stickers.

A.s. vrijdag ben ik vrij, dan maar eens wat inslaan. Moet mijn kelder gaan opruimen en heel veel wegdoen, cq. verkopen en foto's maken. Qua babyspullen heb ik in de aanbieding: babybad met standaard (limekleur); Graco wandelwagen met bijpassende voetenzak; Ikea kinderstoel met eetblad; sack-o-seat donkerblauw; opblaasbaar reisbadje van Nijntje; kaplaarsjes maat 25 met Bert en Ernie opdruk. Hoop toch nog wel het een en ander kwijt te raken via Marktplaats.

Zo, ga slapen. Welterusten allemaal!
Dankje Q. Had ook al wat gegoogled, en kon wel een aantal dingen vinden, maar niet alles omdat ik het verkeerd geschreven had. De waarden zeggen mij ook niks.

Frans, ben benieuwd hoe het er allemaal uit ziet. Foto??

Merel, kun jij onze AK over laten verhhuizen?? Denk dat alleen de beheerder dat kan. Is bijna februari.

Scooby, hoe gaat het nu met jou? En Lieke Jasper. Ook weer wat opgeknapt?

En de andere zieken?

Nou ga weer, kom straks nog even terug.

Fijne dag allemaal!
Q weer helemaal hersteld?

Moeilijk Pips, ik waag me er niet aan om voor volgend jar vast een jas te kopen. Lynn heeft nu 92 dacht ik, maar die valt wel ruim. Normaal draagt Lynn van shirtjes een grote 98 of een kleine 104, broekjes heeft ze 92.

Lynn is niet te prikkelen met stickers helaas. Ze is gek op stickers, maar om op de wc te plassen werkt het niet. We wachten geduldig af.

Frans :hug:hopelijk was vannacht beter.

Lynn was vannacht ziek, hoge koorts en uieindelijk maar weer bij ons in bed geslapen. Nu lijkt het wel te gaan, ben benieuwd hoe het vandaag verder gaat.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
ha Indian, wat is dan de bedoeling, volgens mij vervalt de AK gewoon en dan gaan we verder op Hyves toch? Volgens mij hoef ik dan niets te doen.

ga snel verder nog even leren.
Merel, succes vandaag!

We kunnen msn verhuizen, maar ik ben ff kwijt waarheen ook alweer.
Volgens mij gingen we naar hyves toch?

Q, action en zeeman, ideaal voor de stickertjes en kleine kadootjes

Jasper was vd week de hele dag zindelijk, zelfs poepen op t potje gaat nu goed.

Grootste gedeelte 85 % komt uit hemzelf en 15 % zijn prikkels van kadootjes ha ha ha

Merel, succes vandaag!

Indian, zakjes zijn herkenbaar. Ik heb ze ook regelmatig gekregen als ik door spastische darmaanval erg verzwakt was.
koffie, zwart graag...
Goedemorgen!

Hier een goede nacht , jeujjj! Ik voel me meteen een stuk beter. Ik zou alleen wel zo'n takeltje bij het bed willen om me om te draaien snachts. Of dat ik aan een spit ga hangen ofzo.

Merel, heeeeeeeeel veel succes vandaag!!!

Q, ha leuk opruimen en dan de spullen op marktplaats. Ik heb nog kleertjes maat 62 en 68 erop staan. Iemand belangstelling . Indian als je een meisje krijgt . Het meeste heb ik la verkocht of weggegeven aan een vriendin, maar nu vond ik pas die doos nog op zolder. En volgens mij moet er nog ergens een doos staan, want ik heb nog niet alle kleertjes teruggezien. Men wat had MIlena veel kleertjes zeg .

Haha Syl, Jasper mag wel met Mileen, dus Das niet zo ver weg.

Milena is ook niet gevoelig voor stickers of cadeautjes. Ze vindt het wel leuk hoor, maar ze gaat er niet voor op het potje.

Xop, jeetje dat je moeder ook borstkanker heeft gehad . Hoe is het nu met haar? Hebben jullie nog een oplossing gevonden?

Scoob, hoe is het nu met de ziekenboeg? Ik denk niet dat ik vrijdag ga redden. Mijn man is pas om een uur of 5 klaar in Duitsland. Ik denk niet dat hij voor 9 uur thuis is. Ik kan wel wat regelen evt met oppas of MIlena meenemen, maar eerlijk gezegd bruis ik niet meer zo van de energie en vind ik het niet zo erg om savonds op de bank te hangen. Wel jammer.

He Juul, LYnn weer ziek. Ik ben echt blij dat Milena tot nu toe is overgeslagen *klopt af* . Hoe is het nu met haar?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?

Ik ben niet zo van het vooruit kopen, ben altijd bang dat de maat dan toch niet goed is. Er zijn ook veel online winkels die volgende winter nog oude collectie voor een prikkie verkopen. Zo zijn we vorig jaar ook aan hele leuke zomerjassen voor de kids gekomen. Ik heb een man die dat leuk vind uit te zoeken komt wel met de jassen dan hoef ik alleen maar te zeggen welke ik het leukst vind!

Frans, kan me goed voorstellen dat je liever op de bank hangt. Kom je gewoon later een keertje. Heb nu al 4 afspraken voor workshops staan. Ben benieuwd hoe dat verder gaat lopen.

Jasper is nu ook echt ziek, vandaag bij manlief overgegeven en hij heeft ook nog een ochtendslaapje gedaan. Laura is aan de beterende hand, die eet weer goed vandaag.

Vandaag werken we allebei halve dag. Ik vanochtend en nu is hij aan het werk.

Op hyves verder prima! Handig om nog wat dingen te kopieren vanuit de AK?

Juul, ging Lynn vandaag niet naar kdv? Je had al vrij?

Ga hier de kids nog wat entertainen. Laura is helemaal into haar Vtecht spelcomputer en jasper kijkt maar al te graag mee. Even wat anders met ze gaan doen.

Greetz!

Cathy

Beterschap met Jasper, Scooby.

Lynn gaat op woensdag, donderdag en vrijdag naar het kdv, vandaag zou ik dus toch al thuis zijn. Vrijdag is haar laatste papadag, dus mocht ze de rest van de week ziek zijn, dan kan ik vrijdag in ieder geval nog werken. Ze ligt nu te slapen op ons bed, heb er even gelegen, nadat ze eerst al op de bank in slaap was gevallen.

Fijn dat je een goede nacht had, Frans!
Fijn Frans dat je een goede nacht hebt gehad!!

Beterschap alle zieken!

Man is net thuis, erg fijn, hij is nu even sporten, en als hij terug is gaan we even boodschappen doen. zucht!

Dat kan ik hem neit alleen laten doen, brengt dan letterlijk mee wat er op het briefje staat. Erg fijn en efficent natuurlijk, maar soms vergeet ik dingen op te schrijven. En van sommige dingen moet ik dan precies opschrijven welk merk anders gaat dat ook mis. haha.
Hoi,

Aaah wat zielig al die zieke kindjes. Ik beam even heel veel beterschap en vitamines en weerstand jullie kant op!

Merel, hoe ging je examen?

Ik vind vooruit kopen ook wel lastig. Ik zou denk ik voor Milena een winterjas in 92 kopen. Jassen zijn vaak groot, ze draagt nu een 86 jas en die is aan de grote kant. Ze draagt truien en vesten wel aat 92 nu. Hmm, nu krijg ik wel veel zin om naar de uitverkoop te gaan en eens te kijken wat er voor Mileen voor volgend jaar te koop is

Verder ga ik mezelf even onder mijn kont schoppen. Heb nog helemaal niks gedaan vandaag, alleen begonnen met het schrijven van de enveloppen van de geboortekaartjes. Oh wat zou het handig zijn om alle adressen in een boekje te hebben in plaats van op losse blaadjes slingerend door het huis. *Zucht*

Verder ben ik dus schaamteloos aan het niksen. Net 2 uur op bed liggen lezen, heerlijk hoor!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Haha Indian, jij doet stiekem zelf graag de boodschappen he? Ik ook Man koopt ook te efficient in vind ik. Ik hou van voorraadjes
Hoe is het met jou vandaag? En hoe is het eigenlijk met de rug van je man?
ha ha ha, overal t zelfde. Man neemt ook alleen mee wat er op t lijstje staat. Ik heb sinds 2 jaar een compromis.

Ik ben een rasperfectionist. Niemand kan t zo goed als ik (ahum). Ik klaag niet meer over man en hij doet dus zijn ding.

Oftewel: man doet de complete was en boodschappen zonder dat ik erover zeik.

Ook als hij stofzuigd zeik ik niet. Het was zeer demotiverend als hij iets gedaan had, ik liep te mekkeren: nou dat had wel iets beter gekund/je bent wat vergeten enz.

Ik moet zeggen dat t mij rust geeft hoor. Ik kan niet me niet overal mee bemoeien en tis erg lekker om te denken: ahh, ZIJN werk. Dus als hij iets vergeet, is t mn eigen schuld...had ik t of beter moeten noteren of niet moeten vergeten.

man en ik vinden het erg prettig werken en hebben nagenoeg nooit gezeur over t huishouden meer.
koffie, zwart graag...
he verdomd. ze hebben mn avatar gejat!!!!!! Kijk maar bij de michelle obama fashionista hier rechts
koffie, zwart graag...
Man neemt helaas niet alleen mee wat er op het lijstje staat. Helaas ja, want hij koopt altijd veel duren, onnodige dingen, ik wil hem dus liever niet mee hebben met boodschappen doen

Lynn ligt als een zielig hoopje op de bank met haar knuffels en speentje (ja, als ze ziek is, mag die ook buiten bed).

Ik denk dat ik mijn werk maar moet inlichten dat ik er morgen niet ben..
Ow, mijn man is tegenovergestelde. Die koopt juist te weinig dan
koffie, zwart graag...
arme lynn
koffie, zwart graag...
Haha, ik heb man ook liever niet mee met boodschappen doen, want hij vraagt bij alles of we dat nu wel echt echt nodig hebben . Maar ik vind boodschappen doen leuk en lijstjes maken niet. Ik ga dus lekker altijd zelf.

Aah dat Lynn zo ziek is, armerd
Q, ik ben e adressen op de enveloppen aan het schrijven. Ik heb alleen jouw adres niet. Als je een kaartje wil, dan moet je het even op msn of hyves zetten
Haha en man is perfectionistischer in huis dan ik. Dus ik vrees dat de ergernis dan eerder andersom is
Ha die Syl, das idd de jouwe! Ingepikt!

Goeie deal heb je met je man over huishouden, zou mijn man ook wel willen denk, dat ik wat minder zeik als hij wat doet.. probeer het ook wel maar ja mannen kunnen gewoon niet 2 dingen tegelijk.

Pizza maken vind hij leuk, maar hij vergeet standaard de oven aan te zetten. Wil ie de pizza erin zetten, oven nog niet aan. Heeft ie al paar keer ervaren, nu zeg ik maar: goh zal ik de oven even aanzetten en ren ik snel de keuken weer uit....

Arme Lynn... dat wordt niks morgen naar het kdv. Kun je makkelijk vrij nemen? Wij hebben vandaag de dag maar gedeeld, ik vanochtend gewerkt en manlief nu.

Frans dat hoort bij zwangerschapverlof hoor, nix doen! Lekker doen waar je zin hebt. Zeker op de dagen dat Leentje op kdv is. Dan zijn de dagen met haar ook leuker want dan ben je wat uitgeruster.
ha ha ha, heeft jaaaaaren gekost hoor eer we op dit niveau zaten. En in t begin echt mn tong af moeten bijten, grijns.

Maar nu denk ik gewoon: ach, bij de volgende keer stofzuigen doe ik de hoekjes even

En dagenlang brood eten omdat ik weiger te koken, no problem. jasper at toch wel goed bij mn ouders. Daar eet hij als hij daar overdags is ook s avonds mee.

Sinds kort kan hij dus al aardig koken. ehhh opwarmen....

man mag officieel niet klussen in huis. Das t enigste waar ik m nog echt niets in laat doen. Zonde van de woning
koffie, zwart graag...
Wel goed voor je budget, Syl, als je man altijd te weinig koopt

Ik vind boodschappen doen ook niet zo erg om te doen, graag wel met een Lynn die meewerkt, en anders liever alleen.

Wij hebben de afspraak nu dat ik het huishouden regel, gewoon omdat ik meer tijd heb dan hij. Zo lang hij maar niet al te hard klaagt dat het niet superschoon is, vind ik het prima zo. En anders mag hij alsnog een stofzuiger en dweil pakken. Ik weet nog wel dat hij jaren geleden eens heel trots vertelde dat hij zelfs onder het bed had gestofzuigd, terwijl ik zoiets had van: doe je dat anders niet dan??

Klussen in huis vind ik dus wel voor hem, daar begin ik niet aan. Traditioneel he

Scooby, ik heb al gebeld naar mijn werk dat ik morgen er niet ben. Gelukkig zit een baas in Slovenie, dus daar heb ik alvast geen last van en de andere heb ik net gesproken en zij is heel makkelijk daarin. Weet ook goed hoe het is met een kind dat ziek is, dus zal daar niet zomaar moeilijk over doen. Voor haar heb ik net een berg werk verzet en is de ergste drukte voorbij, dus dat scheelt.

Lynn ligt al anderhalf uur op de bank te slapen. Hoewel ze nu een beetje wakker begint te worden. Eet niets, maar drinkt wel goed gelukkig. Ik heb nu een beker appelsap klaar staan met paracetamol er door.
quote:frans3 schreef op 20 januari 2009 @ 14:58:

Haha Indian, jij doet stiekem zelf graag de boodschappen he? Ik ook Man koopt ook te efficient in vind ik. Ik hou van voorraadjes Haha valt het op???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven