rauwe ui
donderdag 16 februari 2017 om 16:21
Ik vroeg me af of er nog andere mensen zijn die dat niet lekker vinden. Waar ik ook kom of kijk zie ik dat mensen rauwe ui in salades mikken. Zelf zit ik het er dan weer uit te vissen omdat ik er echt niet van hou, veel te scherpe smaak. Als mijn vriend het heeft gegeten moet ie even uit mn buurt blijven omdat ik hem dan vind stinken.
Helaas houdt hij nogal van een haring met uitjes op zn tijd. Of van filet americain.
Maar ik kom in mijn omgeving niemand tegen die mijn mening deelt dat rauwe ui niet lekker is. Ben ik nou zo raar dan?
Helaas houdt hij nogal van een haring met uitjes op zn tijd. Of van filet americain.
Maar ik kom in mijn omgeving niemand tegen die mijn mening deelt dat rauwe ui niet lekker is. Ben ik nou zo raar dan?
donderdag 16 februari 2017 om 16:33
donderdag 16 februari 2017 om 16:47
quote:SnoopyLove schreef op 16 februari 2017 @ 16:33:
Ligt eraan hoe het gesneden is! Grote stukken lust ik ook niet. In de salade is het ook niet altijd lekker.
Wel als het heeeeeeel dun in half ringen is gesneden!
Wat nog ranziger is dan rauwe ui is gekookte ui (zoals in de soep )!!! Slijmerig en smerig!Precies dit!
Ligt eraan hoe het gesneden is! Grote stukken lust ik ook niet. In de salade is het ook niet altijd lekker.
Wel als het heeeeeeel dun in half ringen is gesneden!
Wat nog ranziger is dan rauwe ui is gekookte ui (zoals in de soep )!!! Slijmerig en smerig!Precies dit!
donderdag 16 februari 2017 om 16:50
quote:SinDudas schreef op 16 februari 2017 @ 16:30:
Ui en ik gaan over het algemeen helemaal niet goed samen eigenlijk. Als ik een ui snij krijg ik niet alleen traanogen, maar kan ik mijn ogen na een paar minuten gewoon niet meer openhouden.
Dit helpt echt. Dat je ontzettend voor lul staat, moet je maar voor lief nemen.
Overigens ben ik ook geen fan van rauwe ui, ik proef het altijd nog als ik de volgende ochtend wakker word
Ui en ik gaan over het algemeen helemaal niet goed samen eigenlijk. Als ik een ui snij krijg ik niet alleen traanogen, maar kan ik mijn ogen na een paar minuten gewoon niet meer openhouden.
Dit helpt echt. Dat je ontzettend voor lul staat, moet je maar voor lief nemen.
Overigens ben ik ook geen fan van rauwe ui, ik proef het altijd nog als ik de volgende ochtend wakker word
donderdag 16 februari 2017 om 16:58