Het Stamcafé XVIII
vrijdag 17 februari 2017 om 19:05
Ik heb zo'n feet sensitive percision apparaatje maar ik durf het niet aan om mijn wenkbrauwen hiermee te trimmen want ik ben bang dat het mis gaat en dat ik dan wenkbrauwloos ben
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 17 februari 2017 om 19:12
quote:charlottew88 schreef op 17 februari 2017 @ 19:05:
Ik heb zo'n feet sensitive percision apparaatje maar ik durf het niet aan om mijn wenkbrauwen hiermee te trimmen want ik ben bang dat het mis gaat en dat ik dan wenkbrauwloos ben Probeer jij het, ik zat er naar te kijken maar durf niet. Jij hebt het al betaald dusssssss....
Ik heb zo'n feet sensitive percision apparaatje maar ik durf het niet aan om mijn wenkbrauwen hiermee te trimmen want ik ben bang dat het mis gaat en dat ik dan wenkbrauwloos ben Probeer jij het, ik zat er naar te kijken maar durf niet. Jij hebt het al betaald dusssssss....
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 17 februari 2017 om 19:16
quote:Oudblond schreef op 17 februari 2017 @ 18:30:
Dank je Ren! Man had te weinig tijd om boodschappen te doen en te koken. Ik had nog een lekker kopje soep van gisteren en hij had als noodoplossing een stoommaaltijd voor me meegebracht met het idee dat daar niet veel mee fout kon gaan. Kip met groene curry en rijst. Vier brokken van iets wat kip moet zijn, natte rijst, overgare boontjes en wat onbestembaars rood. Curry? Wat is dat behanglijm zeg! Zijn er echt mensen die dat lekker vinden/vaker kopen?Oja, gatsie zoiets heb ik ook wel eens op. Brrrrrr.
Dank je Ren! Man had te weinig tijd om boodschappen te doen en te koken. Ik had nog een lekker kopje soep van gisteren en hij had als noodoplossing een stoommaaltijd voor me meegebracht met het idee dat daar niet veel mee fout kon gaan. Kip met groene curry en rijst. Vier brokken van iets wat kip moet zijn, natte rijst, overgare boontjes en wat onbestembaars rood. Curry? Wat is dat behanglijm zeg! Zijn er echt mensen die dat lekker vinden/vaker kopen?Oja, gatsie zoiets heb ik ook wel eens op. Brrrrrr.
vrijdag 17 februari 2017 om 19:17
vrijdag 17 februari 2017 om 19:18
quote:Renaissance schreef op 17 februari 2017 @ 19:17:
Haaaaai Kittens!
Charlie, als het mis gaat willen we wel een foto zien natuurlijk Uiteraard
Haaaaai Kittens!
Charlie, als het mis gaat willen we wel een foto zien natuurlijk Uiteraard
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 17 februari 2017 om 19:22
Vanavond komt (stief)zoon met zijn vriendinnetje (net nieuw en al weer 4+ jaar geleden dat ik met een 'vriendinnetje van' te maken heb gehad). Hij wil dat ik zijn sneakers ga pimpen. Hij heeft er zelfs speciale stiften voor gekocht. Zo schattig dat hij alle vertrouwen in mijn pimp-kunsten heeft. Nu ik nog. Ben zo bang dat ik zijn schoenen ga verpesten.
vrijdag 17 februari 2017 om 19:23
vrijdag 17 februari 2017 om 19:24
quote:Renaissance schreef op 17 februari 2017 @ 19:18:
Ik ben begonnen aan een leuke nieuwe serie The Halcyon. Over een hotel (en de mensen daar) in de tweede wereldoorlog. Is ook wel iets voor Yas denk ik. (geen idee waar die uithangt trouwens?)
En ik eet brood met zelfgemaakte hummus en rauwkost. Errug lekker.Lijkt mij leuk Ren. Ik ga als ik zin heb ook kijken.
Ik ben begonnen aan een leuke nieuwe serie The Halcyon. Over een hotel (en de mensen daar) in de tweede wereldoorlog. Is ook wel iets voor Yas denk ik. (geen idee waar die uithangt trouwens?)
En ik eet brood met zelfgemaakte hummus en rauwkost. Errug lekker.Lijkt mij leuk Ren. Ik ga als ik zin heb ook kijken.
vrijdag 17 februari 2017 om 20:37
quote:Renaissance schreef op 17 februari 2017 @ 19:18:
En ik eet brood met zelfgemaakte hummus en rauwkost. Errug lekker.Ik ga 'm ook proberen!
En ik eet brood met zelfgemaakte hummus en rauwkost. Errug lekker.Ik ga 'm ook proberen!
Life is short. Eat dessert first.